Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Μαθήματα πυρογραφίας κανείς???

Πριν βιαστείτε να σκεφτείτε ότι παραδίδω μαθήματα πυρογραφίας να διευκρινίσω ότι ζητάω τα "φώτα" σας γιατί έχω μαύρο σκοτάδι...αλλά απέκτησα πυρογράφο!!!
Ναι, έσπασα για άλλη μια φορά το μποϋκοτάζ μου στο γνωστό γερμανικό κατάστημα...Κάθε φορά που φέρνει όμορφα πραγματάκια δεν μπορώ να αντισταθώ....και μπορεί αρχικά να πήγα για να πάρω καμβάδες και το κολλητήρι για στράς... αλλά έφυγα και με δύο καινούργια "παιχνίδια"...που δεν ξέρω να τα παίζω!!! Έναν πυρογράφο και μια συσκευή χάραξης !!! Τόσα κομματάκια ξύλου δίπλα στην πόρτα μου....από τον  κουνιάδο - ξυλουργό... να μην έχω ένα πυρογράφο??? Το πήρα χωρίς δεύτερη σκέψη!!! Μόλις έφτασα σπίτι, το άνοιξα, το μελέτησα και το έβαλα αμέσως στην πρίζα...Πήρα το πρώτο κομμάτι ξύλου που βρήκα πρόχειρο, σχεδίασα με στυλό και ξεκίνησα....να πειραματίζομαι!!! 

 Δύσκολη διαδικασία...ειδικά αν τρέμει το χέρι σου...Πολλές αναθυμιάσεις...Κάηκα κιόλας ...παρόλο που χρησιμοποίησα πένσα...όταν αντικαθιστούσα την μύτη με την σφραγίδα που νόμιζα ότι θα κάνει ωραία ανθάκια...Κατέστρεψα και την μυτούλα γιατί κάτι έκανα σαφώς λάθος στην γωνία σχεδιασμού  και αυτή λύγισε και πλέον είναι σε σχήμα ...γάντζου!!! Αν συμπεριλάβουμε και το γεγονός ότι το αποτέλεσμα δεν ξέρω αν και πως επεξεργάζεται επιπλέον...βλέπω ότι ο πυρογράφος μου θα μείνει στην απραξία ή ότι η χρήση του θα περιοριστεί για σχεδιάκια σε μινιατούρες επιπλάκια!!
Μα γι'αυτό το λόγο πήρα τη συσκευή χάραξης...την οποία δεν τόλμησα να δοκιμάσω!!! 
Θα κάνω αύριο μια βόλτα στο youtube αλλά όποιος ξέρει ας μου δώσει τα φώτα του για να μην πάει τσάμπα το σπάσιμο του μποϋκοτάζ !!!! 
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!!! Φιλάκια!!! 



20 σχόλια:

  1. Καλές δημιουργίες Άσπα μου!!Περιμένουμε να δούμε τα έργα σου!!!φιλάκια και καλό σου μήνα γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΣΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!!!!!1
    ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ, ΟΧΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΑ ΠΡΩΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΜΕΙΝΑ!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσπα μου, έχω κι' εγώ πυρογράφο απ το γνωστό μαγαζί αλλά είμαι ακόμα πιο άσχετη από σένα με το θέμα.... Λυπάμαι που δεν μπορώ να βοηθήσω! Απ' ό,τι βλέπω όμως, εσύ ΔΕΝ θα τον βάλεις στην αχρηστία. Θα τα καταφέρεις και θα μας καταπλήξεις!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα....όλες πήρατε πυρογράφο; Είστε κορίτσια με καλλιτεχνικές ανησυχίες!Εγώ ιδέα δεν έχω και προς το παρόν λέω να μη πάρω...χαχα...Άσπα μου είναι σίγουρο πως θέλει εξάσκηση.Τα βιντεάκια νομίζω θα σε βοηθήσουν.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΤΕ ΒΓΗΚΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΩ??? ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από χθες...αν δεν τον βρεις πες μου να ξανακοιτάξω εδώ μη τυχόν και έμεινε..Τον έχει στα 8,99 αλλά δεν τον αναφέρει στο φυλλάδιο...

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, δεν έχω ιδέα αλλά αν τυχόν και μάθεις οτιδήποτε, αφού έκανες αναφορά σ' αυτό και άνοιξες την ορεξή μας, θα πρέπει να το αναρτήσεις υπό τύπον μαθήματος μήπως ξεστραβωθούμε κι εμείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλη επιτυχια! Σιγα μη δεν τα καταφερεις εσυ χαχα!!
    Για ποιο μαγαζι μιλατε? Πεστε μου κι εμενα.
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το LIDL...ανά καιρούς φέρνει διάφορα ωραία πραγματάκια..Αυτή την εβδομάδα υποτίθεται ότι θα είχε και πακέτα χειροτεχνίας αλλά Ναύπακτο δεν είχε...

      Διαγραφή
  8. Τελικά στο youtube έχει πολλά βιντεάκια αλλά με πιο εξοπλισμένους πυρογράφους...Τα πολύ ωραία επεξεργασμένα θέλουν επιπλέον μύτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα!χα!χα! μου αρέσει που ζήτησες βοήθεια.... όλοι ήρθαμε να σου πούμε δεν ξέρω!!! Πάντως και εγώ πιστεύω πως σε λίγο καιρό θα μας δείχνεις θαύματα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπασία έχω ασχοληθεί λιγάκι με την πυρογραφία...πολύ παλιά....σταμάτησα όμως γιατί είχα πρόβλημα με τον λαιμό μου...είναι πολύ κακό ν`αναπνέουμε τις ανθυμιάσεις...να φοράς μάσκα όποτε ασχολείσαι....Ασπασία καλό είναι τα ξύλα που θα διαλέγεις να είναι μαλακά...και χωρίς ρόζους...ας πούμε το φλαμούρι είναι καλό γι`αυτή τη δουλειά...αυτά...
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ασπασία,χωρίς ρόζους και χωρίς πολλά νερά...γιατί δεν θα μπορείς να τον ορίσεις τον πυρογράφο...θα σε τραβάει...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γεια το γκατζετάκι, το ωραίο είναι ότι έχω και εγώ πυρογράφο αλλά προς το παρόν τον χαίρεται το ντουλάπι,οπότε κατάλαβες, μια από τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω, η πιο παλιά (χαχα) τον έχω από πέρυσι αλλά δεν έχω επιχειρήσει κάτι αξιόλογο! Οσο για τη μυτούλα που σου λύγισε, είπαμε : ό,τι πληρώσεις, παίρνεις!
    Πάντως, για να ξέρεις, κι εγω το ψάχνω στο internet.
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΥΡΟΓΡΑΦΟ,ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΠΕΧΕΙ 52 ΧΛΜ ΟΠΩΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ,ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΞΥΛΑ ΓΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γειά σου Ασπασία-)
    και εγώ ιδέα δεν έχω,αλλά θαυμάζω την όρεξή σου να δοκιμάζεις καινούρια πράγματα,χωρίς να τα γνωρίζεις.Πολύ καλό!!!!
    Αρα....θα την βρεις την άκρη σύντομα-)
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ πάρα πολύ Άσπα μου, μόλις το παρέλαβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΗ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΗς ΜΥΤΗς ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΗΚΑ Η ΘΕΡΜΟΟΟΣΤΑΤΗς ΑΛΛΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑς ΤΟΝ ΑΛΛΟΥ ΙΣΩς ΒΕΙς ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλησπερα
    οταν το δημοσιευσες δεν το ειχα ουτε σαν σκεψη αυτο που κανω τωρα με την πυρογραφια...
    εστω και καθηστερημενα εχεις τη βοηθεια μου σε τεχνικες...
    https://www.facebook.com/Woodburning-in-Wonderland-991727594187752/

    ΑπάντησηΔιαγραφή