Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012

Δεν θα σας γράψω πολλά σήμερα γιατί είμαι σε μια συνεχή πίεση...Ο μπαμπάς ξαναμπήκε στο Λαϊκό... και αν και όλα πηγαίνουν προς το καλύτερο, δεν ξέρω πόσο θα παραμείνουμε....Δεν μπορώ να μην σκεφτώ πως κάθε φορά που ήθελα να έρθω Αθήνα έκανα ολόκληρο προγραμματισμό και ποτέ δεν μου έβγαινε και τώρα έχουμε ένα συνεχές αυθημερόν  Ναύπακτο-Αθήνα-Ναύπακτο..."παρκάροντας" τα μικρά όπου βρούμε....Tελικά όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων...
Το αποτέλεσμα ήταν όλα όσα  είχα ειδοποιήσει ότι θα σταλθούν να βρίσκονται ακόμη σπίτι...και να φεύγουν σήμερα...Ζητώ συγνώμη, αλλά πλέον σιγουρεύομαι ότι δεν θα προλάβω άλλους κουμπαράδες οπότε σήμερα στέλνονται και αυτοί στην διεύθυνση της Μαρίας...Ομολογώ βέβαια ότι δεν το έχω τόσο βάρος,  μιας και θα υπάρξει συνέχεια στην Πάτρα.  Δυστυχώς κάποια πραγματάκια κατά την αποστολή στο Νευροκόπι έπαθαν ζημιές, τις οποίες αποκαθιστά μεν η Άννα, αλλά έκρινα σκόπιμο να στείλω κάποια ακόμη μαζί με την τουρτίτσα της προηγούμενης ανάρτησης... Τα συρταράκια μου δεν είναι έτοιμα...και δεν το βλέπω να ετοιμάζονται εκτός αν βγει νωρίς ο μπαμπάς από το νοσοκομείο και φυσικά αν δέχονται και αφότου ξεκινήσει η έκθεση...
Από τα έτοιμα φεύγουν για την φιλοζωική μαζί με την τουρτίτσα της προηγούμενης ανάρτησης  κάποια ακόμη.....
 ......που δεν μπορώ να σας δείξω γιατί δεν έχω λέει αποθηκευτικό χώρο και πρέπει να αγοράσω...Τι κάνω αλήθεια σε αυτή την περίπτωση????
Σας αφήνω...Θα τα αναρτήσω στο facebook, περιμένοντας να μου πείτε αν υπάρχει άλλη λύση εξοικονόμησης αποθηκευτικού χώρου....για να αγοράζω δεν με βλέπω...
Φιλιά!!!

16 σχόλια:

  1. Για σένα προέχει η καλή ανάρρωση του μπαμπά.
    Για τα υπόλοιπα υπάρχουν κι άλλοι.
    Να γίνει καλά και να βγει το συντομότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να πάνε όλα καλά με τον μπαμπά σου!
    Όλα τα υπόλοιπα γίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΣΟΥ, ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΙ ΕΜΑΣ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΜΕΤΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μου Άσπα πολλά πολλά περαστικά στον αγαπημένο σου μπαμπά!!! Εννοείται κι είναι προτεραιότητα μην απολογείσαι!!!Χαλάρωσε πρώτα (σωματικά και ψυχολογικά!!!
    Καλό κουράγιο καλή μου!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι περαστικά στον μπαμπά σου και να πάνε όλα καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσπα μου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου στον μπαμπά σου για να ξεπεράσει το πρόβλημα υγείας που έχει και όλα τα άλλα γίνονται.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχόμαστε καλή ανάρρωση στον μπαμπά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΆΡΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ!!!
    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ,,,,ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ Η ΠΙΕΣΗ ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ,,,,ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑ,,,,ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασπα μου περαστικα για τον πατερα σου!!Μεσα σε ολα ρε κοριτσι εχεις και το μυαλό σου να μην αφησεις κανεναν παραπονεμένο..Ευχομαι πολύ συντομα να βρεις τους ρυθμούς σου και να ηρεμησετε όλοι!!Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπα μου πραστικα στον μπαμπακα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικά στον πατέρα σου, Ασπα μου! Εύχομαι τα καλύτερα! Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ασπασία,εύχομαι περαστικά στον πετερούλη σου,και να γίνει γρήγορα καλά!!!
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό κουράγιο Άσπα μου και γρήγορα περαστικά στον πατερούλη!
    Και μην έχεις τόσο άγχος ΚΑΙ για τα bazaars, σου φτάνει το υπάρχον!!!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα τα προλάβεις!
    ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!
    Φιλάκια και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελπίζω και εύχομαι όλα να πάνε καλά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαστικά στον πατερούλι σου και καλή δύναμη σε εσάς που θα έχετε την φροντίδα του!!! Για τα bazaars μη μου στενοχωριέσαι άλλωστε δεν έκανες και λίγα, άσε που οι εκδηλώσεις που θα γίνουν είναι τόσες πολλές που είναι κομματάκι δύσκολο να αφήσεις τα δικά σου στην άκρη και να ετοιμάζεις πράγματα για να τις ικανοποιήσεις όλες!!! Όπως είπες κι εσύ είναι θέμα προτεραιοτήτων!!!! Εύχομαι όλα να πάνε καλά!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσπα μου δεν μπαίνω και τόσο συχνά και μόλις είδα αυτή σου την ανάρτηση... Εύχομαι όλα να είναι καλύτερα και να έχει καλή και γρήγορη ανάρρωση ο μπαμπάκας σου!! Όσο για τα bazaars να μη στενοχωριέσαι καθόλου... Είναι τόσες οι ανάγκες του κόσμου πλέον που και να μην προλάβεις κάποιο bazaar, θα βρούνε χώρο οι δημιουργίες σου στα τόσα άλλα που διοργανώνονται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή