Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ..


14 σχόλια:

  1. Άσπα μου η πρόσκληση είναι πολύ όμορφη και εύχομαι καλή επιτυχία στο bazzar.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγαλη επιτυχία θα έχει η εκθεση Ασπα μου γιατί θα για τα παιδια.. και θα είναι όλη η αγάπη εκεί μακάρι να ήμουν κοντά..φιλακιαααααα!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία, μέσα από την καρδιά μου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασπα η προσκληση ειναι πολυ πολυ ομορφη!!!Ευχομαι η εκθεση να σπασει ολα τα ρεκορ γιατι ολα τα παιδια του κοσμου αξιζουν οχι μια αλλα πολλες τετοιες προσπαθειες!!!Πολλα φιλια και θα τα πουμε απο κοντα!!
    ΜαΘε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία η πρόσκληση Άσπα, ταιριάζει πολύ με τον όμορφο χώρο που θα γίνει το παζάρι!!! Ευχόμαστε καλή επιτυχία και καλή δύναμη!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη επιτυχια στο Bazaar.
    Μακαρι να ημουν κοντα και θα ρχομουνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η έκθεση θα σπάσει κάθε ρεκόρ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι και ελπίζω ο κόσμος της Ναυπάκτου να υποστηρίξει την προσπάθεια αυτή και να έχουμε μια ανέλπιστη επιτυχία!!!
    Ο καιρός έφτασε και όλες μας πια περιμένουμε ανυπόμονα να φτάσει η μέρα!!
    Πολλά πολλά μπράβο για την προσφορά όλων και ιδιαίτερα της δικής σου και της αγαπητής μας Ρένας.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανυπομονούμε όλοι για την έκθεση της αγάπης μας για τα παιδιά , ως τότε σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία, 'Ασπα μου, που είμαι σίγουρη ότι θα την έχει το μπαζάρ!!!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία να έχει το bazaar Άσπα μου!!!Ίσως τα πούμε και από κοντά...
    Καλό Σαβ/κο να έχεις....Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Ασπα. Καλή επιτυχία στο μπαζάρ. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή