Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

Χάντρες και σύρμα...

Παλιά αγάπη τα δαχτυλίδια.... Κάποια στιγμή που τα χρήματα δεν μας έφταναν (συμβαίνει συχνά στους φοιτητές και ειδικά αν φοιτείς στην Θεσ/νίκη ) μια φίλη πρότεινε να πουλάμε μπιζού....Εγώ τότε φορούσα μόνο δαχτυλίδια (τώρα συνήθως τίποτα!) Παρασυρμένη από την πρότασή της ξεκίνησα να φτιάχνω δαχτυλίδια, που αν μη τι άλλο αν δεν κατάφερνα να τα πουλήσω, θα τα χρησιμοποιούσα η ίδια...Μπορώ να πω ότι το μαγαζάκι μας πήγε καλά και μας έβγαλε ασπροπρόσωπους και σε κάτι πάρτυ γενεθλίων  ( γλιτώναμε και τα χρήματα για δώρα!!)

Τις προάλλες που έβαλα τις φωτογραφίες από τις δημιουργίες  με τις χάντρες,  μου ξαναμπήκε στο μυαλό να φτιάξω κάποια... μήπως αρχίσω και τα ξαναφοράω κιόλας! Σεβόμενη τον κόπο μου όντως τα φόρεσα, τα φωτογράφισα και  σας τα παρουσιάζω.... 





Τα δύο πρώτα σαφώς και θα καταλάβατε ότι δεν τα φοράω εγώ! Χρησιμοποίησα ένα liposan για να φτιάξω τον κύκλο (δεν είχα πρόχειρο κραγιόν) και βγήκε μικρό για τα δάχτυλά μου... Η  τυχερή  "σταχτοπούτα" ήταν η συνυφάδα μου αλλά ο όρος ήταν να δεχτεί την φωτογράφιση!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου