Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Όλα όσα σας χρωστάω....


Άργησα πάλι να φανώ...προσπαθώ να χωνέψω όλα όσα συμβαίνουν γύρω μου...γύρω μας...
Ξέρω πως πολλοί θα αντιδράσουν σήμερα...πάλι θα εκτεθώ και θα εκθέσω... ίσως και να θίξω κάποιους...αλλά δεν μπορώ...έχω παραβεί αυτά που σκεφτόμουν όταν άρχισα το  blog...Μια ακόμη κατάθεση ψυχής θα είναι η σημερινή μου ανάρτηση...για όσα με πληγώνουν...για όσα με κάνουν να αντιδρώ... Κάτι που έπρεπε να κάνω καιρό πριν...το καλοκαίρι...τότε που άρχισε η διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών...
Γνωρίζω ότι πολλοί είστε κατά των εκπαιδευτικών....Από καλή ή κακή επιλογή ...τα τελευταία επτά χρόνια ανήκω στον κλάδο...αν και οι περισσότεροι δεν με νοιώθουν ως ...δική τους(!!!) Πολλές φορές το έχω σκεφτεί αυτό....ίσως να οφείλεται στο ότι  όλοι με θυμούνται με την προηγούμενη ιδιότητά μου.... Τελευταία ανακαλύπτω ότι και εγώ τους νοιώθω "δικούς μου" και πονώ με όσους θίχτηκαν.... θυμώνω με όσα ακολούθησαν αυτή την προχειρότητα του νομοσχεδίου.... εκνευρίζομαι με το γεγονός ότι πολλοί συνάδελφοι μετακινούνται σε 3-5 σχολεία ή ακόμη χειρότερα βρεθήκαν μέσα Οκτώβρη να μετακινούνται χιλιόμετρα μακριά λόγω "φθινοπωρινής" υπεραριθμίας με τις καταργήσεις των ΕΠΑΣ....εξοργίζομαι με την ανασφάλεια που μας έχουν επιβάλλει....με τις σκοπιμότητες γύρω από τις καταργήσεις κλάδων  ΑΛΛΑ...αισθάνομαι "ξένη" στο σκεπτικό των περισσότερων...στην ανθρωποφαγία...και στην νοοτροπία του "ευτυχώς εμείς δεν θιχτήκαμε ως κλάδος..." .
Ο κλάδος μου είναι από τους ευνοημένους του νέου (παλιού θα πω εγώ)  ΕΠΑΛ  αλλά δεν μπορώ να μην έχω θέμα όταν βλέπω έναν άνθρωπο να χάνει την δουλειά του είτε αυτός είναι δημόσιος είτε ιδιωτικός υπάλληλος....Δεν μπορώ να μην έχω θέμα όταν βλέπω να καίγεται η καλύβα του άλλου...Σε καμμία περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω πως κάτι που έπρεπε να χρησιμοποιηθεί ως βάση για ομόνοια έσπειρε τόση διχόνια...Πως επιτρέπουν την ανθρωποφαγία  όταν μάλιστα όλοι αντιλαμβάνονται ότι αυτό είναι το ζητούμενο της κυβέρνησης???Είναι ο εχθρός ο συνάδελφος???
Έχω περάσει και από τον ιδιωτικό τομέα ως υπάλληλος, αλλά και με δικό μου γραφείο...πάντα όμως ο συνάδελφος ήταν συνάδελφος...Αυτό είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα και με πονά...Είμαι σίγουρη ότι παρόλα τα οικονομικά προβλήματα ακόμη και η απεργία θα είχε αντέξει περισσότερο σε υψηλά ποσοστά αν ο καθένας μας δεν κοιτούσε την ...καλυβούλα του!!! Δεν έχουμε καταλάβει ότι οι ρίζες κόπηκαν και όλο το "εργατικό" δυναμικό είναι λουλούδια...πέταλα...που τα σκορπά ο άνεμος σε ένα γκρίζο τοπίο???? Δεν καταλάβαμε ότι τα περιβόητα "χαρτιά" δεν μετράνε τελικά πουθενά???

Δεν έχουμε καταλάβει ότι το φουσκωμένο μας εγώ πρέπει να ξεφουσκώσει??? Πως μπορούμε και ξεχνάμε αυτούς που κάθονταν στο διπλανό γραφείο... στην διπλανή καρέκλα...που μοιραστήκαμε μαζί τους χαρές και λύπες και λέμε  "καλύτερα 5 από αυτό τον κλάδο πάρα 30 από τον άλλο"...τον δικό μας ????



Πως ξεχνάμε ότι μεγαλώνουμε παιδιά και πρέπει να τους δώσουμε ένα παράδειγμα??? Το έχω πει και άλλες φορές ότι με θλίβει που τα παιδιά μας θα βιώσουν πιο άσχημα χρόνια από αυτά που βιώσαμε εμείς...Δεν μπορώ να επιτρέψω στον εαυτό μου να μην τα προετοιμάσω με τα σωστά εφόδια...πόσο μάλλον να τους κρύψω την αλήθεια...Θέλουν ανθρώπους αμόρφωτους και πρέπει εγώ να τους βοηθήσω??? Για τον ίδιο λόγο, αρνούμαι να μπω στο σκεπτικό κάποιων "χαϊδεύω" τους μαθητές και τους παρουσιάζω μια όμορφη εικόνα των πραγμάτων.....ότι απλά θα απλώσουν τα φτερά τους και θα αγγίξουν το όνειρο....Θα τα παροτρύνω να ανοίξουν τα φτερά τους αλλά θα μιλήσω και για εφόδια...Πόσο μάλλον να τους   "χαριστώ"   μη τυχόν και χάσω τους "πελάτες" του τομέα-κλάδου και δεν έχω ωράριο του χρόνου... Η τάξη είναι τάξη....δεν χωρά συμπεριφορά καφετέριας...  Ακόμη και αν είναι μόνο ένας ο μαθητής που θα θέλει να παρακολουθήσει το μάθημα...πρέπει να υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες μες την τάξη που θα τον ευνοούν....Δυστυχώς και τα παιδιά είναι ...μακριά νυχτωμένα!!! Αρκεί να σας πω ότι τα περισσότερα είναι ενθουσιασμένα με το σκεπτικό της μαθητείας...Τουλάχιστον για έναν χρόνο λέει θα εξασφαλίζουν καφέ και τσιγάρα από τα χρήματα που θα παίρνουν... οπότε δεν θα στερηθούν την απόλαυση του καφέ...


Πως οδηγηθήκαν σε αυτή την αντίληψη? Φταίμε οι γονείς??? Φταίμε οι εκπαιδευτικοί??? Δεν μας δίδαξε τίποτα όλο αυτό που βιώνουμε??? Υπάρχει τελικά η κρίση??? Υπάρχει η αλληλεγγύη???? Αν ναι....πως μπορεί και υπάρχει αλληλεγγύη  και ανθρωποφαγία μαζί??? Συμβιβάζονται αυτά τα δύο??? Δεν ξέρω αν περιγράφω ένα μεμονωμένο περιστατικό και είναι αλλιώς τα πράγματα σε άλλα μέρη...αλλά εγώ ήμουν απογοητευμένη....Αυτό δεν είναι μορφή εμφυλίου??? Και να ξεκινά από την παιδεία??? Χάνεται ο φάρος της ελπίδας για την νέα γενιά???? Πως θα αντιμετωπίσουν τα κύματα και θα αποφύγουν να γκρεμοτσακιστούν τα παιδιά μας στο ταξίδι της ζωής???  Τους κάνουμε το χατήρι και τρωγόμαστε μεταξύ μας την στιγμή που θα έπρεπε να είμαστε πιο μονιασμένοι από ποτέ με κοινό στόχο την διατήρηση της ελπίδας και του ονείρου για τα παιδιά μας...Όχι δεν μπορώ να ασπαστώ αυτή την νοοτροπία...Ίσως επειδή δεν την φοβάμαι την διαθεσιμότητα...όχι λόγω άνεσης...μην βιαστείτε να με κατηγορήσετε...Μπορώ να σας πω ότι κάποια στιγμή σκέφτηκα πως ίσως και να μου έκανε καλό...γιατί δεν θα στενοχωριόμουν τόσο με αυτά που βλέπω αλλά θα έκανα για άλλη μια φορά ένα ξεκαθάρισμα των ...φίλων!!!Έμαθα τον άνθρωπο να τον βλέπω ως  ον με ανθρωπιά...τσαγανό...δύναμη...πίστη  και κουράγιο και τον συνάνθρωπο ως όμοιο...ίσο... Αποφάσισα προχθές να πάρω το λυχναράκι μου και να ξεχωρίσω τους αληθινούς ανθρώπους...συνανθρώπους αλλά σε αυτό τον πόλεμο δεν μπορώ να μπω...Χάνομαι για άλλη μια φορά στο γαλάζιο του ωκεανού και του ουρανού....
Στον ωκεανό τοποθετώ τα προβλήματα...τα αμέτρητα γιατί που πρέπει να λύσω...τον πόνο...τις άσχημες λέξεις που λέγονται μπρός και πίσω σου....μα κρατώ σε μπουκαλάκια την ελπίδα και την Πίστη ότι ο φάρος θα φωτίσει  ξανά τον δρόμο...απλά οφείλω να θυμάμαι να κρατώ το τιμόνι των αξιών γερά και σταθερά... Μόνο τα πιστεύω δεν μου πήραν...όλα τα άλλα τα μοιράζομαι μαζί τους...όλοι μας...

 

 Διώχνω την πίκρα σιγά σιγά ....ο κακός ο χρόνος φεύγει...ο κακός ο γείτονας μένει...και γυρνάω εδώ στο απάγειο της ιντερνικής γειτονιάς που έχει το μαγικό ραβδί και κάνει τον κόσμο να φαίνεται ομορφότερο...Μπορεί να με θεωρείτε πια κυκλοθυμική αλλά....πίστέψτε με δεν ήμουν ποτέ...Μπορεί να φταίει που γερνάω και δεν κατάφερα να αλλάξω τον κόσμο...όπως πίστευα στα νιάτα μου...Ελπίζω όμως να το καταφέρουν τα παιδιά μου...τα παιδιά μας...οι μαθητές μου που τώρα μου φαίνονται αδιάφοροι για όσα συμβαίνουν γύρω τους...Κι ελπίζω να τους βοηθήσω...να τους βοηθήσουμε...


Θα επιστρέψω με τελειωμένη την "κόρη" Ελλάδα...όπως έχω ονομάσει το νέο μου "δημιούργημα"....


και ίσως να έχω προλάβει να τελειώσω και το μπλουζοφόρεμα της μικρής μου...Δεν θα μου πάρει πολύ...Δώστε μου ένα περιθώριο 3-4 ημερών...

Φιλάκια σε όλους!!!

16 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑΣΑΚΙ ΜΟΥ,ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΥΝ,ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΦΙΛΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΑ ΣΧΟΛΙΟ,ΜΑΘΑΙΝΑ ΑΠΛΩΣ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥΣ
    Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΠΟΛΥ,ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ,ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΧΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΕΔΩ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΑΣΚΑΛΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.ΠΕΡΥΣΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΞΑΝΑ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ,ΧΑΡΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΤ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ,ΟΜΩΣ Η ΧΑΡΑ ΚΡΑΤΗΣΕ 1 ΜΗΝΑ,ΤΗΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ;ΓΙΑΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,ΠΩΣ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ;ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΔΗΛ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΑΥΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΟΣΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟΦΟΡΕΜΑΤΑ,ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΦΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΡΟΔΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ,ΕΙΠΑ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΩΡΙΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΗΝ ΠΑΘΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ,ΟΧΙ ΑΓΧΟΣ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ,ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!!
    ΜΗ ΣΕ ΞΑΝΑΧΑΣΟΥΜΕ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσπα, διάβασα την ανάρτησή σου και είναι προφανές ότι είσαι θυμωμένη, στενοχωρημένη, απορημένη και απηυδισμένη με όλα αυτά που συμβαίνουν όχι πια γύρω μας αλλά στο ίδιο μας το σπίτι. Προέρχομαι κι εγώ από έναν επαγγελματικό κλάδο που έχει πληγεί από τα μνημόνια και που συγχρόνως - και αυτό είναι το χειρότερο - δεν απολαμβάνει, δικαίως ή αδίκως (αυτή είναι άλλη συζήτηση) την συμπαράσταση της κοινωνίας. Είναι πράγματο εντυπωσιακό που αντί να είμαστε ενωμένοι απέναντι σε αυτή τη λαίλαπα, διασπαζόμαστε ακόμα περισσότερο. Η δική μου ταπεινή ερμηνεία είναι ότι έχει χαθεί η πίστη στις συλλογικές διεκδικήσεις και στην δυνατότητά μας να επέμβουμε στις εξελίξεις. Λυπηρό πολύ που έχουμε κλειστεί στον εαυτό μας και νομίζουμε πως έτσι - τόσο κοντόφθαλμα και φοβικά - θα προστατευτούμε από τη θύελλα. Λυπηρό αλλά ενδεικτικό της ελληνικής κοινωνίας που πάντα τελικά κάπως έτσι συμπεριφερόταν, αλλά τώρα - υπό αυτές τις ακραίες συνθήκες - ξεγυμνώθηκε και δεν έχει πού να κρύψει τη ντροπή της. Πλην εξαιρέσεων βέβαια που μας δίνουν ελπίδα και που σε αυτές τις εξαιρέσεις πρέπει να προσβλέπουμε για κουράγιο. Ο Χρόνης Μίσσιος έχει πει κάτι πολύ σημαντικό : ¨Μπορεί να μην κατάφερα να αλλάξω τον κόσμο, αλλά και ο κόσμος δεν κατάφερε να αλλάξει εμένα !" Νομίζω, αντιλαμβάνεσαι το νόημα !
    Σου εύχομαι - Μας εύχομαι, κουράγιο και δύναμη, για να μη μας αλλάξει αυτός ο κόσμος και - πού ξέρεις - κάποια στιγμή μπορεί να τον αλλάξουμε εμείς ...
    Σε φιλώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα φως μου δεν έχω λογια γιατι εχω ακριβως τα ιδια διλληματα υπεροχα τα δημιουργηματα σε γλυκοφιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Άσπα μου!! Δυστυχώς την Ελλάδα μας την έσβησαν από όλες τις πλευρές!! Κρίμα!! Το μακροχρόνιό τους σχέδιο τώρα φάνηκε καθαρά!! Τι να πούμε;; όλα άχρηστα πια!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πρωτοσχολιάσω η άνεργη εκαπιδευτικός;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα..μου άρεσαν όλες οι δημιουργίες σου..όμορφες όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ασπα μου καλησπέρα! Νομίζω πως δεν υπάρχει κοινωνική συνοχή. Ηθελαν να μας κάνουν να τα βάζουμε μεταξύ μας και όχι με αυτούς ...και τα καταφεραν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα μου διάβασα την ανάρτησή σου και έχω τους ίδιους προβληματισμούς με σένα. Ωστόσο τόσο εσείς οι εκπαιδευτικοί, όσο και εμείς οι γονείς πρέπει να αφυπνίσουμε λίγο τα παιδιά, να τους δώσουμε να καταλάβουν που θα οδηγηθούν αν συνεχίσουν την πορεία που ακολουθούν και που θέλουν οι "άλλοι",να τα μορφώσουμε, γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουν να αντισταθούν στις μεγάλες προκλήσεις της ζωής.
    Τα έργα σου είναι όμορφα όπως πάντα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκιά μου..στεναχωριέμαι όταν αισθάνομαι οτι κάποιος είναι προβληματισμένος .Νομίζω πως ότι και να του πω δεν θα μπορέσω να αλλάξω τη ψυχική του στιγμή αυτή.τότε κάνω κάτι άλλο..χωρίς λόγια..μία αγκαλιά Αχτιδένια μαμαδίστικη , σιωπηλη μα γεμάτη καλή ενέργεια για μία καλύτερη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολες, μα όλες οι δημιουργίες σου,υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με βρίσκουν σύμφωνη όλα όσα γράφεις , Ασπα μου! Γέμισε με αισιοδοξία, πάρε δύναμη από τα προσωπάκια των μικρών σου και περπάτα με θάρρος! Αυτό, εξάλλου, κάνουμε και όλοι μας! Ο καθένας με τον δικό του τρόπο! Τωρα, όσον αφορά στις δημιουργίες σου, όμορφες και φτιαγμένες με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Άσπα! Αλήθειες πολές είπες! Όμως μάλλον είναι το νέο σύστημα!! Δηλαδή να "αλληλοφαγωθούμε" για να τους βγάλουμε από τα δύσκολα! Κουράγιο, αισιοδοξία και εργασιοθεραπέια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσπα, δεν αφήνω σχόλιο απλά και μόνο επειδή είμαι συνάδελφος (χωρίς απόσπαση, στο εξωτερικό) ή επειδή συμμερίζομαι τις απόψεις σου, αλλά πολύ περισσότερο επειδή τα ίδια ανάμικτα συναισθήματα έχω κι εγώ. Ένα αβέβαιο μέλλον.. Βλέπω τον ελληνισμό να βάλλεται διαρκώς από παντού, κι εμείς αντί να απλώσουμε το χέρι στους συμπολίτες μας και να αντισταθούμε, έχουμε πέσει σε χειμερία νάρκη τα τελευταία έτη.. Όμορφες οι δημιουργίες, μα ακόμη πιο όμορφες κι ανθρώπινες οι καταθέσεις ψυχής που έκανες! Χαιρετισμούς από τη μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ!!! Ασπασάκι μου, δυστυχώς δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος να μην ενστερνίζεται τα συναισθήματα σου και το πιο τραγικό είναι όχι ότι σε όλα έχεις δίκιο αλλά ότι δεν υπάρχει ελπίδα για το μέλλον ή τουλάχιστον δεν είμαστε πρόθυμοι εμείς για να υπάρξει…!!! Οι δημιουργίες είναι υπέροχες, έχουν κάτι από το εσωτερικό σου, το μέσα σου που είναι εγκλωβισμένο και θέλει να βγει στην επιφάνεια ως νικητής!!! Σε φιλώ, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρασα να πω μια καλημέρα και να δω τι κάνεις..Χαμόγελο γλυκιά μου..μη χάνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποιός δεν θα συνφωνήσει μαζί σου..!!!είναι τόσο αληθεια αυτά που γραφεις!!! γιατί φτάσαμε σ αυτό το σημείο;; χάθηκαν οι αξίες.... ποιος φταίει;; νομίζω όλοι μας...!!! με τον ένα ή τον άλλο τροπο... μακαρι να ξυπνήσουμε όσο ειναι καιρός... αυτο που λες για τα παιδιά πως ειναι μακρυα νυχτωμενα δυστηχώς έτσι ειναι .. προχθες τα ίδια λεγαμε με τον εγγονό μου.. δεν έχουν ενδιαφέροντα να παλαιψουν για εκεινα.. για τις ιδέες τους... ομως δεν πρέπει να χάνουμε την ελίδα πως τα πράγματα θα αλάξουν .. αρκεί να το παλαιψουμε όλοι μας...ο κάθε ενας απο το δικό του μετερίζι... πολύ καλά κανεις και διοχετευεις την ενέργεια σου σε δημιουργίες που σε εκτωνόνουν και σε κανουν να σκεφτεσαι... πιο θετικα..τουλαχιστον εδώ μεσα .. έχουμε ενα τρόπο να τα λεμε... και να απλώνουμε ενα χέρι εστω και νοητα.. η μια στην άλλη...να εισαι καλά .. φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή