Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

Σε λίγο οι δικαιολογίες μου τελειώνουν...
Tο μεταπτυχιακό τελείωσε...ήδη από τον Απρίλιο είμαι μια κυρία Μου Σου Κου (Msc) με δόξα και τιμή...
H σχολική χρονιά τελειώνει ....
Το αντράκι μου έχει μπει στην τελική ευθεία των πανελληνίων  και στις 15/6 θα έχουμε τελειώσει και επίσημα (αυτός στις 14/6 αλλά έχω και άλλα "δικά" μου παιδιά που δίνουν το μάθημά μου στις 15/6)...Με το που θα τελειώσει αυτός θα αρχίσει να προετοιμάζεται ο μικρός, αλλά εκεί θα παίζω μπάλα σε δικό μου γήπεδο...Άλλο, αγάπη μου να κρατάς βιβλίο και να ακούς για Αριστοτέλη, Πρωταγόρα, Πλάτωνα, μεταφράσεις, ερμηνευτικά σχόλια, συντακτικές και γραμματικές αναλύσεις, Ιστορία και Λατινικά (που δεν το έχω λέει κιόλας με την προφορά τους...α πα πα να μην ξέρω και εγώ η άχρηστη ότι το cuo προφέρεται κβο???), κτλ και άλλο να ακούς Φυσικοχημεία...Μην με παρεξηγήσετε οι του φιλολογικού τομέα...αλλά ζορίστηκα φέτος και αγανάκτησα και με όλη αυτή την παπαγαλία !! Τέλος πάντων...Ας έχουν καλή τύχη, όλα τα παιδιά, να μπορέσουν να ακολουθήσουν τα όνειρά τους ενάντια στις αντίξοες συνθήκες της εποχής μας...
Γεγονός είναι ότι μόλις όλα τελειώσουν θα πάρω μια μεγάλη ανάσα...θα εφοδιαστώ μάσκες, γάντια και λοιπά αξεσουάρ για να ξεαραχνιάσω το γκαράζ-εργαστήρι μου και θα επιστρέψω αναζητώντας εκείνη την παλιά ένεση αυτοπεποίθησης που πηγάζει μέσα από την δημιουργία...Μπορεί να επιστρέφω ακριβώς την στιγμή που όλοι θα φεύγετε πιθανότατα για διακοπές αλλά αυτές θα είναι οι δικές μου διακοπές μιας και για μια ακόμη χρονιά αυτή την χαρά θα την αφήσω στους "φροντιστές" !!!! Πριν αρχίστε να λυπάστε, να ξεκαθαρίσω ότι δεν με απασχολεί καθόλου μιας και η Ναύπακτος είναι τουριστικός προορισμός...
Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα καλό καλοκαίρι...

9 σχόλια:

  1. καλη επιτυχια στο καμαρι σου αλλα κ σε ολα τα παιδια του κοσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Θεός βοηθός για όλα τα παιδιά του κόσμου και για τους γονείς τους!
    Συγχαρητήρια σε σένα!
    Καλό καλοκαίρι!Η Ναύπακτος είναι πανέμορφη, μην σκέφτεσαι άλλα μέρη!
    Αρκεί να έχουμε υγεία και αγάπη!
    Ναι...έλειψες πολύ..καιρό!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασπα μου χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!! Συγχαρητήρια για το μεταπτυχιακό σου και υπομονή για τις εξετάσεις του αγοριού σου !!Εύχομαι τα καλύτερα στο αγόρι αλλά και σε όλους σας !! Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα γλυκιά μου και χαίρομαι που όσο πάει απαλλάσσεσαι από πράγματα που σε πίεζαν. Εύχομαι ότι καλύτερο στο παιδί σου και ..όλα θα πάνε καλά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το μεταπτυχιακό Άσπα μου και καλή επιτυχία στα παιδιά σου, όσο για διακοπές αφού μένεις στην όμορφη Ναύπακτο... κάνε αυτό που σε ευχαριστεί.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.
    Συγχαρητήρια για το μεταπτυχιακό σου και καλή επιστροφή στα καλλιτεχνικά.
    Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ.
    Εσείς κάνετε διακοπές όλο το χρόνο στην υπέροχη Ναύπακτο.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια!!! Συγχαρητήρια Ασπα μου!!!
    Να ηρεμήσεις τώρα και ψυχολογικά, να ξεκουραστείς!! Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!!
    Να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό καλοκαίρι γλυκειά μου!! Σε φιλώ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. SYGXARHTHRIA!!!ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!

    ลาลีกา

    ΑπάντησηΔιαγραφή