Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Κέρινες Χριστουγεννιάτικες τουρτίτσες

Καλημέρα σε όλους!!! Μια μέρα που παρά τα δρώμενα γύρω μας... ξεκίνησε καλά...σημαίνοντας το τέλος μιας ακόμη περιπέτειας με την υγεία του πατέρα μου! Όσο μπορείς να το πεις αυτό για ένα νεφροπαθή επί μιας 20ετίας σε αιμοκάθαρση...
Γυρνώντας στους κανονικούς μας ρυθμούς λοιπόν τελείωσα πρωί πρωί κάποια κεράκια που είχα αφήσει στην μέση πριν φύγουμε για Αθήνα...

Ξεκινώ παρουσιάζοντας ένα που θα ήταν η συμμετοχή μου στις φθινοπωρινές δημιουργίες της Φανής αλλά με πρόλαβαν τα γεγονότα και δεν το ανάρτησα!!!
Φανούλα μου, δεν σε ξέχασα....

Θα συνεχίσω με τις αγαπημένες μου Χριστουγεννιάτικες τούρτες...Ξεκίνησα να τις φτιάχνω όταν απελπίστηκα να τοποθετώ αληθινά christmas cakes στην στολισμένη τραπεζαρία....Ο λόγος απελπισίας... κάτι μικρά σκαθαράκια που τα τσιμπολογούσαν και γέμιζαν όλο τον χώρο με ψίχουλα!!! Μην φανταστείτε ότι σταματήσαμε να φτιάχνουμε κέικ...φτιάχνουμε...αλλά μένουν πίσω από το πάσο της κουζίνας!!!


Για το νηπιαγωγείο Νευροκοπίου
Για το Bazaar της φιλοζωικής
Για το Ζάννειο




 Ελπίζω να σας αρέσουν....εγώ έχω πάθει έρωτα με τον χιονάνθρωπο....Δυστυχώς η λαμπάδα που ανακυκλώνω φτάνει για ένα ακόμη...αυτόν τον έχω τάξει στο Δημήτρη που στενοχωρήθηκε που δώσαμε τον περσινό...... οπότε ο άλλος θα  μου επιτρέψετε να ταξιδέψει για το Ζάννειο ....παρέα με τα υπόλοιπα και αυτό το Χριστουγεννιάτικο χωριό... 



Θα επιστρέψω κάποια στιγμή...ο χρόνος άρχισε να πιέζει...Προτεραιότητά μου πλέον η φιλοζωική...αλλά είναι και τα συρταράκια και οι  κουμπαράδες...
Και για να μην νομίζετε ότι κάνω το "ψόφιο χωριό" έχω δει ότι έχω ξεπεράσει τους 300 αναγνώστες....Σας ευχαριστώ πολύ που με επισκέπτεστε...με ή χωρίς σχόλια...αλλά δεν θέλω να πιεστώ και με ένα giveaway μες στον Νοέμβριο....Σας υπόσχομαι όμως ένα διπλό τον Δεκέμβριο όπου για μένα κλείνει χρόνο το σπιτάκι μου...γιατί μπορεί να το έφτιαξα καλοκαίρι αλλά άρχισα να το χρησιμοποιώ 18 Δεκέμβρη....
Φιλάκια!!!!

21 σχόλια:

  1. Άσπα μου τα κεριά σου είναι υπέροχα και με πρωτότυπο σχέδιο. Να είσαι καλά και να προσφέρεις πάντα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες κέρινες τούρτες!!!! Βλέπω και μία για το μπαζάρ της φιλοζωικής! Ευχαριστούμε π΄ρα πολύ!!! Να την αναρτήσω στον "Πλανήτη για όλους" στις προσφορές ή ετοιμάζεις κι άλλα να περιμένω? Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενε Marie...σας ετοιμάζω κι άλλα!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  3. Εύχομαι ο μπαμπάς σου να είναι πάντα καλά και εσύ να είσαι πάντα τόσο δημιουργική! Υπέροχα όλα!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφες δημιουργίες!! Ειλικρινά σας "ζηλεύω" για όλη αυτή την δημιουργικότητα. Ελπίζω και εύχομαι να συγκεντρώσω και εγώ κάποια στιγμή υλικά που θα μου επιτρέψουν να συμμετέχω σε τόσο γενναιόδωρα Bazzar. Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή βδομάδα Άσπα μου!!!Καταρχήν κουράγιο στον μπαμπά σου και να ναι γερός και δυνατός!!!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ οι δημιουργίες σου!!Μπράβο σου!!Είσαι μαστόρισσα στο κερί!!!!
    Να σαι καλά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες οι τουρτίτσες,μοιάζουν αληθινές!!!!!!!!Και το χωριό πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ομορφα κεριά!!!!Ο χιονανθρωπος μου αρεσε πιο πολύ.
    Να είσαι πάντα δημιουργικη.
    Καλο βράδυ.Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα ,πολύ όμορφα όλα αλλα θα προτιμήσω το χιονάνθρωπο ,με εντυπωσίασε.Αλλά και οι τούρτες δεν πάνε πίσω,σαν αληθινές είναι.Καλό βράδυ ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες οι τούρτες αν και εγώ προτιμώ τις αληθινές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα τα κεράκια σου!!!!και το χωριό πανέμορφο!!!καλή συνέχεια!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ "γλυκά" τα κερια σου! Γεια στα χεράκια σου, Ασπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσπα μου Καλημέρα !!!! Άαα...καλά εσύ έχεις φτιάξει τόσα πολλά και πανέμορφα !!!!
    Τί...γλυκά κεριά είναι αυτά !!!! Τέλειααα !!! Ο χιονανθρωπάκος σου είναι μιά γλύκα κι αυτός...σάν μπισκοτάκι !!!! Το χριστουγεννιάτικο χωριό υπέροχο....καταπληκτική δημιουργία !!!! Χίλια Μπράβο....και που προσπαθείς να τα προλάβεις όλα...είσαι αστέρι !!!! Να είσαι καλά και εύχομαι να είναι πολύ καλά και ο πατέρας σου !
    Αγκαλιά μεγάλη και φιλιά !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!!!Μου άρεσαν όλα!!!Και μπράβο σου για τις προσφορές σου!!!
    τα συγχαρητήριά μου-)))
    πολλά φιλιά Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ασπα μου
    όποτε μπορείς
    στείλε μου τα στοιχεία σου για την μυστική μας ανταλλαγη!!
    Καλό βράδυ!!!
    marilenartspot@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ασπα μου η τουρτιτσες σου ειναι σκετη γλυκα!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσπα μου, τι όμορφες κέρινες δημιουργίες είν' αυτές;
    Πού τα βρίσκεις τα καλούπια; Δεν πιστεύω τα κέικ να έχουν φυσικό μέγεθος!!! Το χωριό φανταστικό!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσπα μου γλυκιά μου, περαστικά στον μπαμπά σου!!Φυσικά και προηγούνται οι δικοί μας άνθρωποι και μάλιστα όταν μας έχουν ανάγκη!!Πανέμορφη η κατασκευή σου για τον διαγωνισμό μου,(δεν πειράζει θα υπάρξουν κι άλλες φορές), όπως και όλα τα άλλα που ετοίμασες για την προσφορά σου στα παιδιά!!!Το χωριό σου απίθανο!!!Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου, και περαστικά σας πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΙ ΚΕΡΙΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ;
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!
    ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ, ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΚΕΙ!!!!!!
    ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥΣ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tι όμορφες τουρτίτσες είναι αυτές. Ποτέ δεν δοκίμασα να κάνω κάτι με κερί....μου φαίνεται αρκετά μπελαλίδικο. Εσύ βλέπω τα καταφέρνεις μια χαρά. Μη ξεχάσω.......κέρδισες ένα από τα δωράκια μου. Τελευταία και τυχερή.Έλα να το παραλάβεις παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή