Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

Ανοιχτό βιβλίο...

Ανοιχτό βιβλίο....η ζωή μου όλη....Πάντα το έκανα αυτό...λάθος....σωστό ακόμη δεν έχω καταλήξει...Γεγονός πάντως είναι πως δεν κρατάω και πολλά για μένα...εννοείται εκτός από αυτά που μου έχουν εμπιστευτεί...Εκεί είμαι "τάφος"!!! Η αλήθεια είναι πως και να ήθελα να κρύψω κάτι δεν θα μπορούσα...αποτυπώνονται στο πρόσωπό μου!!! Πάντα πίστευα πως χαρά που μοιράζεται πολλαπλασιάζεται ενώ ο πόνος όταν μοιραστεί διαιρείται...Βέβαια η έκβαση εξαρτάται και από τον αποδέκτη...αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα...
Ο πρόλογος αυτός έχει να κάνει με τον λόγο που λάτρεψα τα open books...τα θαύμασα σε πολλές εκδοχές σε σπιτάκια άλλων αλλά και στο fb, ώσπου βρέθηκα μπροστά σε μια εγκυκλοπαίδεια που είχαν πετάξει (!) στα σκουπίδια...Την μάζεψα...ο άντρας μου απόρησε για άλλη μια φορά...η αλήθεια είναι ότι και την δική μας πλέον δεν την ανοίγει κανείς...αλλά την κρατάω λόγω συναισθηματικής αξίας (!)..."Αυτά θα γίνουν οι φετινές μου κάρτες " του είπα και ξεκίνησα...να πειραματίζομαι...
Τα πρώτα αποτελέσματα σας παρουσιάζω σήμερα ....που ήδη έχουν βρεί τους παραλήπτες τους...και έπεται συνέχεια...Αυτές όμως οι περίεργες κάρτες είναι και η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό που κάνει το Δελφινάκι της γειτονιάς...αλλά και η πρώτη μου συμμετοχή στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι!!!















Δεν λέω ακόμη καλά Χριστούγεννα...θα ξαναχτυπήσω την πόρτα σας!!! 

10 σχόλια:

  1. Άσπα μου κοιτάζω και ξανακοιτάζω τις κάρτες-βιβλία και τις θαυμάζω. Είναι υπέροχες.
    Καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρόμαστε που γύρισες και μάλιστα με πολλή όρεξη!!!!!!!!!!!!Πανέμορφες οι κάρτες-βιβλία!!!!!!Καλές γιορτές και ευτυχισμένες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα..μου άρεσε που πήρες την εγκυκλοπαίδεια και έκανες ανακύκλωση...Μου άρεσαν οι κάρτες σου...ειναι κάτι διαφορετικό , μου άρεσαν όλες...ευχαριστώ για τη συμμετοχή και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είδα ..ανοιχτό βιβλίο, και σαν βιβλιοφάγος..μπήκα!!!καλως σε βρήκα! είναι τόσο όμορφα αυτα που παρουσιάζεις!! Καλά ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικα υπεροχα!!!!!!Καλες γιορτες με υγεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχα!!καλα χριστουγεννα!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου ευχηθεί ένα ακόμα "ανοιχτό βιβλίο" γλυκιά μου. Να είσαι όπως είσαι..ο εαυτός σου! Καλές γιορτές, ευτυχισμένα ήρεμα Χριστούγεννα και μία χρονιά με όσα επιθυμείς και δεν έζησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ..Χαρουμενα Χριστουγεννα Ασπασακι..φιλια πολλα στα κοριτσια..να περασεις ομορφα..και ο Κυριος να φωλιασει στην ψυχη σου..πιστη..και χαρα..σε φιλω ματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανοικτό βιβλίο και εμένα η ζωή μου.... ίσως γιαυτό συναντηθήκαμε!!!! Οι κάρτες σου υπέροχες θα δώσουν χαρά στους παραλήπτες τους!!!!! Καλές Γιορτές Ασπασία μου γεμάτες αγάπη, ελπίδα,αισιοδοξία και πάνω από όλα υγεία!!!! Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ!!
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΠΕΤΑΜΕΝΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΕΓΙΝΕ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή