Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2012

Ένα συρτάρι φιλοξενεί τις ....flower fairies!!!

Όταν η νέα πρό(σ)κληση της Ρένας αναρτήθηκε μεμιάς το μυαλό μου πήγε σε ένα παλιό συρτάρι με χωρίσματα που είχα φυλάξει θέλοντας να φτιάξω ένα ακόμη κουκλόσπιτο για τις μικρές μου... Όταν είδα ότι πρόκειται και για φιλανθρωπικό σκοπό βρήκα ένα λόγο παραπάνω να το επισπεύσω!!! Το ξεκίνησα λοιπόν με χαρά αλλά μετά είδα την ανάρτηση με την συρταροσύνθεση της Αναστασίας και την βρήκα πολύ καλή ιδέα... Χρειαζόμουν ακόμη ένα συρτάρι αλλά... χωρίς χωρίσματα!!! Επειδή στα σκουπίδια δεν είδα κανένα...απογοητεύτηκα...όλο για συρτάρια μουρμούριζα... Και τότε ο Σταύρος- ο άνδρας μου- είπε "Χαζούλα, δίπλα έχεις ξυλουργείο!" Σημειωτέον ότι έχει βαρεθεί να με βλέπει να γεμίζω το σπίτι με "άχρηστα-περιττά" πράγματα και αρκείται σε ένα "ωραίο είναι" όταν εγώ καμαρωτή καμαρωτή δείχνω κάτι ακόμη που έφτιαξα με τα... χεράκια μου! !!! Δεν το πολυσκέφτηκα....παρέβλεψα και το "χαζούλα" και έτρεξα....ένα συρτάρι παρατημένο σε μια γωνιά μου έκλεισε το μάτι και εγώ επιστράτευσα όλη μου την ντροπαλότητα για να το ζητήσω...Μόλις είδα ότι μου το έδωσε με τόση άνεση πήρα θάρρος και έγινα γύφτισσα ζητώντας του να ρωτήσει και άλλους συναδέλφους του!!! Δεν ήξέρα αν θα βρεί...εκείνο που είχε σημασία ήταν ότι είχα ένα ακόμη!!!!  Τι θα έφτιαχνα μέσα όμως???
Σκέφτηκα για ένα ξύλινο σπιτάκι στην λίμνη.....Ξεκίνησα λοιπόν ζωγραφίζοντας το ερασιτεχνικό φόντο μου....


Μέτρησα τισ διαστάσεις για το σπιτάκι και τον φράχτη του, άφησα το απαραίτητο κενό και επειδή αυτό θα αργούσε να γίνει προχώρησα στην επένδυση κάποιων τμημάτων με λουλούδια, οπότε προέκυψε αυτό....

 Χτες ξεκίνησα να φτιάχνω το σπιτάκι ...αλλά το διέκοψα γιατί οι μικρές μου θέλαν βοήθεια με τις νεραϊδούλες του!!! Τις βοήθησα να τις κόψουν τους βάλαμε και γκλίτερ και τους έδωσα το ελέυθερο να τις κολλήσουν όπου θέλουν στο γκαράζ ( το έχουμε μετατρέψει σε παιδότοπο). 
Σήμερα το πρωί πηγαίνοντας να πάρω το συρτάρι από το γκαράζ, με περίμενε μια έκπληξη!!! Οι νεράιδες ....κολυμπούσαν στην λίμνη μου!!! 
Περιττό να σας πω πως ένοιωσα! Εκεί που ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάμματα, έβαλα τα γέλια...ήδη σχεδίαζα την αλλαγή σκηνικού...Τις ξεκόλλησα και ξαναζωγράφισα την λίμνη...Εντωμεταξύ μια χορωδία κλάμματος είχε απλωθεί στο σπίτι ...όχι εγώ αλλά οι μικρές... το οποίο σώπασε όταν οι νεραϊδούλες ξανατυπωθήκαν, γκλιταρίστηκαν και πήραν θέση στον πίνακα...αλλά όχι στην λίμνη!!!


Το σπιτάκι πρέπει να μικρύνει και να μεταμορφωθεί σε νεραϊδόσπιτο, αλλά ήθελα να μάθετε τα νέα αμέσως...





Ρένα μου, τέτοιο συρτάρι σίγουρα δεν περίμενες!!! Ελπίζω να βρει άλλα ο κουνιάδος μου, αλλά το καταθέτω για....το μέτρο!!! Θα βάλω τελική φωτογραφία με το σπιτάκι..ελπίζω αύριο..Πρέπει εκτός απο το να μικρύνει και να ...γκλιταριστεί!!!




4 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!
    ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ!!!!!
    ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΟΙ ΝΑΡΕΙΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΓΚΕΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΠΙΣΩ, ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσπα είναι πανέμορφο! Ανυπομονώ να του βάλεις τις χρυσόσκονες και να το τελειώσεις να το δω!
    Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίθανο...δεν έχω λόγια..μπράβο Άσπα..Ανυπομονώ να το δω τελειωμένο..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή