Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Δημιουργώντας με χάντρες...

Μια από τις αγαπημένες μου συλλογές, ως παιδί, ήταν οι χάντρες... Ποτέ όμως δεν είχα προσπαθήσει να τις αξιοποιήσω! Πριν από τέσσερα χρόνια, θέλοντας να αποκτήσω μια πιο ποιοτική ζωή από πλευράς χρόνου για τα παιδιά μου, έκλεισα το διαιτολογικό γραφείο που διατηρούσα και μπήκα στην εκπαίδευση.... Αποδείχτηκε μέγα λάθος!!! Το τμήμα διατροφής διαιτολογίας που υπήρχε στα ΕΠΑΛ καταργήθηκε και  το μάθημα στοιχεία ειδικής διατροφής του τμήματος Αισθητικής- Κομμωτικής, με τον διαχωρισμό των δύο τμημάτων, χάθηκε από το ωρολόγιο πρόγραμμα..... Βρέθηκα να διδάσκω το μάθημα της τεχνολογίας σε γυμνάσιο....  Καταξιωμένη ήδη στον χώρο μου, αυτό μου στοίχησε! Παλεύοντας να συνηθίσω τα νέα δεδομένα, εκείνη την πρώτη χρονιά, ανακάλυψα πως μου άρεσε να κατασκευάζω ...να δημιουργώ.... να πειραματίζομαι... Μπορεί ακόμη να μην έχω δεχτεί την νέα μου επαγγελματική ιδιότητα, αλλά χαίρομαι που η ζωή  τα έφερε έτσι ώστε να μπω στον κόσμο της χειροτεχνίας... Κάπου μεταξύ μακετόχαρτου, σύρματος και ξύλου, θυμήθηκα την συλλογή με τις χάντρες.... Ένα μέρος της αξιοποίησης τους σας παραθέτω στην συνέχεια...













      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου