Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

Τα παιδία παίζει...δημιουργώντας


Χτες  το απόγευμά μας δεν συμπεριλάμβανε μπανάκι και για να ανεβεί λίγο η μάμα ψυχολογικά αλλά και για να μην γκρινιάζουν οι μικρές  αποφασίσαμε ... να "παίξουμε" !!!

Βγάλαμε τα εργαλειάκια μας στον κήπο και αρχίσαμε να αντιγράφουμε σε φενιζόλ ...λόγω έλλειψης επαρκούς ποσότητας πηλού...τα πρόσωπα που θα αποτελούσαν το θέμα μας.... 

 

Κατόπιν το περίγραμμα ξανααποδώθηκε με πυρογράφο ...


...και ντύθηκε με γύψο καλλιτεχνείας...


Στη συνέχεια έγιναν με γυψογάζα τα "σαλιγκαράκια" λουλουδάκια και με πηλό τα σκουλαρικάκια και αφέθηκε να στεγνώσει...


Σήμερα το πρωί περάστηκε όλη η επιφάνεια με γκέσσο....


και ξεκίνησε η επιχείρηση βάψιμο....


Τα χρώματα δεν είναι αυτά που βλέπετε ακριβώς αλλά είναι γνωστό ότι με την φωτογράφηση δεν το έχω ... και η επεξεργασία αυτόματης διόρθωσης μου τα άλλαξε.... Οι φωτογραφίες  τις αδικούν... εμείς δηλώνουμε ικανοποιημένες με το αποτέλεσμα...



Έμπνευση μας στάθηκαν οι παρακάτω υπέροχες κυρίες που βρήκαμε στο pinterest...

 

Μπορεί το έργο μας να μην τους μοιάζει ...αλλά το διασκεδάσαμε και μόλις βρούμε την  κατάλληλη βάση θα γίνει ένα τρίπτυχο για το σαλόνι μας...
Στο μεσοδιάστημα κάναμε και κάτι ακόμη αλλά στεγνώνει ακόμη...οπότε θα σας το δείξουμε σε λίγες μέρες...
Φιλιά σε όλους και να περάσετε ένα όμορφο Σ/Κ!!!

24 σχόλια:

  1. Ασπα μου ειναι τελειααααα!!!!γεια στα χερακια σας!!!!! δεν εχεις ερθει καθολου απο τα μερη μας??? γιατι εμεις φετος περασαμε μονο μια φορα απεναντι για τη δουλεια και φυγαμε !!!!!κανονισε να βρεθουμε!!!!!!! πολλα πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό...ήρθα κάποιες φορές μέχρι την β διαγνωση για εξετάσεις της μαμάς μου αλλά πάντα βιαστική...έχω τάξει στις μικρές να έρθουμε κάποια Κυριακή στον ιποκάμηλο...αν έρθω θα σε πάρω τηλέφωνο ..αν έρθετε εσεις ξανά έως τότε πάρε με ...φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι υπέροχα που τα φτιάξατε βρε κορίτσια.
    Επάνω σε φελιζόλ, ούτε που θα το φανταζόμουν.
    Πολύ χαίρομαι που εισαι πάλι εδώ Ασπα μου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν είχα αρκετό πηλό ούτε εγώ θα το σκεφτόμουν το φελιζόλ Ρένα...Οφείλω να πω πως και εγώ χαίρομαι που είμαι πάλι εδώ...ξεκάθαρη και συνειδητοποιημένη...

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική δουλειά και καταπληκτική ιδέα για όλες τις μαμάδες (που δεν ξέρουν τι να κάνουν με τα παιδιά τους ! Μπράβο Άσπα! Πολύ το χάρηκα! :)))
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσαν..εμεις να δεις πόσο το ευχαριστηθήκαμε!!!!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικά και τα τρία κομμάτια. Μπράβο σας!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένηη μου!!!φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο στα κορίτσια! Καταπληκτική ιδέα!!
    Να περνάτε όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι λες τώρα Ασπα μου !!! Η δημιουργία μαμά και κοριτσιών έχει τη μαγεία από μόνη της !!! Συνεχίστε !!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσαν Νικόλ μου!!! Από το να είναι κολλημένες στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή καλύτερα διασκεδάζουν έτσι....Άσε που ανεβαίνει και η αυτοπεποίθησή τους!!!!!!
      φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλέ αυτά τα έχουν φτιάξει παιδιά;Είναι τέλεια οπότε το μέλλον τους διαγράφετε λαμπρό.Γίναν υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σας άρεσαν !!!! Σε ευχαριστούν πολύ για το σχόλιο...αχ άρχισαν να το παίρνουν πάνω τους...!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Είναι φανταστικά, μπράβο τα παιδιά που έχουν τη θέληση και την αγάπη να δημιουργήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έλεγα και στην Νικόλ από το να είναι κολλημένες στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή καλύτερα διασκεδάζουν έτσι Γεωργία μου....φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Ασπα μου!! Από τα πιο όμορφα έργα που έχω δει τελευταία!!! Μπράβο σας!! τι χρυσοχέρες που είστε!! Ταλέντο κι έμπνευση μαζί!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σας!! Φιλάκια πολλά πολλά!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρωτότυπο είναι σαφώς καλύτερο αλλά έγινε πραγματικά ωραίο...Οι δε μικρές έχουνε πάρει
      φόρα και με παρασέρνουν πλέον αυτές..."να διασκεδάσουμε λίγο μαμά???" και μου δείχνει εκτυπώσεις....τώρα η μια την έχει δει Λαλαούνη ....η άλλη θέλει να κάνει αγάλματα...ΤΙς χαίρομαι όμως...Φιλάκια Μαριλένα μου...να περνάς όμορφα!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Ξέχασα να σου ευχηθώ και καλή βδομάδα!!!! :)))
    Σε κοινοποιώ και στο g+ !!! Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμ, βέβαια !!! Τα παιδιά έχουν παράδειγμα προς μίμηση τη μαμά τους!!! Είναι δυνατό να μην αγαπούν τις χειροτεχνίες??? Πολύ ωραίες οι κυρίες, η δε κατασκευή τους πραγματικά ευφάνταστη!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να'χετε και να περνάτε όμορφα, Ασπα !!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλές ευχές για Καλή κι δημιουργική χρονιά !!! Με υγεία ,αγάπη και πολλές χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι υπέροχη ιδέα! Και τι όμορφο αποτέλεσμα! Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή