Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Kαι το όνομα αυτού...ΗΛΙΑΣ

Καλησπέρα σε όλη την γειτονιά...Η βάπτιση έλαβε τέλος....και ομολογώ ότι θα μου λείψουν πολύ οι προετοιμασίες της!!! Η μικρή μου πριγκήπισσα ήταν μια άψογη νονά που με γέμισε περηφάνεια με την στάση της...και όταν άκουσα την καθαρή φωνή της να ξεκινά το  "Πιστεύω"  και είδα την έκπληξη στα μάτια των παρευρισκομένων όταν διαπίστωσαν ότι δεν το διάβαζε ....δεν σας κρύβω ότι ένοιωσα διπλά περήφανη.... Φαντάζομαι πως θα μείνει στην σκέψη όλων ο βαθύς αναστεναγμός ανακούφισης που έβγαλε όταν τέλειωσε το "Πιστεύω" .... Χρειάστηκε βέβαια την βοήθεια του μπαμπά της για να κρατάει τον μικρό της πρίγκηπα μιας και δεν είναι τόσο μικρός...18 μηνών πλέον...αλλά έκανε και είπε τα πάντα μόνη της...Το όνομα αυτού Ηλίας και του εύχομαι ακόμη μια φορά από τα βάθη της καρδιάς μου να είναι πάντα γερός και καλότυχος ....!!!
Η εκκλησία ήταν πολύ μικρή αλλά μεγάλης σημασίας για την οικογένεια μιας και την έφτιξε ο παππούς Ηλίας (που δεν είναι πλέον μαζί μας) με τους δύο γιούς του σε ένα κτήμα τους λίγο πιο έξω από το χωριό τους ....Κροκύλειο Φωκίδος... Δεν έχω βγάλει αξιόλογες φωτογραφίες αλλά θα σας δείξω μερικές...αφήνοντας τις εικόνες να μιλήσουν...και να δείξουν όσα σας έκρυβα σε προηγούμενη ανάρτηση...



Η πριγκηπέσσα μου και ο πρίγκηπάς της!!!

νονά & αδερφή του μικρού πρίγκηπα...δύο φίλες που τώρα
τις ενώνει κάτι παραπάνω!!!

θα φτάσει να λαδώσω το παιδί????


η μικρή μου νεράιδα...ήθελε και αυτή ένα ρόλο!!!



 

 Θεωρώ παράλειψη όμως να μην αναφέρω ότι τα μαρτυρικά και οι μπομπονιέρες είχαν φτιαχτεί από τις εθελόντριες του συλλόγου Αλκυόνη...




το τραπέζι των ευχών....ζαχαρωτά και καραμέλες εξαντλήθηκαν σε χρόνο ρεκόρ!!
πλαστικό μπουκαλάκι ντυμένο με χαρτί-ατλακόλ-χαρτί-ατλακόλ
οι κορόνες...από ρολό χαρτί τουαλέτας
 Συγχωρήστε μου το ακατάστατο των φωτογραφιών αλλά ....δεν μπορούσα να τις τοποθετήσω σε σειρά!!! Καλή σας νύχτα!!!! Μεθαύριο φεύγουν και οι φιλοξενούμενοι οπότε θα επανέρθω δριμύτερη!!! Φιλιά σε όλη την γειτονιά!!!










18 σχόλια:

  1. Πάντα ΑΞΙΑ η μικρή νονά και στο γάμο του μικρού της Πρίγκηπα!!!
    Σε περιμένουμε Ασπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ζήσει ο μικρό Ηλίας, και πάντα άξια η κουκλίτσα νονά του!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσει ο μικρός Ηλίας και η νεαρή νονά,
    πάντα άξια !! Φαντάζομαι τι ωραία θα ήταν γιατί
    ξέρω την περιοχή και το χωριό, εγώ πηγαίνω
    στο Δάφνο (χωριό καταγωγής του συζύγου μου)
    Να είστε πάντα άξιοι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΑΣΠΑΣΙΑ!!
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΗΛΙΑΣ!!!!!
    ΚΑΙ Η ΝΟΝΑ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ!!!!
    ΝΑ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΝΗ ΤΗΣ!!!
    ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΒΑΦΤΙΣΗ ΠΟΥ Ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟ ΝΟΝΟ, ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Η ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΣ!!!!!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ!!
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, ΕΓΙΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ, ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕΣ ΕΣΥ!!!!
    ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΩΝ, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΛΚΥΟΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ!!!
    ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΜΕ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...Καλημερα Ασπασακι..να σαι καλα ματια μου..τι ομορφες που γιναν οι Πριγκηπεσσες..Αξια η Νονα..ολα τα αλλα υπεροχα..πολυ ομορφη η Βαπτιση..καλοφωτιστος να ειναι..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ασπούλα μου..πάντα άξια η πριγκίπισά σου και να σας ζ΄ζει ο Ηλίας!!γερός και τυχερός στη ζωή του!!η βάπτιση παραμυθένια..όλα πανέμορφα με θείες στιγμές...σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σας ζήσει ο μικρούλης πάντα άξια η νονά!!!Υπέροχη η βάφτιση,γεια στα χέρια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσπα μου πάντα άξια η μικρή σου πριγκίπισσα και να σας ζήσει ο μικρός Ηλίας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΩΤΙΣΜΕΝΟ,,,,,ΚΟΥΚΛΑ Η ΝΟΝΑ.....ΟΙ ΔΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΣΕΣ ΟΛΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ,,,,ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοφώτιστο το μωράκι σας και η κόρη νουνά άψογη.όλα όμορφα και το τουρκουάζ φωτεινό για βάπτιση .Πράγματι θα σου λείψει το ..ταβατούρι της προετοιμασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα άξια η μικρούλα!! Και ο μικρός Ηλίας πάντα με υγεία, χαρά και αγάπη!!
    Ολα είναι υπέροχα! Το τυρκουαζ "πάει" πολύ στην βάπτιση! Είναι χρώμα χαρούμενο, λαμπερό και καλοκαιρινό! Να'σαι καλά, Ασπα μου!! Πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παντα αξια η κουκλα!!!!!!Και ο μικρουλης να εχει παντα υγεια και αγαπη στη ζωη του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σας ζήσει και πάντα άξια η πριγκιπισσά σου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να σας ζήσει ο μικρός Ηλίας, καλοφώτιστος!!!!!!!! Και η μικρή νονά του, πάντα άξια!!! :)
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. να χαίρεστε τον μικρό ΗΛία ,καλότυχος, ευτυχισμένος, με υγεία... και η μικρή νονά να τον χαίρεται...πρώτη φορά βλέπω τόσο μικρή νονά.. ωραίες όλες οι φώτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ..Καλημερα Ασπασακι..καλη συνεχεια στη μερα σου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ονειρο όλα Ασπασα μου και τα κοριτσια μας πως μεγαλωσαν ναναι παντα αξια η νονα και καλοστρατος ο νεοφωτιστος Ηίας παντα με τις ευλογιες του παπα Ηλια απο ψηλα !!! σας φιλω ευχομαι ολα τα καλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή