Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Δρώντας ...αντιδρώντας...



 Μια κούκλα... που αν θυμάστε από παλιότερα...δεν ήταν σύμφωνη με τα σημερινά πρότυπα...οπότε οι μικρές μου την σνόμπαραν!!! Αρχικά της είχαν δώσει μια θέση σ'ένα ράφι αλλά προχτές της έκαναν έξωση....οπότε βρέθηκε στο δρόμο...Αναζητώντας κάποιο σημείο για να την βάλω μου ήρθε η ιδέα...να την βγάλω ζητιανιά!!! Ξεπεσμένη μεγαλοκυρία...η άλλοτε κούκλα....κατάντησε να ζητιανεύει κάτι από το υστέρημά σας ώστε να συνεχίσει να είναι αξιοπρεπής...


Μην φανταστείτε ότι με αυτά που θα της δώσετε θα αποκτήσει την παλιά της ζωή ή θα μπορέσει να πραγματοποιήσει όνειρα και σχέδια που έμειναν στην μέση....ΌΧΙ...Θα πληρώσει απλά τους φόρους...αυτούς τους νέους που της επέβαλλαν...θα πληρώσει το χαράτσι για ένα σπίτι που με κόπο και σκληρή εργασία κατάφερε να φτιάξει....και ίσως καταφέρει να ισοσταθμίσει την απώλεια από την μείωση του μισθού της ή του ταμείου ανεργίας....Πριν την καταδικάσετε που κατέφυγε στην ζητιανιά...δείτε την καλά...δεν την έχει χάσει ακόμη την αξιοπρέπειά της...μπορεί ακόμη και κοιτά τον υπόλοιπο κόσμο στα μάτια....Αυτοί που την οδήγησαν εδώ και θα την οδηγήσουν ακόμη πιο χαμηλά πως τολμούν να έχουν ψηλά το κεφάλι και να κυκλοφορούν ανάμεσά μας????


Ένας κουμπαράς  είναι η ζητιάνα μου...που ήρθα στον πειρασμό να την ντύσω στα γαλανόλευκα...αλλά δεν μου πήγαινε καρδιά!!!

Κατόπιν παρασυρμένη από την επίδειξη μόδας...μιλάω για την κολεξιόν της γειτονιάς...είπα να συμμετάσχω κι εγώ με ένα επίσημο ρούχο... πολλαπλών χρήσεων...Μαύρο φορεματάκι με ασημί στοιχεία και φιόγκο στο πλάι...και ένα καπελάκι εποχής με λουλούδι από swarovski....Το συγκεκριμένο σετάκι θα φορεθεί πολύ γιατί η  έντονη σούρα που διακρίνετε είναι για ρύθμιση του μάκρους...τα δε  swarovski. και ο φιόγκος αφαιρούνται...οπότε μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα πιο απλό φόρεμα...κατάλληλο ακόμη και για μια κηδεία....που επίσης είναι συχνές τελευταία...


Κηδείες είπα και θυμήθηκα αποχαιρετισμούς....φίλους που έφυγαν και με βάρκα την ελπίδα βρίσκονται σε μακρινά μέρη αναζητώντας μια καλύτερη τύχη....Φίλους που δεν θα ήθελα να δω να γυρίζουν απογοητευμένοι...όπως ακούω για άλλους γνωστούς....Φίλους τους οποίους μπορεί να χρειαστεί ν'ακολουθήσουμε.... οπότε μας έφτιαξα ένα καραβάκι...


Αυτοί οι τρεις κουμπαράδες...σαφώς και δεν μπορούν να συναγωνιστούν τις πανέμορφες δημιουργίες που έχω δει στην γειτονιά....προορίζονται  για την δράση των Ελληνίδων bloggers και μιας και χρηστικοί δεν το βλέπω να είναι οι κουμπαράδες.... το καραβάκι εσκεμμένα έχει ως καπάκι μόνο την λινάτσα (εκεί υπάρχει βέβαια σχισμή...από κοχύλια) ώστε αφαιρώντας την να  γίνεται μια ωραία (?) μολυβοθήκη...το επίσημα ντυμένο κουτάκι μιας και το καπάκι δεν είναι κολλημένο μπορεί να γίνει ένα είδος μπιζουτιέρας ή θήκης για καλλυντικά,κ.τ.λ. και τέλος η κούκλα χωρίς τα πλακάτ και τα μπαλώματα ένα απλό διακοσμητικό ή ένα πρωτότυπο σκιάχτρο για τον κήπο σας!!!!! 

Συγχωρήστε μου την κακή διάθεση αλλά και την ελλειπή και μη ενθουσιώδη τελικά συμμετοχή στους κουμπαράδες....αν και έχω κάποιους ακόμη σατυρικούς στα σκαριά...προϊόντα αντίδρασης...Θα επανορθώσω με συρτάρια...τα οποία έμαθα ότι θα φτάσουν "κοντά" στην γειτονιά μου....Μπράβο στον δήμο Αιγιάλειας!!! Διαβάστε περισσότερα εδώ

Για το τέλος σας άφησα μια πιατέλα που πέρασε από 40 κύματα...και προορίζεται για τους ζωγράφους σε δράση για τα παιδιά...Είπα να δοκιμάσω τον πηλό με τα πλεκτά που τόσο αναλυτικά μας έδειξε η Νάσια αλλά όλα χάλασαν όταν έφτασα στο στάδιο χρώματα....Μετά από πολλές αλλαγές...τεχνικές...σπρέυ...μανώ και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε κατέληξα σε αυτό το αποτέλεσμα....το οποίο πάλι δεν με ικανοποιεί  αλλά ήταν αρεστή σε όσους την είδαν...Σας την παραδίδω...


Κάπου εδώ τελειώνει η σημερινή μου ανάρτηση...Καλή σας νύχτα!!!! Καλό και δημιουργικό 
Σ/Κ...ίσως είναι το τελευταίο ιδανικό για κολύμπι φέτος οπότε να το απολαύσετε....Φιλιά!!!  

25 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα και με πολλή ψυχή πάνω τους αφηνεις αιχμές και μηνύματα διαφορα,φιλιά πολλά.Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα
    Καλά έκανες και δεν την έντυσες στα γαλανόλευκα την ζητιάνα. Ας μην την υποτιμάμε και εμείς όπως κάνουν αυτοί ...που κόβονται για το ...καλό μας.
    Όλοι οι κουμπαράδες είναι πολύ όμορφοι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Εκτός από τις κατασκευές σου που είναι πανέμορφες, περνάς και ωραία μηνύματα σε μια εποχή τόσοοοο... ούτε πως να τη χαρακτηρίσω δεν ξέρω! ΚΑλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα και με μεγάλη σημασία τα έργα σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσπα μου πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου!...και τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις!.... κοίτα κοριτσάκι μου να τη φτιάξεις τη διάθεσή σου....έχουμε πια συνηθίσει να λέμε: μόνο την υγειά μας νάχουμε...μιας και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο...
    Να περάσεις όμορφα το Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ!!
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 37 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ, ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΜΗ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλά κορίτσι μου να δημιουργείς με την ψυχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι έκανες πάλι Ασπα μου!! Απίθανοι οι κουμπαράδες , όμορφοι και με σημασία! Καλό Σ/Κ να'χεις ! Και που είσαι: ηθικό ακμαιότατο !! Επιβάλλεται για τους εαυτούς μας! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. MPRABO ASPA. Πολυ ωραια όλα. Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ασπα!Πολύ ωραία ανάρτηση!Μού άρεσε πολύ ο τίτλος!Οι κουμπαράδες σου,τέλιοι!!Εμένα μού αρέση καί η πιατέλα!Οπως λέει καί η Πέπη μας,ηθικό ακμαιότατο!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όοοοολα πάρα πολύ όμορφα, Άσπα μου. Οι κουμπαράδες τέλειοι, η ζητιάνα - κούκλα καταπληκτική αλλά η πιατέλα δεν καταλαβαίνω γιατί δε σε ικανοποιεί. Είναι φανταστική... ξετρελάθηκα με τα χρώματα, με το σχήμα....
    Και.... προσπάθησε ν' "ανέβεις"! Κάτι θα γίνει, έχει ο Θεός!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εμένα μου άρεσαν οι κουμπράδες σου.Καλά η κούκλα πρέπει να μπει σε όλα τα site πρωτοσέλιδο!!!Μια απλή παλιά κούκλα με τόσα πολλα μυνήματα!!!
    Οσο για τη διάθεσή σου.....είναι επιδημία δυστιχώς.Εύχομαι πολύ γρήγορα να αλλάξει αυτό!!!
    πολλά φιλιά Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ασπα καλησπέρα!
    τα είδα και από το φβ είναι όλα πολύ όμορφα! πλησιάζει ο καιρός και πρέπει να φτιάξω και εγώ κουμπαρά και ιδέα δεν έχω τι και πως! άντε να δούμε
    φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπέρα!ωραίοι οι κουμπαράδες σου, με νόημα!!
    ελπίζω σύντομα να βρεις το κέφι σου!!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέρα και καλό μήνα
    όμορφες δημιουργίες καλή επιτυχία και στις δύο εκδηλώσεις εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ Ο ΤΙΤΛΟΣ!!ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ!!!ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΤΥΣΕΣ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΑ!!!ΤΗΝ ΕΚΕΝΕΣ ΤΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΝΤΕΛΩΤΟ ΤΗΣ ΣΑΛΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΖΗΛΕΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΕΤΣΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΑ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΘΕΙΣ ΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ!!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Η ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ασπα ειναι πολυ ομορφοι οι κουμπαραδες !!!
    Η διαθεση κανενος δεν ειναι και η καλυτερη οι κατασκευες ειναι μια διεξοδος!
    Καλο μηνα πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα,Άσπα!Δεν το βάζουμε κάτω!Συνεχίζουμε τις δημιουργίες!Γιατί η δημιουργία είναι επανάσταση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η δημιουργία είναι έκφραση κι εσύ εκφράστηκες με τον καλύτερο τρόπο Άσπα γι΄αυτά που νιώθεις!
    Καλό μήνα κορίτσι, νάσαι καλά, νάσαι καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑ!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΣΙΚΑΤΟ,ΘΑΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝΕ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχεις Βραβείο
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου και ο τρόπος που τους παρουσιάζεις γεμάτος μηνύματα για όλους μας!Και η πιατέλα σου υπέροχη!Φιλάκια, καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφα μηνύματα μας πέρασες σε μια κατλαθεση ψυχής μέσα από τις δημιουργίες σου. Ο Ελληνικός λαός ήταν ανέκθεν λάτρης της σάτιρας, αλλά και της αισιοδοξίας. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έλα στο blog μου να παραλάβεις ένα βραβείο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή