Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι...

Μετά από τόση απουσία δεν ξέρω τι να πω...τι να πρωτοπώ ίσως...Τέλος πάντων σήμερα θα πω απλά καλησπέρα και ότι δεν  μπορούσα να λείπω από το πανηγύρι...Έλπιζα βέβαια πως θα έρθω νωρίτερα...αλλά ποτέ δεν είναι αργά...Φέτος δεν έχω δημιουργήσει σχεδόν τίποτα....Αντίθετα βλέπω με χαρά στα σπιτάκια σας αλλά και στο fb ότι πυρετός δημιουργιών διακατέχει όλη την γειτονιά...
Κάτια μου, για σένα...για το πανηγύρι...για την Αγάπη...μια μικρή ανακύκλωση βιβλίου...μια εναλλακτική μορφή κάρτας ή επιτραπέζιο καδράκι....σε δύο χρωματικές εκδοχές








Θα επιστρέψω κάποια στιγμή αλλά κρίνω πως πρέπει να ευχηθώ από τώρα Καλά Χριστούγεννα...γεμάτα υγεία και ευτυχία σε όλους!!!!

21 σχόλια:

  1. Αλήθεια μας έλειψες Ασπα μου αλλά ο χρόνος είναι λίγος !!! Να σου ευχηθώ και εγώ από καρδιάς Καλές γιορτές με την οικογένειά σου και να έχεις ότι χρειάζεσαι για να είσαι καλά !!! Σε φιλώ δυνατά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την!!!! Χάθηκες, αλλά σε καταλαβαίνουμε!!!
    Καλά Χριστούγεννα να περάσετε, με υγεία και χαρά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη δημιουργία!
    Καλές Γιορτές, με Υγεία, Χαρά και Αγάπη! Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο χρονος Ασπα μου είναι για τον απολαμβανουμε εμεις οπως θελουμε.. κανε αυτο που θέλεις και εμεις εδώ είμαστε.. δεν χανόμαστε.. η ανακύκλωση σου πέτυχε απολυτα να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα....ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..!!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ..!!φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσπα μου χαίρομαι που ξαναγύρισες!!! Η απουσία σου έγινε αισθητή!!
    Η δημιουργία σου είναι πανέμορφη!!!
    Σου εύχομαι καλές γιορτές, να χαίρεσαι την οικογένειά σου με υγεία, χαρά και αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασπα μου μας έλειψες !!!
    χαίρομαι που ξαναγύρισες κοντά μας με τις όμορφες δημιουργίες σου και σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!!πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα καλή μου, εμείς εδώ..θα σε περιμένουμε όποτε έρθεις και νοιώσεις την ανάγκη της παρουσίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα καλή μου, εμείς εδώ..θα σε περιμένουμε όποτε έρθεις και νοιώσεις την ανάγκη της παρουσίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου Ασπα μου!! Μας έλειψες!!!
    Να σαι καλά!! Καλές γιορτές να χεις!! Καλά Χριστούγεννα να περάσεις και να οι στιγμές με τους αγαπημένουςγεμάτες αγάπη και χαμόγελα!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπα μου, να'σαι καλά, να περάσεις υπέροχα τις γιορτινές ημέρες!! Υγεία, χαρά, ευτυχία και αγάπη να γεμίσουν το σπιτικό σου !!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς εμφανίστηκες και πάλι!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!Και του χρόνου!Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. En este mes tan hermoso te deseo mucho amor
    Y abundante paz muy dentro de tu corazón.
    Un abrazo cálido !!!
    De Tu amiga
    ★∵☆.◢◣    ◢◣ . ☆∵★
       ◢■■◣  ◢■■◣
      ◢■■■■■■■■■◣
      ◥■■■■■■■■■◤
       ◥■■■■■■■◤ 
        ◥■■■■■◤
         ◥■■■◤    
          ◥■◤
           ▼VICTORIA
             \  
              \
               \
                \
                 \
                  \       
                   \ ●
                    /i\
                    /\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ασπα μου χρόνια πολλά!! Εύχομαι το 2015 να σου χαρίσει πολλά και ζεστά χαμόγελα καρδιάς και να είναι γεμάτο όμορφες δημιουργικές στιγμές!! Ευλογημένη νέα χρονιά!! Φιλάκια πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή και ευλογημένη χρονιά σου ευχόμαστε δίπλα σ' αυτούς που αγαπάς!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Χρονιά Ασπα!!!υγεία και ευτυχία στο σπιτικό σου !!!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άσπα μου , εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη ,υγεία , ευτυχία , αισιοδοξία και πολλές χαρές για σένα και την οικογένεια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ασπα μου ομορφη ποσο λατρευω το τροπο που μοιραζεις την αγαπη γυρω σου καλη σου χρονια να χαιρεσαι την υπέροχη οικογενεια σου και ολα τα καλα του κοσμου στο σπιτικό σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. όμορφα όλα

    Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή