Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012

Ο αργοπορημένος ....ταχυδρόμος!!!

Καλησπέρα φίλοι μου...Η φίλη μου η Κων/να έφυγε, αλλά ελπίζω πως θα βρεθούμε αρκετά σύντομα ξανά... Δεν μπορώ να πω πως την ευχαριστήθηκα γιατί τα μικρά μου την μονοπωλήσαν πολλές ώρες.... Ευτυχώς που πήγαμε σε έναν παιδότοπο χτες και βρήκαμε λίγο χρόνο να πούμε τα δικά μας... Στενοχωρήθηκα που έφυγε αλλά την διάθεσή μου έφτιαξε η μητέρα μου που ήρθε για να μου φέρει ένα φάκελο που μέσα είχε....το δώρο ανταλλαγής από την  Μαρία!!! Στην περιοχή που μένω λόγω μιας χαζής διαφωνίας για την ονομασία των οδών (που έχει πάρει δικαστική οδό) τα τελευταία δύο χρόνια είμαστε χωρίς οδούς! Χρησιμοποιώ λοιπόν την διεύθυνση του πατρικού μου... Η μαμά μου όμως αυτή την φορά το έκανε το θαύμα της  και  ο φάκελος ξεχάστηκε....μέχρι που ψάχνοντας για κάτι άλλο έπεσε πάνω του...Συγνώμη Μαράκι μου που έτυχε στον δικό σου φάκελο αυτό....
Σπεύδω ευθύς αμέσως να σας παρουσιάσω το περιεχόμενο του φακέλου : ένα πανέμορφο ξύλο κοπής που συνοδευόταν από μια καρτούλα που με συγκίνησε τόσο που δεν περιγράφεται....Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου....



1 σχόλιο:

  1. βρε κορίτσι μου για κάποιο λόγο δεν μου εμφανίζει τις αναρτήσεις σου στη λίστα ανάγνωσης..δεν καταλαβαίνω το γιατί αφού είμαι αναγνώστριά σου..αν ξέρεις εσύ κάτι πες μου..χαίρομαι που σου άρεσε το ξύλο κοπής..και του χρόνου...φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή