Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Ένα βραβείο και.... ένα ακόμη συρτάρι...

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ρένα για την τιμή που μου έκανε με  το βραβειάκι που μου χάρισε!!! Το όνομα αυτού "Υπέροχα blogs ...που αξίζει να ακολουθήσετε"....και με την ευκαιρία αυτού να σας πω πως ένοιωσα πολύ άσχημα βλέποντας τους αναγνώστες μου να εκτοξεύονται μέσω του "κέρδισέ το" ή του "τυχεράκιας" ....Δεν θέλω να προσβάλλω κανένα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε αυτό....Μια φίλη είπε ότι θα έπρεπε να με τιμάει...αλλά θα προτιμούσα οι αναγνώστες μου να είναι εδώ λόγω αυτού που βλέπουν σε μένα και τους αγγίζει....μέσα από τις δημιουργίες μου....Αφήστε που έχω χάσει τον μπούσουλα και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω με την κλήρωση.... Μπορώ να αλλάξω προθεσμία ? Γιατί μέχρι τις 30/4 με βλέπω να φρικάρω....

Περνάω όμως να μοιράσω το βραβείο σε 8 ακόμη blog...Κάποιοι που ήθελα να το δώσω το έχουν λάβει ήδη...οπότε περνάω στους
http://marie-meraki.blogspot.com/
http://mikropragmatakia.blogspot.com/
http://annettaspace.blogspot.com/
http://filiascrafts.blogspot.com/
http://handmadeartmaria.blogspot.com/
http://craftsm.blogspot.com/
http://diaxirosxrysa.blogspot.com/
http://handmadeanastasiasart.blogspot.com/
Πάμε στο συρτάρι....Αν και έχω φτιάξει ήδη αρκετά συρτάρια...δεν μπόρεσα να αντισταθώ...όταν η κουνιάδα μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι βρήκε 5 ακόμη....είναι σε κακό χάλι...το ένα είναι τρύπιο...δεν ξέρω αν σου κάνουν...Μου κάνουν!!! βιάστηκα να απαντήσω...και γυρνώντας από την δουλειά, τα περιμάζεψα.... Δεν μπορείτε να φανταστείτε με τι ευλάβεια τα έπλυνα....αλλά ούτε και την χαρά που έκανε ο άνδρας μου όταν με έβλεπε να τα κατεβάζω!!! Αν το γλιτώσω το διαζύγιο φέτος....είναι σίγουρο ότι θα είμαστε μαζί ως τα βαθειά γεράματα!!! Θα ήθελα να ήξερα τι θα τα κάνεις πάλι...μουρμούριζε αυτός...ενώ το μυαλό μου δούλευε....
Ιδέες έχω....αλλά έχω δει πως πολλές δεν έχετε ακόμη βρει συρτάρι...οπότε αν κάποιος θέλει μπορεί να μου στείλει email και να του στείλω...ήδη έχω έρθει σε επικοινωνία με μια φίλη που εξέφρασε επιθυμία...
Για την ώρα θα σας παρουσιάσω αυτό το συρταράκι ..είναι πλυμμένο εδώ....και έχει αρχίσει να νοιώθει λίγο πιο χαρούμενο...Μετά από αρκετό καλλωπισμό.... βάφτηκε άσπρο..... έγινε το ντεκουπάζ....περάστηκε και με τα γιορτινά του χρώματα ..εν όψη του Πάσχα....στολίστηκε και με χάρτινες πεταλούδες και λουλουδάκια ....και ένοιωσε πάλι περήφανο.....
Προσπάθησα να του βάλω και άλλα στολίδια...αλλά αρνήθηκε!!! Δεν θέλω να είμαι μόνο διακοσμητικό...θέλω να είμαι και χρήσιμο... μου φώναζε...και έτσι αρκέστηκα να σχεδιάσω με γκλίτερ κάποια πλαίσια και το συρταράκι μεταμορφώθηκε σε μια πολυκορνίζα....που αισιοδοξεί πως κάποιο παιδάκι θα είναι χαρούμενο να την έχει στο δωμάτιό του....Αν μέχρι την έκθεση πείσω και τις μικρές μου να αποχωριστούν μια μπιζουτιέρα-κουτάκι που στην κορυφή της έχει την Barbie....θα έχει και μια χρησιμότητα ακόμη....!!! Ελπίζω να σας αρέσει.....


Επιστρέφω αύριο να σας πω για την ώρα της γης...στην Ναύπακτο...
Όποιος θέλει συρτάρι...στέλνει μήνυμα!!!
Φιλάκια!!!!

20 σχόλια:

  1. Καλά δεν το πιστεύω.... κι άλλο συρτάρι!!!! μου φαίνεται πως τελικά εγώ και εσύ πρέπει να ναυλώσουμε φορτηγό για να πάμε τα συρτάρια στην Θεσσαλονίκη!!!!!! Και αυτό είναι πολύ όμορφο και με τις φωτογραφίες της μικρούλας που θα το πάρει θα γίνει τέλειο!!!!!!! Πολλά φιλάκια και Καλό Μήνα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το συρτάρι σου! Μπράβο! Σ' ευχαριστώ που έβαλες το giveaway μου στο blog σου! Η κλήρωση έγινε, οπότε αν θέλεις το βγάζεις! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο... ωραίο... μπράβο σου, Το μισό bazzar θα είναι με έργα δικά σου και της Βίκυς!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο...
    Φιλάκια και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ εβυπνο ΜπραβΟ Ασπα Καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΥΡΤΑΡΕΝΙΟ
    ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ, ΕΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΚΥ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΜΑΣ,ΧΑΧΑΑΧΑΑΧΧΑ!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΕΥΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΔΙΝΩ ΣΕ ΟΣΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλημέρα και καλό μήνα.Το συρταράκι σου είναι σκέτη γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πρωτότυπη κορνίζα σου είναι πανέμορφη!!
    Μπράβο και καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ένα ακόμη πολύ όμορφο αλλά και χρήσιμο συρτάρι.Αν κατάλαβα καλά περιμένουμε άλλα τέσσερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άλλο ένα όμορφο συρτάρι!!!!Γειά στα χεράκια σου είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπα για αλλη μια φορα μπράβο σου!!Εχει και συνεχεια εε;;Μα καλά μονο εγω πάσχω απο φαντασία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. *απο έλλειψη φαντασίας*(διορθώνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, τιμή μου! Το συρτάρι σου είναι πολύ χαριτωμένο! Όσο για τη κλήρωση όταν θα'ναι να γίνει στείλε μου μέιλ να σε βοηθήσω να την κάνεις ηλεκτρονικά. Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα!! ευχαριστω πολύ!!! να εισαι καλα!! πολυ όμορφες οι κατασκευες σου!! η "συρταρο-μανια" παντως αποδίδει!!! φιλιά, Αννε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kαλό μήνα!!!Πολύ όμορφο το συρτάρι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλο μηνα με ομορφες και χαρουμενες δημιουργιες να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσπα σ`ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις! Θα το πάρω και θα το βάλω δίπλα στο άλλο!Πολύ όμορφο το συρτάρι σου ! Καλή ευκολία και με τα υπόλοιπα ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαράς το κουραγιο σου ΑΣΠΑ ....μπράβο για τις προσπάθειες κι αλλο συρταρι.... και όμορφο... πολύ δημιουργικότητα κορίτσι μου...η Ρένα Χάρηκε πολύ απο ότι ειδα πιο πάνω...καλό σου μήνα... φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εισαι απίστευτη....Μπράβο σου!Υπέροχο και αυτό το συρτάρι...Καλό μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό και δημιουργικό μήνα!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο, με τιμά και μου δίνει όρεξη για να συνεχίζω. Το συρτάρι είναι πολύ όμορφο και μιά απόδειξη ότι δεν υπάρχει "δεν μπορώ", υπάρχει "δεν θέλω".... εσύ με παιδιά, σχολεία κ.λ.π. και έχεις κάνει τόσα πολλά. Μπράβο σου, φιλάκια πολλά και πάλι ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκούλι το συρτάρι! Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, αν και άργησα να το πάρω. Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή