Τετάρτη, 6 Σεπτεμβρίου 2017

Χαρμολύπες...

Ήταν λίγο πριν το καλοκαίρι  που επισκέφτηκα την γειτονιά και το σπιτάκι μου... και έφτασε φθινόπωρο χωρίς να το καταλάβω...Επέστρεψα καθυστερημένα - ο χρόνος λειτουργεί εναντίον μου ή εγώ δεν ξέρω πλέον να τον διαχειρίζομαι- να σας πω τα νέα μου, τις χαρές μου και τις λύπες μου...
Όταν ξεκίνησα αυτό το σπιτάκι έγραφα και πίστευα πως "ότι καλό μας συμβαίνει και το μοιραζόμαστε, πολλαπλασιάζει την χαρά μας και πως ... ότι άσχημο μοιράζεται, πονάει λιγότερο".
Η χαρά μου θα πολλαπλασιαστεί απόψε...το κενό που νοιώθω στην καρδιά μου και η απογοήτευσή μου δεν ξέρω αν θα φύγουν ή αν θα πονάω λιγότερο.... αλλά νοιώθω την ανάγκη να σας καταθέσω ξανά την ψυχή μου...να εξαγνιστώ για άλλη μια φορά...
Ας ξεκινήσω με τα ευχάριστα...Το αντράκι μου είναι πλέον και επίσημα φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων...στο Ιστορικό Αρχαιολογικό...Σαν χτές μου φαίνεται που ανέβηκα Θεσ/νίκη για να βρω σπίτι ως φοιτήτρια... "και όμως τώρα είμαι μάνα φοιτητή", σκεφτόμουν καθώς ψάχναμε σπίτι στα Γιάννενα....Εκεί που είχαμε αρχίσει να απελπιζόμαστε καταφέραμε και ενοικιάσαμε ένα διαμέρισμα και ετοιμαζόμαστε για την μετακόμιση...Ένα καινούργιο κεφάλαιο στο βιβλίο της ζωής του ξεκινά και του εύχομαι όλοψυχα ότι καλύτερο...Θα με πείτε ίσως χαζή αλλά ήδη σκέφτομαι πως θα είναι η ζωή χωρίς αυτόν μέσα στο σπίτι, πως θα ακούγεται το "καλημέρα γλυκειά μου" από το τηλέφωνο και πόσο θα μου λείψει το χαμόγελό του...η ζεστή φωνή του...αυτός!!

video

Τα άλλα παιδιά μου ...οι μαθητές μου...πήγαν εξίσου καλά και περάσαν στις σχολές της επιλογής τους...τεχνολογία τροφίμων, διατροφή διαιτολογία, ΑΕΝ και ένας ξεπέρασε κάθε προσδοκία του και με το 1% που έδινε φέτος στα ΕΠΑΛ για εισαγωγή σε Πανεπιστήμια πέρασε στο  Γεωπονικό Αθήνας- Επιστήμης ζωικής παραγωγής και ιχθυοκαλλιέργειας, δίνοντας στην τοπική κοινωνία ένα ισχυρό μάθημα για την αξία των κινήτρων που εμείς εκπαιδευτικοί και γονείς δίνουμε στα παιδιά....Για όλα τα παιδιά χάρηκα αλλά μπορώ να πω ότι αυτή η τελευταία χαρά ήταν πολλή μεγαλύτερη και από την χαρά για τον γιό μου...Πως να μην χαρείς διπλά όταν ένα παιδί που ήρθε στο ΕΠΑΛ κουβαλώντας τις χαμηλές προσδοκίες που του είχαν μεταφέρει οι καθηγητές του στο γυμνάσιο,  καταφέρνει και διεκδικεί τα όνειρά του μόνο και μόνο επειδή πίστεψες στις δυνατότητές του??? Πως να μην χαρείς για ένα παιδί που μέσα στην χαρά του όταν είδε τους βαθμούς βρήκε χρόνο και μας ευχαρίστησε στο fb γιατί  "...στάθηκαν δίπλα μου μέχρι την τελευταία στιγμή και πίστεψαν στις δυνατότητες μου και σε μένα προσωπικά, γεγονός που με βοήθησε να διεκδικήσω τα όνειρα μου!!!"
Πως να μην χαρείς για ένα παιδί που κέρδισε αυτό που αποκαλούσε στο εξώφυλλό του, μέσω της παρακάτω εικόνας, την μεγαλύτερη απόλαυση ???


Την μια χαρά ήρθε και διαδέχτηκε άλλη μια...ένα πρόγραμμα erasmus  στο οποίο συμμετείχα ως συνεργάτης εγκρίθηκε...(Στο σημείο αυτό ήρθε ο καιρός να σας πάω και στο άλλο μου σπιτάκι...μην περιμένετε πολλά...καθαρά εκπαιδευτικό σπιτάκι είναι) .Μέσω του προγράμματος εκπληρώνεται ένας διακαής μου πόθος...να δώσουμε την ευκαιρία στα παιδιά μας μιας αξέχαστης εμπειρίας μάθησης αλλά και την δυνατότητα να ταξιδέψουν στο εξωτερικό...
Κάπου εκεί μες στην πολλή χαρά δεν πήρα είδηση την φουρτούνα που ερχόταν να κατακλύσει πάλι την ψυχή μου...αν και έβλεπα από τις αρχές του καλοκαιριού την καταιγίδα...Τότε όμως ως γνήσιο παιδί της βροχής δεν φοβήθηκα...Ήταν μαθηματικά σίγουρο ότι δεν θα σχηματίζαμε τμήμα στην Β' Λυκείου...οπότε του χρόνου δεν θα υπήρχε εγκεκριμένος τομέας...Ήξερα όμως  πολύ καλά ότι δεν είμαι ανεπάγγελτη και αυτό δεν με τρομοκράτησε...Εξάλλου πάντα ήξερα ότι είχαμε ως τμήμα ημερομηνία λήξης...από την αρχή είμασταν ανεπιθύμητοι...
Δεν θέλω να αναφερθώ σε αυτό το κομμάτι....
Φοβάμαι τώρα??? κατηγορηματικά  ΟΧΙ...πιστεύω όμως ότι είχαμε και έχουμε πολλά ακόμη να προσφέρουμε στα παιδιά..Λύπη, απογοήτευση, πικρία έχουν κατακλύσει την ψυχή μου για άλλη μια φορά και έχω λίγο χρόνο για να τα διώξω ώστε να μπορέσω να δοθώ χωρίς περικοπές στο έργο μου αυτή την χρονιά...Γι'αυτό καταφεύγω σήμερα εδώ ...να διώξω την φωνούλα μέσα μου που είναι πνιγμένη στην ματαιότητα... Λες και αν ξεστομίσω πως νοιώθω θα φύγει...Θα πιάσει??? ΄Παλιά έπιανε....
Σας φιλώ...

8 σχόλια:

  1. Καλές σπουδές στο γιο και τους μαθητές σου, Άσπα μου. Ελπίζω να πάνε όλα καλά τα πράγματα για σένα τη νέα σχολική χρονιά. Καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kαλημερα!!!συγχαρητηρια στο παιδακι σου!!!καλη φοιτητικη ζωη!αλλα και στους μαθητες σου!!!και συ...ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ!!καλη σχολικη χρονια!!καλη δυναμη!!!....
    Μια.ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑι..την αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσπα μου! Πόσα τα νέα σου! Πραγματικά λείπεις καιρό...
    Νομίζω πως οι χαρές σου θα απαλύνουν τις πίκρες. Από αυτές θα πάρεις κουράγιο!
    Τα καλύτερα εύχομαι για το νέο ξεκίνημα του γιου σου!
    Πρέπει να είσαι υπερήφανη που έκανες κάποιο παιδί να πιστέψει στον εαυτό του. Μπράβο σου!
    Αφήνω πολλά φιλιά κι εύχομαι ένα δημιουργικό Φθινόπωρο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασπα μου πραγματικά μας λείπεις !!
    Μπράβο στο γυιο σου για την επιτυχία του αλλά πολλά μπράβο στο μαθητή σου που κατάφερε ότι οι υπόλοιποι πίστευαν ότι δεν μπορούσε !!! Σου εύχομαι καλή σχολική χρονιά 111

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσπα μου καλή πρόοδο στον γιο σου και σε όλα τα παιδιά που πιστεύουν στα όνειρά τους και παλεύουν για αυτά μέχρι να τα πραγματοποιήσουν.
    Σου εύχομαι τα καλύτερα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα αρχίσω με μία φράση που λέω συχνά στον εαυτό μου όταν μου έρχεται μπροστά μου ένα..βουναλάκι του δρόμου της ζωής..Κι αυτό θα περάσει, όλα θα πάνε καλά! Είμαι σίγουρη για σένα ότι μπορείς άνετα να διαχειριστείς τα δύσκολα και τα εύκολα, τις χαρές και τις λύπες.Μη ξεχνάς..ήμαστε εδώ κοριτσάκι μου, εδώ για να ξεσπάς όλα όσα θες να πεις.Να είσαι περήφανη για το κύριο έργο της ζωής σου..τα παιδιά σου και όσα κατάφεραν και όσα θα καταφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα να χεις Άσπα μου!! Πόσο όμορφα νέα!! Καλή επιτυχία να έχουν όλα μα όλα τα παιδιά σου στην νέα τους αρχή!!
    Μην σκέφτεσαι τα δύσκολα και λυγίζεις!! Όλα σου εύχομαι να πάνε όπως τα επιθυμείς κι αν κλείσουν πόρτες, να ανοίξουν τόσα κι άλλα τόσα παράθυρα να συνεχίσεις να προσφέρεις το έργο σου!! Στο εύχομαι ολόψυχα!!
    Καλό αποκαλόκαιρο με ελπίδα και χαμόγελα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα καλωσόρισες και πάλι.
    Συγχαρητήρια για το γιό σου και για όλα τα παιδιά.
    Χάρηκα κι εγώ με το παιδί που τα κατάφερε και μπράβο σε σας που το στηρίξατε.
    Πες του αν τον δεις πως αντιγράφω τη φράση του γιατί με αντιπροσωπεύει απολύτως.
    Σαν παιδί είχα πολλά να παλέψω και κανέναν που να πιστεύει σε μένα.
    ΜΠΡΆΒΟ και πάλι.
    Όλα θα πάνε καλά, σου το ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή