Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Ταξίδι στο όνειρο με βάρκα την ελπίδα...

Το καλοκαίρι μπορεί να μπήκε και επίσημα αλλά ούτε η χρονική στιγμή με όλα όσα συνεχίζουν να συμβαίνουν γύρω μας....μα και ευρύτερα στον κόσμο....ούτε και ο καιρός ο ίδιος, βοηθούν στο να ανέβει πλήρως η  διάθεση...Για μια ακόμη εβδομάδα οι μικροί άνδρες της καρδιάς μου γράφουν διαγωνίσμτα κι εμένα μου έχουν απομείνει 3 ακόμη μαθήματα προς εξέταση και διόρθωση γραπτών...Άλλη μια σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και η μικρή μου είναι ανυπόμονη να ξεκινήσει η επόμενη, γιατί θα είναι "πρωτάκι"!!!  Εγώ από την άλλη αναμένω απλά τις διακοπές....ξέροντας εκ των προτέρων βέβαια ότι θα μείνουμε....Ναύπακτο !!! Άλλοτε μπορεί να με πείραζε που δεν θα υπήρχαν διακοπές στο πρόγραμμα...αλλά όχι φέτος...Θέλω απλά λίγη ηρεμία!!!
Το τελευταίο διάστημα ταξιδεύω με κάθε ευκαιρία ...αυτά τα ταξίδια που μόνο η σκέψη μπορεί να σου χαρίσει....που σε οδηγούν σε πελάγη πότε ήρεμα και πότε φουρτουνιασμένα....
Ξεκίνησα από το πέλαγος της ψυχής μου... έκανα πολλές βουτιές στο παρελθόν.... σε όμορφες αλλά και σε κρίσιμες στιγμές....σε σημαντικές αποφάσεις πότε λανθασμένες και πότε σωστές... σε όνειρα που πραγματοποιήθηκαν....σε σχέσεις που χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου αλλά και σε σχέσεις που άντεξαν....σε όσα κατά καιρούς συγχώρεσα ή μου συγχώρεσαν....
Άφησα να με περιπλανήσουν τα κύματα "ψάχνοντας" απαντήσεις στα αναπάντητα ερωτήματα που κατά καιρούς έχω στοιβάξει μέσα μου ...στα γιατί πίσω από τα ανεκπλήρωτα θέλω της ζωής μου.... Ναυάγησα πολλές φορές και έψαξα να πιαστώ από οτιδήποτε είχε απομείνει....ένοιωσα την αλμύρα της θάλασσας να γίνεται δάκρυ στα μάτια μου.... τον ήλιο να ζεσταίνει την ψυχή μου...και τελικά το σώμα μου μεταμόρφωθηκε σε βάρκα ....με ένα κουρελιασμένο πανί που όμως άντεξε στο ταξίδι μου στον χρόνο .... και ένα που ανέμιζε καμαρωτά...Με οδήγησαν στην πολυπόθητη στεριά ....ή μήπως νομίζω πως αυτή είναι η στεριά που γύρευα????  Δεν ξέρω... μου αρκεί που τα κύματα καταλάγιασαν και η θάλασσα έγινε πάλι γαλήνια.... Ονόμασα για άλλη μια φορά την βάρκα που ταξίδεψα "Ελπίδα" ...αν και αναρωτήθηκα γιατί δεν την ονομάζω "Πίστη"...Θα μείνω για λίγο ακόμη σε αυτή την στεριά πριν βγω να αναζητήσω νέες θάλασσες....
Επηρεασμένη από αυτό το "ταξίδι" ...έφτιαξα μια ξύλινη βάρκα....την έβαλα να στέκεται πάνω σε ένα κομμάτι ξύλου....και έγινε ένας πίνακας...που θα ανοίξει τα πανιά του για να φτάσει εγκαίρως  στο νοσοκομείο Σωτηρία...ελπίζοντας να διαδώσει παντού ένα μήνυμα χαράς και ελπίδας και να βοηθήσει στην προσπάθεια που γίνεται από τον Σύλλογο Φίλων Περιθαλπομένων του Νοσ. Η ΣΩΤΗΡΙΑ να απαλύνει τις ανάγκες των νοσηλευόμενων....












                       ....ΖΗΣΕ....ΑΓΑΠΑ....ΧΑΜΟΓΕΛΑ...
                                                          LIVE....LOVE....LAUGH 

Φιλάκια, φίλοι μου και να είστε όλοι καλά!!! Καλό Σ/Κ!!!

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άσπα! Όμορφη ανάρτηση, έτσι πρέπει! Να έχουμε ελπίδα! Όταν υπάρχει ελπίδα υπάρχει ενδιαφέρον, υπάρχει κάτι να περιμένουμε, υπάρχει ΖΩΗ! Χαμογέλα και κάτι θα αλλάξει! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανάρτησή σου συναγωνίζεται την ομορφιά της βάρκας και δεν ξέρω τι μου άρεσε περισσότερο.
    Υπέροχη η βάρκα και ο σκοπός για τον οποίο φτιάχτηκε αλλά και η εκμυστήρευση των σκέψεών σου και των συναισθημάτων σου απολαυστικότατη, ανθρώπινη και με κρυμμένη γενναιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΑΣΠΑ ΜΟΥ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ συγκινητική η ανάρτησή σου, 'Ασπα μου, και πολύ όμορφο το δώρο σου για το μπαζάρ.
    Καλό καλοκαίρι στην όμορφη Ναύπακτο!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση, και να ξέρεις ότι
    είσαι και πολύ τυχερή που θα μείνεις Ναυπακτο !!
    Το δώρο σου για το παζάρι πολύ όμορφο, η προσφορά είναι πάντα ανεκτίμητη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ομορφη αναρτηση και το δωρακι σου πανεμορφο!!!!Να εισαι παντα καλα κοριτσι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. *Μέ βάρκα την ελπίδα....*υπέροχη και προσεγμένη κατασκευή Η προσφορά σου θα γίνει ευπρόσδεκτη και θα'ναι τυχερός ο νέος κάτοχός της!!!Ευχομαι να περάσετε ένα ανέμελο και χαρούμενο καλοκαίρι!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΕ ΒΑΡΚΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΚΙ ΟΧΙ ΣΕ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥΠΟΛΗ!!!!!!!
    ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ, ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφη ανάρτηση και υπέροχο το δώρο σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη ανάρτηση, 'Ασπα μου! Η ελπίδα είναι αυτή που μάς δίνει κουράγιο να συνεχίζουμε το ταξίδι στη ζωή !!
    Η βάρκα σου είναι απλά όνειρο! Ταξιδιάρικη και γεμάτη όνειρα! Φιλιά ! Και καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύχομαι η στεριά που βρήκες νάναι αυτή που αναζητούσες και να στεριώσεις ευτυχισμένη και ήρεμη.....
    Το καραβάκι σου - Ελπίδα στην κυριολεξία - είναι πανέμορφο και η κίνηση σου να προσφέρεις εκεί που έχουν ανάγκη ακόμα πιο ωραία κι' ευγενική....... Μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με συγκίνησε πολύ αυτή σου η προσφορά Άσπα μου!πολύ όμορφο το βαρκάκι σου,θαρρείς και φέρνει ελπίδα και φως στους συνανθρώπους μσς που τόσο πολύ ανάγκη έχουν την ελπίδα να φωλιάσει στη ψυχή τους μαζί με ένα φωτεινό χαμόγελο αγάπης..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή