Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

προσωρινοί...τίτλοι τέλους!!!

Καιρό παλεύω να κάνω ανάρτηση...μα κάτι με κρατά...Σήμερα όμως κάτι με ωθεί ξανά εδώ....
Κατηγορώ καιρό τώρα όσους μου (μας) στέρησαν διάφορα....που αποφασίζουν για μας χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν όλες τις παραμέτρους.... που έχουν την εξουσία και την ασκούν παραβλέποντας τον πόνο αλλά και την οργή που προκαλούν...
Σήμερα νοιώθω  πιο προβληματισμένη ... πιο απογοητευμένη....γιατί συνειδητοποίηα ότι ο καθένας μας όταν έχει όποια εξουσία το ίδιο κάνει...από την θέση που βρίσκεται...Την ασκεί παραβλέποντας....κάτι...μικρό...ασήμαντο...την ψυχή του οποιουδήποτε άλλου!!!
Μπορεί άραγε κάποιος σε οποιαδήποτε φάση της ζωής να αποφασίσει για το καλό κάποιου άλλου??? Πολλές φορές δεν γνωρίζουμε το καλό το δικό μας....και είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το καλό του άλλου??? Μπορούμε με ελαφρά την συνείδηση να προκαταβάλλουμε το μέλλον και να σπεύσουμε να πάρουμε απόφαση για...το καλό του??? Μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι ότι κάναμε το σωστό όταν υπάρχει έστω μια πιθανότητα αντί για τον δρόμο της αρετής να τον στέλνουμε στο δρόμο της κακίας????
Δεν καταλαβαίνετε τίποτα...απ' όσα γράφω....Δεν είμαι σαφής θα πείτε....οπότε γιατί γράφω????Γιατί συνειδητοποιώ σιγά σιγά  ότι το blogging ήταν το καταφύγιό μου  σε έναν εικονικό κόσμο....γεμάτο από ανθρώπους που με καταλαβαίναν ακόμη και αν δεν ήμουν σαφής...Πάει...τώρα σας μπέρδεψα τελείως... Κι όμως σήμερα συνειδητοποίησα ότι έτρεξα εδώ που δεν θα βρω μικρότητες.... ζήλιες... κακίες... Εδώ που όλα είναι ιδανικά...αγάπη για τον συνάνθρωπο...αλληλεγγύη...χαρά της δημιουργίας...ένας μικρόκοσμος που αν άπλωνε τα χέρια θα μπορούσε να  χρωματίσει κάθε ασχήμια του πραγματικού κόσμου και να διώξει κάθε σκιά...Αυτό ένοιωθα άλλωστε σε κάθε σχόλιό σας ή μήνυμα...άσχετα αν τελευταία δεν απαντώ...Έναν κόσμο που με έκανε δυνατή μέσα από την δύναμή του και την πίστη ότι θα μπορούσε να δημιουργήσει τον ιδανικό κόσμο που πάντα γύρευα... Ο κόσμος όμως απέχει πολύ περισσότερο απ' ότι νόμιζα από το ιδανικό....κάνοντας ακατόρθωτο το να καλυτερεύσει... Ίσως αυτή η συνειδητοποίηση υποσυνείδητα να έγινε νωρίτερα....ίσως αυτό να φταίει που απέχω...Νοιώθω ότι κρυβόμουν και δεν μπορώ να κρύβομαι άλλο εδώ...να υποκρίνομαι ότι επειδή υπάρχει αγάπη στην ιντερνική γειτονιά...υπάρχει και στην πραγματική μου...Κανείς δεν μοιράζει απλόχερα  αγάπη εκεί έξω...Χαθήκαν τα ιδανικά και οι αξίες....το χρεώνουμε με ευκολία στους νέους...γιατί χάσαμε την πίστη μας σε αυτούς....λες και δεν φταίμε κι εμείς που οδηγήθηκαν εδώ...Δεν υπάρχουν άτομα να μάχονται για το κοινό καλό....μόνο για το ατομικό καλό και την οποιαδήποτε επιβίωση...Ο παραδειγματισμός λειτουργεί πλέον αντίστροφα....ως τιμωρία...τιμωρώ εσένα για να σιωπήσουν οι άλλοι...
Νοιώθω πολύ μικρή για να καλυτερέψω τον κόσμο...Τι ειρωνεία...στην προηγούμενη ανάρτηση ένοιωθα "μεγάλη"...!!! Που πήγε η ελπίδα....μην ρωτάτε...τσαλαπατήθηκε σήμερα μαζί με την συνειδητοποίηση ότι δεν μπόρεσα να στοιχειοθετήσω σωστά την άποψή μου ενάντια σε ένα "σταύρωσον αυτόν"... Μαζί της έπεσε στην μάχη και η αισιοδοξία...ανήκει πλέον στο κοριτσάκι που πέταγε στο ροζ συννεφάκι...σήμερα όμως είναι γυναίκα που έχει "χάσει" πολλά για να συνεχίζει να ονειροβατεί...Άνοιξα "χάσμα" που δεν κλείνει και δεν θέλω και η ίδια να κλείσω...Το μόνο μου κέρδος για άλλη μια φορά....η καθαρή συνείδηση!!
Βουλιάζω και παραληλώ θα πείτε...κρίμα η καημένη... Βουλιάζω ναι...είμαι σε λάθος τόπο...λάθος στιγμή...Ο κακός ο χρόνος φεύγει...μα γιατί μου φαίνεται ότι θα αργήσει???
Σήμερα δεν θα πω ότι θα ξαναγυρίσω σύντομα...είμαι σίγουρη ότι δεν θα το κάνω....νοιώθω ότι πλέον απέχω από όσα πιστεύετε .... από όσα πρεσβεύει για μένα η γειτονιά....Νοιώθω παραφωνία...Δεν ξέρω πόσο θα μου πάρει...αλλά εδώ θα γυρίσω όταν θα είμαι πάλι σε θέση να το κάνω όπως παλιά...Θα μου λείψετε όλοι αλλά χρειάζομαι χρόνο....να ξαναβρώ εμένα...την πίστη μου...την ελπίδα...την αισιοδοξία...να λύσω τα μέσα μου...
Φιλάκια και μια ζεστή αγκαλιά σε όλους!!!


22 σχόλια:

  1. Γλυκειά μου Ασπασία μακάρι όντως ο κόσμος μας να ταν αγγελικά πλασμένος που λένε.. Το ότι ναι κατά κόρον θριαμβεύει η αδικία, το μίσος, η ζήλεια δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κι ο αντίποδάς τους. Το δίκαιο, η αγάπη, η αλληλεγγύη!! Μπορεί να μην θριαμβεύουν ίσως κιόλας γιατί με τόσα που μας έχει καταβάλλει η ζωή τους γυρνάμε την πλάτη.. Αλλά υπάρχουν είναι εκεί!! Κι αυτός ο κόσμος των μπλογκερς δεν είναι τόσο εξιδανικευμένος όσο τον φαντάζεσαι ... Αλλά επιλέγεις τα άτομα που θες.. Αυτά που σου προσφέρουν κάτι στη ψυχή σου, στο γέλιο σου. που κάπως τα νιώθεις πιο πολύ κοντά σου.. Απλά τους άλλους τους κάνεις πέρα!! Γι αυτό ίσως τον παρομοιάζεις ιδανικό!! Και στην ''αληθινή'' ζωή!!! Πάντα θα υπάρχουν δίπλα μας άτομα που τα επιλέγουμε κοντά μας γιατί τα θέλουμε και μας θέλουν!! Εύχομαι ολόψυχα να πάρεις τον χρόνο σου, να σαι πάνω από όλα καλά με σένα και να χεις γύρω σου μόνο άτομα που πραγματικά τα θες και σε θέλουν!!! Εμείς κάνουμε την αλλαγή!! Πρώτα ατομικά και μετά ομαδικά!! Θα υπάρχουν πάντα αυτοί που θα θέλουν να σε ρίχνουν αλλά μην τους κάνεις ποτέ αυτήν την χάρη!!! Να σαι καλά Ασπασία μου, να περάσεις όμορφα και γαλήνια τις γιορτές και μην επιτρέψεις ποτέ σε κανένα να σου στερήσει το ροζ κοριτσάκι της ψυχής σου!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαριλένα μου θέλω να πιστεύω ότι κατάλαβες την πάλη που γίνεται μέσα μου...φοβάμαι μην αλλάξω κοντά σε όσους δεν έχω επιλέξει...μήπως χάσω και χαθώ...Σε ευχαριστώ για τις ευχές αν και θα είμαι σίγουρα εδώ πριν τις γιορτές...ότι ξεκαθάρισμα γίνει πρέπει να γίνει συντομότερα...το οφείλω σε αυτούς που έχω δίπλα μου...

      Διαγραφή
  2. Ρε Ασπούλα τι αποφάσεις είναι αυτές???? γιατί αφήνεις τα πράγματα να σε παίρνουν από κάτω???? Σίγουρα η περίοδος που ζούμε είναι δύσκολη.... σίγουρα τα προβλήματα του καθενός από εμάς δύσκολα και σε μερικές περιπτώσεις ίσως και άλυτα.... όμως κοριτσάκι μου πάντα υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι που έχουν την διάθεση να μας απλώσουν το χέρι.... να μας χαμογελάσουν.... να μας πουν έναν καλό λόγο.... Όχι δεν είναι ο κόσμος αγγελικά φτιαγμένος, ούτε σταματάνε οι δυσκολίες, όμως πρέπει να μην βάζουμε το κεφάλι κάτω... να αγωνιζόμαστε... και με την βοήθεια των δικών μας ανθρώπων μα και των φίλων μας θα τα καταφέρουμε να ξανασηκωθούμε!!!!! Πάρε όσο χρόνο θέλεις.... όμως μην πεις "τέλος", εμείς θα είμαστε εδώ και θα σε περιμένουμε έτοιμοι να σε βοηθήσουμε όσο μπορούμε!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    Υ.Γ. Αν θέλεις και έχεις διάθεση και χρόνο πάρε ένα τηλέφωνο να μιλήσουμε... θα σε περιμένω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το κεφαλι ψηλα γλυκια μου! παντα..παντου....υπαρχουν οι ..καλες ..αλλα και ..οι κακες....ψυχες....
    δεν το βαζουμε κατω...παρε το χρονο σου......αν χρειαστεις κατι....χτυπα την πορτα μου...εκει θα ειμαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ δε θα σου πω " πάρε το χρόνο σου" (όπως συνήθιζα να λέω κάποτε) αλλά θα σου πω ΑΛΛΑΞΕ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΡΑ!!! Να'σαι βέβαιη ότι όλα όσα λες τα'χω νοιώσει κι εγώ και όλοι μας! ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΕΤΣΙ! Δε θέλει πολύ όλο αυτό να γυρίσει σε κατάθλιψη με χειρότερες συνέπειες.. Μια φορά ζούμε και η ζωή είναι μικρή δε θα μας τη σμπαραλιάσουνε κάποιοι, εμείς θα αντισταθούμε με θετική σκέψη και ευγνωμοσύνη για όλα τα καλά που έχουμε και αν τα γράψεις ένα ένα θα δεις πόσα πολλά είναι! Σου προτείνω να το κάνεις και αμέσως θα δεις με άλλο μάτι τα πράγματα.. Ο κόσμος μας εδώ μέσα είναι αληθινός και είσαι ένας από εμάς, μέλος μιας όμορφης οικογένειας με πολλά ενδιαφέροντα και αξιόλογους ανθρώπους! Ανά πάσα στιγμή μπορείς να επικοινωνήσεις με όποιον θες και να "ανοιχτείς" ίσως περισσότερο και από έναν δικό σου άνθρωπο! Και βέβαια μη σταματήσεις να δημιουργείς, είναι το καλύτερο αγχολυτικό! Μη μπεις στο τρυπάκι να αφήσεις ένα όμορφο κομμάτι της ζωής σου, τη γειτονούλα μας, επειδή απλά τον τελευταίο καιρό είσαι πιεσμένη. Δε φταίει αυτή για την κατάντια της χώρας μας ίσα ίσα που αυτή είναι μια όμορφη νότα μέσα στην ασχήμια! Και αναζητάμε πλέον τις όμορφες νότες στη ζωή μας! Και ξέρεις γιατί? Γιατί μια φορά ζούμε και όσο περνά απ'το χέρι μας θα την ομορφαίνουμε με κάθε είδους μικροχαρά! Να πηγαίνεις περπάτημα, να βάζεις μουσική, και πάνω απ'όλα να μη κλείνεσαι στον εαυτό σου! Δε θέλω να σε κουράσω άλλο, όμως θέλω να μην προσπεράσεις αυτά που σου λέω... Αν χρειαστείς παραπάνω "μουρμούρα" ξέρεις που θα με βρεις! Πολλά φιλιά Άσπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Marie...επίσης παρανόησες... Θλίβομαι ναι αλλά δεν κινδυνεύω από κατάθλιψη...Δεν κλείνομαι...προφυλλάσομαι ...για να μην εκθέσω και να μην εκτεθώ...Αυτές οι μαύρες σκέψεις δεν έχουν πηγάσει από όσα μου (μας) στερήθηκαν αλλά από τις επιπτώσεις που αυτά έφεραν στην συμπεριφορά ανθρώπων ....Την ανατροπή του στέκομαι δίπλα στον άλλο και την αντικατάστασή του με το με νοιάζει να επιβιώσω εγώ...με την ευκολία κακής διαχείρησης εξουσίας απλών ανθρώπων...χωρίς να κοιτάς ψυχικές επιπτώσεις στους άλλους...

      Διαγραφή
  5. Ολα αυτα που γράψανε οι φίλες πιο πανω θα σου έλεγα και εγώ κοριτσάκι μου.. υπαρχει η κακία αλλά παντα δεν νικά το καλό;; για σκεψου .. οτι μετα απο την καταιγίδα θα βγει ο ήλιος .. και αν δεν ειναι αυτό ελπίδα για καλητερες μέρες τότε τί ειναι;;.....σκεψου.. μονο θετικά.. μην αφήνεις τις ασκημε σκεψεις να σε βάζουν κατω.. και όπως λένε τα κορίτσια πιό πανω η ζωή ειναι μικρή και μοναδική.. μην αφήνεις άλλους να σου την χαλανε... ειναι δική σου και μονο..... ζήσε οπως εσύ θέλεις και μονο για σένα.. οταν αγαπήσεις τον εαυτό σου .. θα δεις και τα πράγματα αλλιώς...και οι γύρω σου θα το καταλάβουν..η ζωή έχει δυό όψεις ... κρατα μονο την καλή της.. σιγουρα αν θελεις να μιλήσεις θα ειμαστε εδώ .. γνωστές άγνωστες εσύ θα επιλέξεις..ποιες και ποιούς θα ήθελες κοντά σου... ο χρόνος ειναι υπέρ σου...αξιοποιήσέ τον.!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασούλα με αντιπροσωπεύουν τα λόγια της Ρούλας μας... κι όσα λένε τα υπόλοιπα κορίτσια φυσικά. Αγάπησε τον εαυτό σου κούκλα μου... όταν αγαπάμε εμάς και μας φροντίζουμε, τότε όλοι γύρω μας μας βλέπουν διαφορετικά. Μην αφήσεις τίποτε γι'αργότερα...κάντο τώρα! Μη το κάνεις για κανέναν άλλον... μόνο για σένα!

      Διαγραφή
    2. παρανοήσατε και δεν φταίτε...εγώ δεν λέω πολλά...πως περίμενα άλλωστε να καταλάβετε...Το πρόβλημα με μένα είναι ότι όσο αγαπάω εμένα...αγαπάω και τον δίπλα...αλλά τελευταία νοιώθω ότι...τον βλάπτω...άσχετα αν δεν ανήκω στην απόλυτη πλειοψηφία...Μακάρι να μπορούσα να πω περισσότερα...

      Διαγραφή
  6. ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;
    ΕΔΩ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ!!!!
    ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΝ ΚΛΕΙΣΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ;
    ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ , ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΝΑ ΜΕ 4 ΠΑΙΔΙΑ , ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ, ΣΥΖΥΓΟΣ ΚΑΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!1
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΠΑΣΙΑ;
    ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ;
    ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!
    ΛΟΙΠΟΝ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ, ΟΛΕΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!
    ΣΗΚΩ ΕΠΑΝΩ ΤΙΝΑΞΕ ΤΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΟΤΟΥΛΕΣ , ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΚΙΚΙΡΙΚΙΚΙ ΚΑΙ ΠΕΣ , ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!!!!!
    ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΔΙΝΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΩ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΑΝ ΟΧΙ , ΠΑΡΕ ΜΕ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗΛ!!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η Άσπα δεν ήταν...δεν είναι πλασματική...αλλά πρέπει να δώσει μια μάχη...διαφορετική...και το κρίμα είναι ότι για πρώτη φορά δεν μπορεί να καταθέσει την ψυχή της...να εκθέσει ...να προβληματιστεί μαζί σας και δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από χαρούμενες αναρτήσεις...Γι'αυτό τον λόγο πρέπει να απέχω...γιατί κάποια μέρα...δεν θα αντέξω...να μην τα πω...Είμαι καλά...τόσο καλά που σου απαντώ ότι θα γίνει bazaar στην Ναύπακτο το Πάσχα...και θα είμαι όσο πιο γρήγορα μπορώ πίσω για να το ανακοινώσω...Φιλιά...!!!

      Διαγραφή
  7. Ασπα, σίγουρα όλοι λυγίζουμε απο την πίεση των προβλημάτων, τις απαιτήσεις της καθημερινότητας,τις ανάγκες, τα βάρη, την εχθρότητα, το φθόνο, την απληστία και όλα τδεινά του κόσμου ετούτου, όμως λυγίζουμε για να μην σπάσουμε και να μπορέσουμε να αντισταθούμε στο μανιασμένο φύσημα των κακών ανέμων ώστε μόλις αυτοί κοπάσουν να ορθώσουμε και πάλι το ανάστημά μας και να προχωρήσουμε....
    Σίγουρα δεν είναι εύκολο, ποτέ δεν ήτανε, όμως στους δύσκολους καιρούς που ζούμε ας πιαστούμε απο τα καλά και θετικά που υπάρχουνε γύρω μας , ας κρατηθούμε απο το χέρι των αγαπημένων και των φίλων, ας ζεστσθούμε απο τη φλόγα που καίει βαθειά στην ύπαρξή μας και μας φωτίζει τη ζωή, ας προσευχηθούθμε, ας γελάσουμε, ας κουβεντιάσουμε, ας μοιραστούμε...για να αντέξουμε,.το χρωστάμε στον εαυτό μας και τους αγαπημένους μας......!!! Μελένια φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα διάβασα όλα με κατανόηση φίλη μου σαν τη "μαμά" που ακούει το ξέσπασμα ψυχής του παιδιού της.Θα ήθελα να ήμουν δίπλα σου και να σου κάνω μία μεγάλη αγκαλιά γιατί..αυτό χρειάζεσαι.Μία αγκαλιά και ένα..ψίθυρο στο αυτί.."στάσου όρθια..η ζωή είναι απρόβλεπτη και κρατά πάντα Άσσους στο μανίκι για όλους.Δεν σου μιλάω από θέση ισχύος..κι εγώ περνώ όπως εσύ και όπως όλες..απλά..κρατώ πάντα μέσα μου εκείνο το συναίσθημα το πεισματικό που με κάνει όταν πάω να λυγίσω να ..αναφωνήσω δυνατά: - όχι..δεν θα με κάνεις να γονατίσω..κι αυτό θα περάσει..απλά να μη χαμηλώσω το βλέμμα από τα μάτια του "εχθρού".Τίποτε ψεύτικο γλυκιά μου δεν υπάρχει στην αγάπη, θα είμαι δίπλα σου όποτε θες να μιλήσεις με κάποια που..βρίσκει στα πιο μαύρα..κάτι λευκό. Αχτιδένια φιλιά, μαμαδίστικα, αληθινά ΠΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ γλυκιά μου αχτίδα...και την αγκαλιά την έχω και τους ψιθύρους στο αυτί...και είμαι πολύ τυχερή γι' αυτό...και για όσες επιπλέον λαμβάνω από εσάς αλλά αυτή η μάχη με λυγίζει...καθημερινά...γιατί βλέπω να χάνω την πίστη μου στον Άνθρωπο και το σημαντικότερο ότι γίνομαι και εγώ λιγότερο άνθρωπος στα μάτια της ψυχής μου...όσο και αν διαφοροποιούμαι...Μακάρι να μπορούσα να πω περισσότερα...Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ για μένα...κάποια στιγμή θα χτυπήσω την πόρτα σου...

      Διαγραφή
  9. ...Καλησπερα Ασπασακι..να σαι καλα..δεν δεχομαι αυτα που γραφεις..το Ασπασακι που γνωρισαμαι δεν θα παιρνε τετοιες αποφασεις..δεν θα λεγε τετοια λογια..ριξου στη μαχη..παλεψε..αυτα ολα ειναι αερας..μονο μην παγωσει η ψυχη μας ματια μου..ειμαστε Θερια..καπου στον κοσμο τον πολυ..εισαι κι εσυ..να το ξερεις..σε φιλω..καλη δυναμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ!
    Το πρώτο το ΄χεις, το δεύτερο ζήτα το!
    Φιλί κι αγκαλιά σφιχτή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρε το χρόνο σου αν και πιστεύω πως ένα πρωί θα γυρίσεις και πάλι στην παλιά ματιά με την οποία έβλεπες τον κόσμο και τότε θα έρθεις πάλι εδώ....
    Κι όσοι σε πίκραναν να γυρίσει πάνω τους όλη η πίκρα που σε πότισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πίσω από το κείμενο, διακρίνω την πικρία! Διώξε την μακριά, κράτα μόνο τη γλύκα ! Και γεύσου όση περισσότερη μπορείς!! Αραξε σε όσους εσύ επιλέξεις να σε συντροφεύουν στο ταξίδι της ζωής και αγνόησε όλους όσους σε εμποδίζουν να χαρείς με τα μικρά και τα μεγάλα! Να'σαι καλά, να προσέχεις τον εαυτό σου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Ενα φιλάκι και μια αγκαλίτσα μόνο για σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουπς..τώρα που σε ξετρύπωσα φεύγεις?
    χμμ κρίμα,ελπίζω γυρνώντας να σε βρω και πάλι!
    σε φιλώ.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που με βρήκες την κατάλληλη ώρα….Λυπάμαι που δεν σε βρήκα πρώτη…τότε ακόμη σε αυτό το παλιό σου blog…To κυνηγητό των ανεμόμυλων θα με προβληματίσει για πολύ ακόμη σήμερα…αύριο…ταξιδεύοντας την σκέψη μου και σε άλλα μονοπάτια…Πρέπει να κάνω μια ακόμη βουτιά στην ψυχή μου….και με βοηθάς αφάνταστα…Σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  14. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Εσυ ξερεις καλυτερα απ ολους τι ακριβως πρεπει να κανεις.Ξεκουρασου ψυχικα και ξαναγυρισε.Να εισαι καλα οπου και αν τριγυρνας στη ζωη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή