Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

SECRET SANTA 2016

Τα Χριστούγεννα σήμαναν νωρίς φέτος. Ο Άγιος Βασίλης ταξίδεψε μέσα από τον δρόμο που του άνοιξε το κάλεσμα της Μαριλένας και έφτασε στο σπιτικό μου για να αφήσει ένα δώρο καρδιάς από την Μαρία και το απάνεμο σπιτάκι της... Τον μπέρδεψα λίγο, μιας και παραδόθηκε αρχικά στο σπιτικό της μαμάς μου αφού ως γνωστό το δικό μου σπιτικό στερείται διεύθυνσης, αλλά σήμερα ήρθε στα χέρια μου! Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς την Μαρία για τις ζεστές της ευχές και τα όμορφα δωράκια της αλλά και την Μαριλένα που με αυτό της το κάλεσμα με κινητοποιεί ξανά στην γειτονιά.


Ένα χειροποίητο κολιεδάκι με λουλουδάκια δαντελωτά στα αγαπημένα μου χρώματα, ένα χειροποίητο βραχιόλι που με εντυπωσίασε η απλότητα της δημιουργίας του και σίγουρα κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να του κάνω ταίρι και μια πανέμορφη χειροποίητη κάρτα με αποξηραμένα φυλλαράκια και γεμάτη ζεστές ευχές,  είναι τα δωράκια μου από το μυστικό μου ταίρι...
Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!!!

Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να παραμείνω...ο χρόνος μου είναι ελάχιστος....οι υποχρεώσεις πολλές...Μου λείπει η γειτονιά όμως και θα ήθελα να το ξαναπροσπαθήσω...Τον τελευταίο χρόνο έχω ξαναανεβεί στο ροζ συννεφάκι, έχω ξαναβρεί την Άσπα που κάπου έχασα στην πορεία, κυνήγησα το ξεχασμένο  όνειρό μου για μεταπτυχιακό και προσπαθώ να μην αγχώνομαι και κυρίως να μην αγχώνω το μεγάλο μου αντράκι που θα δώσει φέτος την δική του μάχη στις πανελλήνιες εξετάσεις....Αυτά είναι εν ολίγοις τα νέα μου...Ελπίζω να παραμείνω και να τα λέμε συχνά πυκνά...γιατί ότι κι αν κάνω μου λείπετε...Φιλάκια και μια ζεστή αγκαλιά σε όλη την γειτονιά!!!
Ας μπούμε στο πνεύμα των Χριστουγέννων και ας αφήσουμε την ελπίδα να ξαναφωλιάσει στην καρδιά μας ...Φιλιά!!!.

14 σχόλια:

  1. Αχ Ασπα μου πάνω που σε ρώταγα στο mail αν παρέλαβες!!! Πόσο χαίρομαι!! Πολύ ωραίο το γούστο της Μαρίας!! Να το χαρείς το δωράκι σου καλή μου!! Είναι πανέμορφο!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που παρόλο τον περιορισμένο σου χρόνο συμμετείχες στην ανταλλαγή μας!! Καλές γιορτές σου εύχομαι από καρδιάς και με το καλό και του χρόνου να ξαναμαζευτούμε!!!
    Πολλά φιλάκια καλή μου Ασπα κι όποτε ευκαιρείς να σεργιανίζεις στην γειτονιά μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρίσκω Άσπα μου. Χαίρομαι σαν παιδί μ' αυτό το παιχνίδι, να'ναι καλά η Μαριλένα μας με τις ιδέες της. Σου εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα κατ' ευχήν, καλή δύναμη στο αντράκι σου και σε σένα που το στηρίζεις. Στην ίδια ακριβώς θέση ήμουν κι εγώ πέρυσι και φέτος δόξα τω Θεώ τον καμαρώνω φοιτητή και αρκετά πιο ώριμο μετά τη δοκιμασία των εξετάσεων και της αγωνίας. Είναι ένα μεταβατικό στάδιο για τα παιδιά μας, και ηλικιακά αλλά κυρίως συναισθηματικά, γιατί ενηλικιώνονται πια και ανοίγουν τα φτερά τους. Και για μας που πρέπει να βρούμε το κουράγιο και την ψυχραιμία να το διαχειριστούμε σωστά και να κάνουμε λίγα βήματα πίσω για να του δώσουμε χώρο να πάρει φόρα και να πετάξει ψηλά.
    Ειλικρινά χάρηκα που γνωριστήκαμε και έχεις τις ειλικρινείς και εγκάρδιες ευχές μου.
    Μάνα κουράγιο!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω εδώ Ασπα μου !! Να χαρείς κάθε τι που σου έστειλε η αγαπημένη μας Μαρία και να είναι καλά το Μαριλενάκι μας που μας κινητοποιεί !!
    Εύχομαι καλό κουράγιο και δύναμη και στο αντράκι σου και σε σένα !!! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσπα μου χαίρομαι που ξαναγύρισες έστω και λίγο να πάρεις "μυρωδιά" από τη γειτονιά και τα μπλοκόσπιτα μας.Θα ευχηθώ να κρατήσεις σφιχτά το ροζ συννεφάκι ,μας κρατάει στα..ίσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαρείς τα όμορφα δώρα σου και να έχεις υπέροχες γιορτές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα δώρα, και του χρόνου!
    Να τα χαρείς και σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαρείς τα όμορφα δώρα σου και καλή δύναμη σε σένα και το αντράκι σου !!! Εύχομαι καλή επιτυχία και στους δυό σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα! Να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου κι ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ό,τι ποθείς!
    Χαρούμενες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσπα χαίρομαι πολύ που σε βλέπω στη γειτονιά μας πάλι.
    Εύχομαι καλή επιτυχία στο μεγάλο σου αντράκι.
    Με γεια τα δωράκια σου.
    Να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμα καλυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν είναι φοβερό το Μαράκι στις επιλογές του; Με υπέροχο γραφικό χαρακτήρα ( η καρδιά της ακόμα πιο υπέροχη) και τα λόγια της σε λιώνουν.
    Να χαρείς τα δωράκια σου!
    Φιλιά
    Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ασπα μου να χαρείς τα υπέροχα δώρα που έφτια ξε η Μαρία για σένα ,Καλές γιορτές και καλό διάβασμα στο γιό σου !!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. *./ * \ .*
    .*♫*.
    , • ‘*♥* ‘ • ,
    ‘*• ♫♫♫•*’
    ‘ *, • ‘ ♫ ‘ • ,* ‘
    ‘ * • ♫ *♥* ♫• * ‘
    * , MerryXmas’ • , *


    Καλές γιορτές να χεις Ασπα μου!! Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι με υγεία και χαρές για σένα και την οικογένειά σου!! Να περάσεις όπως επιθυμείς με τους αγαπημένους σου!! Σε φιλώ γλυκά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρονια πολλά Άσπα μου γλυκειά!! Καλή χρονιά να εχεις κι εσυ κι οι αγαπημενοι σου!! Να ναι το 2017 καλοτυχο κι ευλογημενο, γεματο υγεια, αγάπη και χαμογελα!! Φιλάκια πολλά πολλά!! 💖😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή