Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013

Μια καλησπέρα....γιατί μου λείπετε....

Πολλές καλησπέρες σε όλη την γειτονιά..γιατί τελευταία δεν έχω χρόνο να περάσω από τα σπιτάκια σας...αλλά και όταν περνάω είμαι βιαστική....παρόλο που μου λείπετε πολύ...Είχα συνηθίσει να είστε μέρος της ρουτίνας μου και τελευταία νοιώθω ότι "σπάω" ή "σπάμε" αυτό τον κρίκο που μας κρατούσε γερά δεμένες...αλλά είναι καλοκαιράκι!! Ελπίζω να περνάτε όμορφα...ακόμη και όσοι δεν πήγατε διακοπές...Όλως παραδόξως τελικά φέτος δεν αισθάνομαι αυτή την ανάγκη αλλαγής παραστάσεων που με κατέκλυζε άλλες φορές το καλοκαίρι....Να'ναι επειδή από νωρίς είχα συνειδητοποιήσει ότι δεν έχει διακοπές φέτος???? Να οφείλεται στο γεγονός ότι περνάω όμορφα  και οι μέρες μου είναι τόσο γεμάτες???? Μπορεί και να έπαιξαν το ρόλο τους στην διάθεσή μου και όλα αυτά τα υπέροχα χρώματα της βάπτισης ...παραδόξως πολύ ανοιχτά σε σχέση με όσα σας είχα συνηθίσει...Δεν ξέρετε πόσο θα μου λείψουν οι προετοιμασίες της βάπτισης!!! Τώρα τα πάντα είναι έτοιμα....έλεγα να σας τα δείξω σε μια ανάρτηση μετά την βάπτιση αλλά με γνωρίζετε πια....δεν κρατιέμαι....οπότε θα σας τα "μισοδείξω"...Θα παρατηρήσετε ότι άλλαξα το μπουκάλι του λαδιού...μου φαινόταν πολύ "ντυμένο" και άλλαξα και το χρώμα του κουτιού που προοριζόταν για τα μαρτυρικά ενώ τελικά θα φιλοξενήσει τα λαδικά( λάδι-σαπουνάκι-πετσέτα ιερέα)...Οφείλω να πω ότι τα μαρτυρικά φτιάχτηκαν από εθελόντριες του συλλόγου "Αλκυόνη"...και είναι βραχιολάκια με κορώνα και φιλντισένιο σταυρό....Αναλυτικά θα τα δείτε κατόπιν βάπτισης...μαζί με κάποια έξτρα της διακόσμησης...


 Σήμερα θα σας δείξω όμως άλλα πραγματάκια...όπως δύο καδράκια για μια μικρούλα ....decoupage με θέμα την barbie...τα χρώματα έχουν τονιστεί με μανό ...


Με την ευκαιρία θα σας δείξω και κάτι που δεν σας είχα δείξει....το δωράκι που έδωσαν οι μικρές μου, τελειώνοντας το σχολείο, στην κυρία τους...Μάλιστα είχα φτιάξει και μια για τον ανηψιό μου οπότε η μια κυρία έχει "σετάκι"


Θα συνεχίσω με την πρόοδό μου στο ράψιμο....Ανακύκλωση πουκάμισων σε φόρεμα...χαλάς δύο πουκάμισα και φτιάχνεις δύο διαφορετικά φορέματα...Το πρώτο είναι έτοιμο ... το άλλο ακόμη ράβεται (ή μάλλον περιμένει να ραφτεί)...

Το δεύτερο μοντέλο φοράει ένα φόρεμα που προέκυψε από περισσεύματα υφασμάτων που είχα χρησιμοποιήσει παλιότερα στις μινιατούρες μου (πριν ακόμη έρθω στην γειτονιά)....

 Αυτά περί μοδιστρικής.... και ελπίζω να μου αναγνωρίσετε ότι κάνω πρόοδο... Περνάω στο πλέξιμο...ένα μικρό ψαράκι...για την ακρίβεια έφτιαξα τρία...αλλά το ένα που προοριζόταν για μένα προσπάθησα να το τροποποιήσω σε δελφινάκι για να μπορέσει να συμμετέχει και στο διαγωνισμό που κάνει το λατρεμένο δελφινάκι....αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα...ξεπλέχτηκαν λοιπόν τα πτερύγια και έμεινε ένα απλό ψαράκι!!!


Κάπου εκει στο pinterest (νέα ψύχωση αυτή...ήταν να μην το ανακαλύψω) ψάχνοντας για σχέδια για το πλέξιμο....συνάντησα το tatting ....κάποιοι θα γνωρίζετε την τεχνική...εγώ όμως πρώτη φορά την είδα και έχω (ως συνήθως) ξετρελλαθεί!!! Κατέβασα κάποια σχεδιάκια για αρχάριους και με υπολλείμα νήματος σας παρουσιάζω τα πρώτα μου μοτίβα...Αν και έχω αρχίσει να φτιάχνω και κορδόνι ( i-cord το λέει) για να προχωρήσω και σε ένα τραπεζοκαρέ  που λάτρεψα...


Πριν βιαστείτε να πείτε ότι πήγα σε πιο πρακτικές δημιουργίες και εγκατέλειψα και τα bazaar....να σας πω ότι παράλληλα κάνω και κάποια ρολόγια αλλά θα σας τα δείξω όλα μαζί τελειωμένα...και φυσικά δεν θα μπορούσα να μην συμμετάσχω και στα χειροποίητα παιχνίδια....Αυτή η τελευταία ιδέα πολύ με ξετρέλλανε...περισσότερο και από τα συρτάρια...
Άφησα για το κλείσιμο το ταξιδιάρικο ημερολόγιο...το οποίο ομολογώ πως κράτησα και λίγο παραπάνω από ότι θα έπρεπε...Ήρθε συνοδευόμενο από ένα δωράκι από την λατρεμένη αχτίδα....


και φεύγει αύριο για Πύργο...στην αγαπημένη μου Ελένη Φλογερά...κουβαλώντας μαζί του μέρος των στίχων του αγαπημένου Κ.Χατζή...επηρρεασμένη από την εδώ συναυλία του....Με αυτούς και σας αποχαιρετώ....
 Σβήσε Γυναίκα όλα τα Φώτα,

να μπούμε στ' ουρανού την πόρτα,
να 'μαστε μεις και τα όνειρά μας
να ημερέψει η καρδιά μας



Μόνο τα όνειρα δεν κλέψαν,
όλα τα άλλα τα ληστέψαν
έλα λοιπόν να ονειρευτούμε
έλα να παρηγορηθούμε
έλα να παρηγορηθούμε
μόνο στα όνειρα πια ζούμε



Μην πούμε λόγια να χαρείς
αν θες, απόψε μη μιλήσεις
θέλω το φως μόνο να σβήσεις
κι έλα κοντά μου μια άλλη γη
να ονειρευτείς......

13 σχόλια:

  1. Άσπα μου η ανάρτησή σου τα έχει όλα και όπως πάντα είναι τέλεια. Θα έχω τον νου μου αυτές τις ημέρες για το ημερολόγιο...
    Να περνάς καλά
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Ασπα μου, με τόσα που φτάχνεις πού να σου μείνει χρόνος για blogging!! Μα, εσύ δεν ξεκουράζεσαι καθόλου???!!!! Τόσα πολλά και διαφορετικά πράγματα!! Μπράβο σου για άλλη μιά φορά!!
    Τα μοντέλλα σου είναι σκέτη γλύκα!! Να τα χαίρεσαι!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!
    ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΠΡΩΠΡΩΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ;
    ΕΙΣΑΙ ΧΕΙΜΑΡΟΣ!!!!!
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ!
    ΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΦΙΛΗΣΕΙΣ!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσπα μου σ' ευχαριστώ που δέσθηκες το απείρως μικρό δωράκι μου.Μη νοιώθεις ένοχη για την αποχή..φταίει το καλοκαίρι..η ζέστη..η ανάγκη για αποχή από τα συνηθισμένα..Έχουμε το χειμώνα μποροστά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα κι' από μένα....
    Γιατί δεν μπορώ να δω τις φωτογραφίες σου σε μεγέθυνση;;;; Έχεις φτιάξει υπέροχα πράγματα εδώ και δεν μπορώ να τα χαρώ!!!!!!
    Δημιουργική μου φιλενάδα, με ό,τι και να καταπιαστείς, το αποτέλεσμα είναι πάντα επιτυχημένο!!!!
    Φιλιά πολλά και να περνάς ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια σου κοριτσακι !!ολα σου ...υπεροχα!!!να εισαι παντα καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανεξάντλητη Άσπα μου, ανεξαντλητη και δημιουργική. Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πωπωπω δημιουργια και χαρα εισαι μπραβο κουκλα συνεχισε ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικά δημιουργική , Ασπασία μου!! Παρόλη τη ζέστη, βλέπω οτι δεν πτοείσαι!! Η βάπτιση πολύ χαρούμενη ! Αλλά και τα ραψίματά σου πολύ καλά! Να'σαι παντα καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω Ασπα μου οτι όλες λίγο πολύ λειπουμε απο το μπλοκιν ..δεν πειραζει όμως..οπως λέει και η Αχτίδα καλοκαιράκι ειναι θα περασει και θα ξαναμαζευτούμε... ομως εσύ δεν σταματας να φτιαχνεις πράγματα.. τι να πούμε εμεις που δεν εχουμε το χάρισμα... να περνας καλά οτι και να κανεις..φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να περνάς όσο γίνεται καλλίτερα Ασπα μου και να δημιουργείς!
    Περιμένουμε τα βαφτιστικά μεγενθυμένα,όσο για τα άλλα φαίνονται οτι είναι καμωμένα με αγάπη και έγνοια
    Φιλιά πολλά καλοκαιρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ουάου!!!!Πολύ δημιουργητικότητα βλέπω.μπράβο!!!
    Συνέχισε έτσι,και δεν πειράζει που χάνεσαι.Τίποτα εδώ δεν είναι υποχρεωτικό-)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή