Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013

Συνέχεια προετοιμασιών βάπτισης!!


Καλησπέρα σε όλη την γειτονιά....Οι προετοιμασίες για την βάπτιση συνεχίζονται με τα πάνω και τα κάτω τους αλλά γενικά είμαστε σε καλό δρόμο... Κάποιες σελίδες ακόμη για το άλμπουμ των ευχών είναι έτοιμες...και κάποιες όχι...Τελικά αυτό το άλμπουμ θα είναι τόσο μπερδεμένο όσο εγώ...κάστρα, δράκοι, πανοπλίες, ιππότες, λουλούδια, ευχές πριν τις γράψουν οι καλεσμένοι, κτλ... Σας παραθέτω τις σελίδες με θεματολογία "μικρός πρίγκηπας" γιατί ότι θα σας δείξω σήμερα έχει σχέση με αυτόν....και ζητώ επιείκια για τις σκιτσογραφίες μου....





 Σειρά έχουν τα διακοσμητικά για τα κεράκια και το ένα από τα διακοσμητικά της λαμπάδας....Το μηχανηματάκι από το γνωστό πολυκατάστημα με έβγαλε ασπροπρόσωπη...κόντρα πλακέ που πάνω του κολλήθηκε εκτύπωση σε Α4...κόπηκε και κατόπιν βάφτηκε ξανά με μανό...(τα ίδια με τα οποία βάφτηκαν και οι παραπάνω ζωγραφιές).





Ο μικρός πρίγκηπας με τον πηλό και την γυψογάζα πέρασε από σαράντα κύματα....όλα καλά όλα ωραία αλλά μου παραγέρασε....όχι μικρός δεν έδειχνε αλλά ούτε και έφηβος....Τελικά τρίφτηκε τόσο ώστε να γίνει τελείως flat...γλίτωσε και την μυτόγκα(!!) και το πρόσωπο ζωγραφίστηκε....Καλύτερος μου φαίνεται έτσι...κλείδωσε πάντως το αποτέλεσμα... 


Το κάστρο πίνακας βάφτηκε..η φωτογραφία το αδικεί...είναι πολύ ωραίο στην πραγματικότητα...

Με αυτά τα λίγα σας αφήνω αν και είχα ακόμη πραγματάκια να σας πω και να σας δείξω, αλλά τα κορίτσια μου θέλουν θάλασσα....και εγώ ποτέ χατήρι δεν τους χάλασα!!!Φιλάκια!!! 

8 σχόλια:

  1. Ο Μικρός Πρίγκιπας επιτυχημένος !!
    Μ αρέσει πολύ .. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες
    και καλά μπάνια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ αυτα τα χερακια σου τα χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΣΠΑ ΜΠΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ !!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ -ΚΑΣΤΡΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Ασπα μου!!
    Είναι πολύ όμορφα !!! Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαίνεται ότι βρίσκεσαι σε δημιουργικό οίστρο, Ασπα μου! Μπράβο σου!! Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Άσπα! Με το καλό να τελειώσεις τις όμορφες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αξέχαστη θα μείνει η βάπτιση με τόσες ομορφιές που φτιάχνεις!!!!
    Γεια στα χεράκια σου πανάξια φιλενάδα!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή