Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012

GIVEAWAY TIME...χωρίς απόφαση δώρου!!!!

Θα ξεκινήσω αυτή την ανάρτηση με ένα μεγάλο ευχαριστώ....Όταν ξεκίνησα εξέφρασα την ελπίδα να γίνουμε σύντομα πολλοί σε αυτό το blog...και γίναμε...Δεν σας ευχαριστώ όμως γι'αυτό....Σας ευχαριστώ που με δεχτήκατε στην γειτονιά σας και με κάνατε μέρος της παρέας σας....που με κάνετε χαρούμενη με τα σχόλιά σας...που με κάνετε και συνεχίζω να πιστεύω στον άνθρωπο μέσα από τις δράσεις και τις προκλήσεις σας...που μου ανοίξατε ένα νέο παράθυρο στον κόσμο της δημιουργίας....που με κάνετε να νοιώθω ότι εκεί έξω είναι πολλοί σαν εμένα....που θέλουν έναν κόσμο πιο όμορφο και προσπαθούν γι'αυτό!!!!
Πήρα πολλά από εσάς και θέλω να σας δώσω πολλά.....αλλά σήμερα θα σας τα χαλάσω λίγο...Αλλιώς το περίμενα το πρώτο μου giveaway.....Πίστευα ότι θα με έβρισκε οργανωμένη....απεναντίας με βρήκε τελείως ανοργάνωτη και τελείως απροετοίμαστη...όχι ότι δεν το έβλεπα ότι έρχεται ...το έβλεπα και ανυπομονούσα.....μέχρι που συνειδητοποίησα ότι  δεν μπορώ να αποφασίσω τι δώρο να βάλω....Έκανα και μια προσπάθεια η γυναίκα να δω εσείς τι θα θέλατε από μένα...αλλά τζίφος!!!! Έστιψα το μυαλό μου.... το ξαναέστιψα....μου έρχονται ιδέες πολλές.... αλλά θα πετύχει η υλοποίηση?  
Το giveaway δεν μπορεί να περιμένει το αποτέλεσμα των δοκιμών μου ...έτσι το ξεκινάω και τα δωράκια θα τα αναρτήσω στην πορεία.... Ντρέπομαι λιγάκι βέβαια...αλλά θα βάλω τα δυνατά μου να τελειώνω γρήγορα με τις δοκιμές....και την ψυχή μου για να βγουν ωραία τα δωράκια σας....
Ξεκινάω λοιπόν με μια εικονίτσα συσκευασίας δώρου σε vintage στυλ που μου άρεσε...της πρόσθεσα την ετικετούλα του μυστηριώδους δώρου....και ανοίγω το giveaway που θα διαρκέσει  από σήμερα έως και τις 30/4/2012 τα μεσάνυχτα....


Οι οδηγίες είναι γνωστές σε όλους φαντάζομαι....
Όσοι και όσες είστε αναγνώστες του blog μου και θέλετε να λάβετε μέρος.... σε αυτό το ανορθόδοξο giveaway.....μπορείτε να αφήνετε το σχόλιό σας σε αυτή εδώ την ανάρτηση.....και θα ακολουθήσει κλήρωση....

Φιλάκια και μια ζεστή αγκαλιά σε όλους!!!!

278 σχόλια:

  1. Αχ ειμαι η πρωτη!!Νιωθω ήδη τυχερη Άσπα μου κι ας μην κερδισω!Σε φιλω και σε θαυμαζω γιατι εισαι μανα πρότυπο, ολα τα προλαβαίνεις κι όλα τα καταφέρνεις!Καλούς και πολλούς αναγνώστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να συνεχίσεις τις όμορφες δημιουργίες σου
    και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!
    Μην αγχώνεσαι καθόλου για το giveaway, θα την βρεις την άκρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!!!!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΚΟΙΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΗ ΣΚΟΤΙΖΕΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΟΙ ΜΙΝΙΑΤΙΥΡΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ GIVEAWAY ΣΟΥ, ΕΝΩ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕ!!!!!1
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΚΟΛΠΑ, ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλό βρεθήκαμε όλες και απ' ότι φαίνεται θα κάνουμε πολύ μεγάλα πράγματα!!! Να είσαι γερή και δυνατή και να σ'έχουμε για πααααααααρα πολυυυυυυυυυύ καιρό κοντά μας!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσπα και εγώ αυτόν τον προβληματισμό έχω σε κάθε give away!!!! Μπορείς το δώρο να το αποφασίσεις αφού δεις ποια είναι η τυχερή....σου εύχομαι ότι επιθυμείς....να το πάθεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσπα μου,δεν έχει σημασία το δώρο!Η παρέα μετράει!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!!!Εύχομαι πολλές δημιουργικές στιγμές τις οποίες θα μοιραστείς μαζί μας!!!Και δεν υπάρχει καλύτερο από το δώρο έκπληξη....φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσπα μου, μας φτάνει και μας περισσεύει που είσαι κοντά μας και είμαστε όλες κοντά η μια στην άλλη..... Ήταν για μένα εντελώς απρόσμενο όσο και υπέροχο αυτό που βρήκα σ' αυτήν εδώ τη γειτονίτσα. Τι σημασία έχει τι θα είναι το δώρο, θα είναι απ' τα χεράκια σου και με την αγάπη σου.....
    Φιλάκια και καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα
    τελειο το πρωτο δωρακι
    katerinaxyp@gm,com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ δεν ευχήθηκα!Χρόνια πολλά Άσπα μου!Πολλά υπέροχα συμβαίνουν εδώ μέσα,κανείς δεν μπορούσε να το φανταστεί πριν ξεκινήσει...Να'σαι καλά κορίτσι μου κι εσύ και η οικογένειά σου και να νιώθεις πάντα δυνατή και δημιουργική!Όσο για τα δώρα, μην αγχώνεσαι...όλα καλοδεχούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eύχομαι να 1000σεις τους αναγνώστες σου και να είσαι πάντα δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ασπα είμαι σίγουρη ότι θα μεγαλουργήσεις πάλι!!! Πάντα δημιουργική!!! Σε χαιρετώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να σαι καλα Ασπασακι μου..παντα χαρες και γελια να χουμε..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύχομαι το blog σου να έχει 1.000.000.000.000 ακόμη αναγνώστες! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το σημαντικό και σπουδαίο είναι ότι είσαι και εσύ μέλος αυτής της γειτονιάς.... και φυσικά την ομορφαίνεις με την παρουσία σου και τις δημιουργίες σου!!!!!! Πολλά - πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εύχομαι να μεγαλώνει το blog σου πάντα με υπέροχες δημιουργίες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι εγώ είμαι εδώ!!!φιλάκια και να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραίο το blog σου !!! Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου !!Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Από τη συσκευασία μπορεί κανείς να φανταστεί πόσο τέλειο θα είναι το δώρο!!!Να χιλιάσεις τους αναγνώστες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα. O διαγωνισμός αναρτήθηκε και προβάλλεται στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. poly wraio m aresoyn oi ekplhxeis!!mariastelmix@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. kathe epituxia !!!! kalh sunexeia!!!euxomai na tous ekatomuriaseis tous fan sou!!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. teleia ekpliksi !! na tous 1000 !!!
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ όμορφο και ας είναι κρυφο ανυπομονούμε...
    elenitca1985@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μακάρι να το κερδίσω....κάθε επιτυχία σου εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σου εύχομαι να χιλιάσεις του αναγνώστες του blog σου!
    tsiroudama@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η ΑΝΑΜΟΝΗ,Η ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ...ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ Ο,ΤΙ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. η συσκευασία του δώρου που μας δείχνεις είναι απο μόνη της ένα δώρο!συγχαρητήρια για το μπλογκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αχ μακάρι να είμαι η τυχερή.....χρόνια πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. oτι καλυτερο σου ευχομαι!!!!!!!ομορφες και χαρουμενες δημιουργιες!!!Κεράνη Θεοδώρα
    dora.dk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μόνο επιτυχίες σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΧΕΙΣ!

    Μμμμ τι να χει? Τι να χει μεσα το κουτι? Ε? Τιιιιιιιι?

    Μακαρι να το εξακριβωσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χρόνια πολλά και γεμάτα φαντασία και δημιουργικότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. να σαι πάντα καλά και να δημιουργείς όμορφα πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σου εύχομαι να χιλιάσεις του αναγνώστες του blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εύχομαι πάντα επιτυχίες,δημιουργίες και πολλούς-πολλούς αναγνώστες στο όμορφο blog σου! mchalofti@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. να τα χιλιασεις και παντα να δημιουργεις ομορφα πραγματα και μεπολλους αναγνωστες
    vilikyt@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πολύ καλό να έχει αγωνία!
    GFC mariafadeout
    email mariafadeout@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. na'sai kala kai gia tin prospatheia kai gia to blog kai gia to doraki kai propantos gia tin kali diathesi.
    gfc konstantina kyriakaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. LIKE!!!GEORGIA LOUMOU - georgialoumou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!
    Στέλλα
    petridoustela@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. telio

    poylmoyr@windowslive.com

    popi poulikidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!
    revek_25@yahoo.com
    Ρεβέκκα Ασημομύτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ...
    e_tzelai@yahoo.gr
    ΕΙΡΗΝΗ ΤΖΕΛΑΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. χα χα χα πράγματι είναι πρωτότυπος ο διαγωνισμός σου! καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. super.... ειναι ωραιο το σασπενς!!!! Καλο Σαββατοκυριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. mmm!!! kinder ekpliksi!! :)
    GFC: Aleka Nikolaidou
    alekakizim@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημέρα!!!Εύχομαι πολλές δημιουργικές στιγμές τις οποίες θα μοιραστείς μαζί μας!!!Και δεν υπάρχει καλύτερο από το δώρο έκπληξη....φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. η περιέργεια σκότωσε τη γάτα!τι δωράκι να είναι;
    ό,τι και να είναι σε ευχαριστούμε για το διαγωνισμό!
    floranceaga@yahoo.gr
    Φλώρα Ά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. πολυ ομορφο
    ελενη τριανταφυλλιδου
    heltriantafyllidoy@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Maria Karkazi
    τι να είναι το δωράκι? μου αρέσουν τα μυστήρια!!!!
    karkazi_maria@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. οι εκπληξεις ηταν παντα μεσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ.ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Kαλη συνεχεια σε οτι κανεις. Να παραμεινεις δημιουργικη.
    titamou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μαργαριτα κ
    coolllllllllllllllll

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. elenaki090@yahoo.gr .elena papagianni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. kali epituxia se olous kai oles!!eimai polu periergi na mathw ti exei mesa! :-)

    desp.chem@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Όπως φαίνεται το άγνωστο δωράκι έχει τεράστια γοητεία!!

    Αλκμήνη
    alcmenestrator@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Prototypos diagonismos, alla skame apo periergia!

    f.xanth@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. μας γύρισες στην ρομαντική εποχή, μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ειμαι περιεργη να δω τι εχει μεσα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εύχομαι πάντα επιτυχίες!
    mamidakisoil@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. καλή μας τύχη λοιπόν και ευχαριστούμε θερμά!!
    e-mail:smpyrrr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μα είναι ο καλύτερος διαγωνισμός αυτός!!! Λατρεύω τις εκπλήξεις!!!!

    gfc xrusa
    balantou_22@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. me eksitaroun oi ekplikseis!!!kalh epityxia se olous!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!
    ΑΜΙΛΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
    amillidespina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. μου αρεσουν οι εκπληξεις και τα δωρα!!!!
    gfc:karagiorgou eudoxia
    eudoxia64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!
    gfc : Eopyynf HM
    mail : eopyynf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τρελαινομαι για εκπλήξεις, ιδιως τωρα που πλησιάζουν τα γενεθλια μου!
    email: popikost@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. polla likeeeee!!!!
    vasiliki188@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. exei fasi pou einai ekplixoula!!:)
    deppy22@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. pisteyw oti 8a einai teloio opws kai ta ypoloipa dwrakia!!!
    catemalte@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. XMMM...SASPENS... ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ Κ ΕΥΤΥΧΙΑ
    may15th1977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Kαλη επιτυχια και να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!
    christi_30_5@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. καλη μου επιτυχια

    pri.gkipas@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τέλειο το blog σας και συγχαρητήρια!!
    Ελπίζω να είμαι τυχερή :)
    μαιλ: lisabethaki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Teleio!

    mail: poison_girl_dilligaf@hotmail.com
    eleni t.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. polu omorfa osa eida!!!! :) kalh tuxh se olous!!!!!!! to email mou einai sofi_bak3@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. πιο πολυ με συνεπαιρνει το σασπενς, απο το ιδιο το δωρο.Αναρωτιεμαι τι να ειναι
    mailtoeleni@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου Άσπα μου!!! Αν και καινούρια αναγνώστρια στο blog σου ήδη θαύμασα τις δημιουργίες σου και την όμορφη συσκευασία του μυστήριου δώρου σου!!! Χαχα!
    pixiesia24@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Η συσκευασία πάντως είναι κουκλίστικη!
    Αναστασία Μητροσίλη
    E-mail: amitrosili@yahoo.com
    GFC: taniamitro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. O διαγωνισμός σας προβάλεται από το site διαγωνισμών www.tixerakias.com
    και στο fan page μας sto Facebook : https://www.facebook.com/tixerakias.com.gr
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. δεν ξερω για το δωρο παντως το αμπαλαζ τελειο κοριτσια!!!! anthi525@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΑ!!!!!!!
    alarga.tina@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Παρα πολυ ωραίο δώρο.Σου εύχομαι να εισαι παντα δημιουργική και με επιτυχία σ ότι κάνεις.Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Χρόνια πολλά! Ανυπομονώ να μάθω τι είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΙ ΕΓΩ...ΚΙ ΕΓΩ!ΑΡΓΗΣΑΑΑΑΑΑ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ,ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ!!!!!
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΧΑΡΑ ΕΝΑ....ΤΟ ΕΜΑΙΛ
    ΕΙΝΑΙ mariakantzali@gmail.com
    θα ηθελα να επικοινωνησουμε εαν μπορεις!καλημεραααααααααα!
    φιλια ποοοοοολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. kali epityxia sto diagwnismo sou kalh moy!!!! eyxomaioti kalytero se sena....
    email: marksof@hotmail.com
    filia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ειμαι περιεργη να δω τι ειναι το δωρακι :$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Πω πω συμμετοχές ..ορίστε και η δική μου ..φιλάκια πολλά κορίτσι μου ..Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. giveaway με suspens και πολλές συμμετοχές!!!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. υπέροχο το mystery gift,όπως και το blog σου!
    kaitlyn
    kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Υπέροχο δωράκι!!
    rousalia
    rousalia.prousali@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. wow!! έχω περιέργεια για το δωράκι....τι είναι??? καλή μας τύχη!!
    κατερίνα
    katinaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. kali mas tyxi!
    thodoris
    thodoris.karvounidis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Να'μαι κι εγώ! Και μην αγχώνεσαι όταν θα κοντεύει να γίνει η κλήρωση στείλε μου e-mail να σου πω πως να τη κάνεις ηλεκτρονικά. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Θα σκάσουμε απο την περιέργεια!!! χααχχαα
    katie
    prousali@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. καλό μήνα και καλώς σε βρήκα! για να δούμε ποια θα κερδίσει και τι είναι αυτό το δώρο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Καλό μήνα και καλή μας τύχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Καλό μήνα! Ευχαριστούμε για το δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Καλό μήνα! Ευχαριστούμε για το δώρο!
    rozalia.artist@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Καλό μήνα και καλή επιτυχία στη σελίδα και στο διαγωνισμό!
    georgaina@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. 8elw na dw ti einai 8a einai sigoura kt wraio :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. yperoxo dwraki! euxaristoume!
    litsa
    stavridou.litsa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. αλοίμονο και να τόχανα εγώ αυτό το ένα και μοναδικό giveaway είμαι βεβαία πως θάναι το πιο όμορφο δώρο ever

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Καλό μήνα σε όλους! υπέροχο το δωράκι..λατρεύω τις εκπλήξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. kalo mina se olous!! to dwraki einai yperoxo!
    evelinastvrd@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καλό μήνα σε όλους! υπέροχο το δωράκι..λατρεύω τις εκπλήξεις!
    stavridoue@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. latreuw to mystirio.....:)
    katerina
    kat_erina2004@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. teleio! kales giortes se olous!
    katerina
    catini@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. katapliktiko dwraki!! euxaristoume!
    caterina.prousali@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Περασα ΑΣΠΑ μου..να σου ευχηθώ καλο μήνα και καλή εβδομαδα....φιλιαααα!!! και οτι γραφεις πιο πανω τα ίδια θα έγραφα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Καλή επιτυχία!
    Lulu
    redalepou@yahoo.com
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ασπασία μου, καλή αρχή! Εύχομαι ότι καλύτερο!
    Έλλη Πετσανίδου
    elli_0608@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Σου έυχομαι τα καλύτερα!!!Όσο για μας ...λίγο μυστήριο δε βλάπτει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Άσπα μου να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να μην ανησυχείς για το δώρο...Δεν μετράει το περιεχόμενο αλλά η σκέψη....
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. POLLES EUXES!SOU EUXOMAI OTI KALUTERO GIA TO EGXEIRHMA SOU!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Μας ιντριγκαρει το κρυφό δώρο!!!Καλύτερα ετσι!Ότι καλύτερο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Αγωνιααααα με λαχταρααααα να σε νοιαζομαιαιαιαι....
    Ανυπομονω να δω τι θα σκαρφιστεις! Ο,τι και να'ναι ξερω πως θα μου αρεσει πολυ! Οπως και ολα τα δημιουργηματα σου ως τωρα!
    Φιλια και ...μεσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Είμαι και γω υποψήφια για το giveaway σου! Καλή επιτυχία!!! Είμαι περίεργη.... φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. teleio (akarampelia@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Καλησπέρα Άσπα και καλώς σε βρήκα!!!Θα ήθελα να λάβω και εγώ μέρος στο giveaway με το μυστήριο δώρο, ελπίζω να αντέξω την αγωνία για να μάθω τι ακριβώς θα είναι το δωράκι :) Καλό Πάσχα εύχομαι και Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Prwtotupo..;)
    Dld to dwro paei analoga tn tuxeri?? :\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Εγώ πως δεν το πήρα είδηση αυτό νωρίτερα;! Μ' αρέσει που μας κρατάς σε αγωνία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι πολύ όμορφο και ας είναι κρυφό! Ανυπομονούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Χρόνια πολλά!
    Εύχομαι να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα να μας καταθέτεις την ψυχή σου και τις δημιουργίες σου!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΦΗΝΩ,ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ ΛΥΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ.ΚΑΛΟ Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Σου εύχομαι τα καλύτερα
    Ευη σωπαση
    esopasi@mailbox.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. πω-πω σχολια!!!Μπραβο να συνεχισεις να μας χαριζεις τις ομορφες δημιουργιες σου ακουραστη !!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΠΩ ΠΩ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΕΥΧΗ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΡΗ ΠΑΝΤΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. mmmmmmmmmmm me exei faei i periergia....ti mporei na einai?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Και εγώ και εγώ θέλω! Πω πω πολύ αγωνία γι'αυτό το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ??????
    Ο,τι και να είναι ..σημασία έχει ότι είναι χαρισμένο με αγάπη
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΤΕΛΕΙΑ !ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ !
    cargiriad@hotmail.com
    ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ελπίζω να κερδισω ενα δωρακι για μενα επιτελους..
    Vivi Gounari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Σου εύχομαι τα καλύτερα και πάντα επιτυχίες και νέες ιδέες.
    Ελπίζω να είμαι η τυχερή γιατί είμαι πολύ περίεργη για το δώρο!!!
    Βίκυ
    vknk88@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Επειδή είμαι περίεργη και μου αρέσουν οι εκπλήξεις θα ήθελα να κερδίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Σίγουρα θα είναι κάτι πολύ όμορφο!! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Εύχομαι το blog σου να έχει 1.000.000.000.000 ακόμη αναγνώστες! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ότι πιάνεις το μετατρέπεις σε "χρυσό" .. μπράβο σου και συνέχισε , μας δίνεις κέφι και όρεξη για δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Καιρό έχουν να μου κάνουν έκπληξη...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Πολύ ωραίο blog!
    Πρώτη φορά λαμβάνω μέρος σε διαγωνισμό-μυστήριο και μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Γουστάρω δώρο έκπληξη!!
    Katerina Kat
    papinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Teleio, chrissie_g2@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Να και κάτι πρωτότυπο!! Παίρνουμε μέρος σε ένα διαγωνισμό χωρίς να ξέρουμε το δώρο.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. MMM kali mou fainete i ekpliksi :)

    tinaki33@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. θελω να συμμετεχω :)
    anastam_star@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή