Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012

Χίλιες σιωπές....

Από όταν γύρισα από την Θεσ/νίκη....θέλω να σας γράψω...να πω όσα ένοιωσα...όσα είδα...αλλά συγχωρέστε με...ήταν κάτι τόσο δυνατό...που φοβάμαι....μην το αλλοιώσουν τα λόγια....
Θα πω απλά ότι δεν σας χόρτασα...κάποιες δεν σας γνώρισα καν...έφυγα τόσο νωρίς...Αλλά πάλι....ευτυχώς που έφυγα με την Άννα....και πρόλαβα την κουμπάρα μου...πριν φύγει απρόοπτα για το χωριό της...για την μητέρα της....
Θα πω επίσης πως χαίρομαι που ανήκω σε αυτήν την γειτονιά....την τόσο γεμάτη ανθρωπιά...Όλα τα υπόλοιπα θα τα διαβάσετε...θα τα δείτε...είναι γεμάτη η γειτονιά από την μαγεία του ονείρου που έγινε πραγματικότητα....και μάλιστα με προοπτικές θεσμού....
Ήδη είπα πολλά....αφήνω λοιπόν να μιλήσει το τραγούδι...ελπίζοντας να με καταλάβετε....


Σας φιλώ ...!!!!

22 σχόλια:

  1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Ασπα μου , χάρηκα που σε γνώρισα και από κοντά!!!φιλάκια και θα μας ξανδωθεί η ευκαιρία να τα ξαναπούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσπα σε είδα για πολύ λίγο...αλλά το χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!!!...Ελπίζω να ξαναβρεθούμε!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ τι κρίμα που σε έχασα!!! Εσύ έφυγες νωρίς εγώ ήρθα αργοπορημένη...άντε να μας οργανώσει πάλι η Ρένα για να τα πούμε από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα...ομορφη βδομαδα..τα φιλια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Άσπα μου,καλή εβδομάδα να έχεις.Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασπουλα καλή εβδομάδα!!Κι εγω στη λήξη σε πρόλαβα και χαρηκα πολύ!Φιλιά πολλά και είμαι σιγουρη πως θα τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσπα χάρηκα που σε γνώρισα έστω και για λίγο!!
    Ευχαριστούμε για την παρουσία σου!!!
    Εύχομαι την επόμενη φορά να έχουμε μπόλικο χρόνο!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΣΟ ΖΗΛΕΥΩ!!!!!ΗΘΕΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ...ΕΛΠΙΖΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ηταν υπεροχη η Βραδια των εγκαινιων!!!!
    θα μεινει χαραγμενη στην καρδια μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ασπα μου, χάρηκα πολύ πολύ που σε γνώρισα! Να'σαι καλά, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου ! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ασπα είσαι υπέροχος άνθρωπος, χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, ελπίζω σύντομα να σε ξαναδούμε, πολλά φιλά στην οικογένειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εισαι τυχερη που πηγες και θαυμασες την εκθεση απο κοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και καλή συνέχεια εβδομάδας!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραίες εμπειρίες...Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χίλιες σιωπές Ασπα μου που όμως λένε τόσα πολλα!!!!! τι όμορφα που περάσατε!!!!! μακάρι να ειμασταν εκεί όλες ....ομως τα συναισθήματά σας τα νιώσαμε μαζί με την χαρά σας...ετσι που τα διαβάζαμε σε όλες σας..ειναι σαν να είμασταν εκεί..... μακαρι να ξαναγίνει ....κατι τέτοιο...ενα μεγάλο μπραβο!!!!!!! φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ασπασάκι μουυυυ!!!! Κρατάω τη δυνατή αγκαλιά σου, ως υπόσχεση για μια συνάντηση και μάλιστα σύντομα!!!! Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uyKYrLTiGi0

    ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ

    pxristodoulou@ath.forthnet.gr

    ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ!!!

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καταλαβαίνω πολύ καλά πως νιώθεις!!! Κρίμα που δεν γνωριστήκαμε από κοντά!!! Εύχομαι κάποια άλλη φορά!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή