Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2015

Αυτή ήταν και είναι "Η δική μου Ελλάδα"

Κάποτε...μόλις 4 χρόνια πριν χορέψαμε όλοι μαζί ένα συρτάκι...Έκτοτε συνέχισα να χορεύω μαζί σας ...θέλοντας να σκορπάμε χαμόγελα και να μοιράζουμε αγάπη... μέχρι που κάποια στιγμή αυτό το συρτάκι σταμάτησε να έχει στα μάτια μου την οπτική που είχε αρχικά...χάθηκα μέσα στις αμφιβολίες του "γιατί" και του "πως"...χάθηκα από το σπιτάκι μου...δεν έβγαλα ποτέ όμως από την καρδιά μου την "γειτονιά"....Σας επισκεφτόμουν κρυφά...στα πεταχτά... και συνέχισα να ονειρεύομαι μαζί σας αλλά από απόσταση... 
Σήμερα όμως έχω έντονη την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας ....να σας θυμίσω... να θυμηθώ...Προφανώς θα είναι ελάχιστοι αυτοί που με θυμούνται...αυτοί που με διαβάζουν ...αλλά νοιώθω την ανάγκη να σας ξαναπαρουσιάσω την δική μου Ελλάδα... 

Μια Ελλάδα που τα παιδιά της είναι άνθρωποι…και όχι άτομα…Μια Ελλάδα που τα παιδιά της πρόσφεραν στην ανθρωπότητα… όχι στον εαυτό τους…Μια Ελλάδα…κοίτη πολιτισμού…Μια Ελλάδα που πιστεύει στα Ολυμπιακά ιδεώδη, της Ειρήνης, της Σοφίας και της Νίκης…Μια Ελλάδα ακλόνητης πίστης…Μια Ελλάδα …πάζλ νησιών…που τόσο ζηλεύουν όλοι… Μια Ελλάδα φιλόξενη ….μερακλίδικη … χαρούμενη …που πίνει τσίπουρο και χορεύει συρτάκι…!!!
Φτιάχνοντας τους χορευτές…σκέφτηκα…μην γελάσετε…το μυαλό κάνει απίστευτους συνδιασμούς…όλο αυτό…το bazaarτης Πτολεμαΐδας…η έκθεση με τα συρτάρια… είναι ένα συρτάκι…ξεκίνησε με αργές κινήσεις…στην συνέχεια ομαλότερες…και τώρα γρηγορότερες…πιο ζωηρές…Το  δικό μας συρτάκι… με οδήγησε σε άγνωστους μέχρι τώρα ωκεανούς…σκέφτηκα…και θυμήθηκα κάτι που μου έχει μείνει από παλιά…δεν θυμάμαι ποιος το είπε… Δεν μπορείς να ανακαλύψεις νέους ωκεανούς, αν δεν είσαι διατεθειμένος να χάσεις την θέα της ακτής….Όμορφα λόγια…Όμορφες πράξεις…από αγάπη για τον συνάνθρωπο….αλτρουισμός…σκέφτηκα…και το κύριο πατωματάκι του συρταριού μου…αυτό που θα φιλοξενούσε …την Βουλή και τους τσολιάδες…έδωσε την θέση του στην Πληγωμένη Ελλάδα…


Την Ελλάδα που πλήγωσαν τα παιδιά της…όταν έπαψαν να είναι αλτρουιστές και έγιναν εγωιστές… βάζοντας  το δικό τους συμφέρον μπροστά…από των συνανθρώπων τους…Την Ελλάδα που πλήγωσαν τα παιδιά της… όταν από άνθρωποι έγιναν άτομα…και σταμάτησαν να επεμβαίνουν σε όσα διαδραματίζονταν γύρω τους…έρμαια της τύχης.... Την Ελλάδα που την έκαναν να κλαίει τα ίδια της τα παιδιά….Και τα δάκρυα έγιναν θάλασσα…ωκεανός….και μέσα από την τρικυμία ξεπρόβαλλε… ένα ζευγάρι δελφινιών… Το χαρακτηριστικότερο…μετά τον Χριστό… παράδειγμα αλτρουισμού…
Ένα ζευγάρι δελφινιών…όχι ένα δελφίνι …μόνο του…ξεκομμένο από από την υπόλοιπη ομάδα θα ήταν αβοήθητο…Ένα ζευγάρι…όπου το καθένα λειτουργεί ως φύλαξη και ασπίδα του άλλου…Ένα ζευγάρι…σύμβολο της αγάπης…ως πράξης θυσίας και προσφοράς….Ένα ζευγάρι που δηλώνει την σύμπραξη….όπου δεν χωράει το εγώ αλλά το εμείς….
Η αναγέννηση του αλτρουισμού… η αναγέννηση της Ελλάδας…Χάρηκε η Ελλάδα μου…ντύθηκε πάλι την γαλανόλευκη …στολίστηκε με τα "χρυσά" της....και πήγε να διαλαλήσει τα νέα…στα μνημεία των «μεγαλύτερων»  παιδιών της…τα παιδιά του "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ"..
Αν και έχει τις αμφιβολίες της ...για το κατά πόσο αυτό είναι εφικτό...θέλει να τους πει πως και αυτά τα «μικρότερα» …τα κακομαθημένα….θα τον βρουν τον δρόμο….αρκεί να ξαναγίνουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ….αρκεί να ξαναγίνουν ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΕΣ…


Χθες ένοιωσα πως ο Καραγκιόζης μου πολέμησε επιτέλους με τον όφη του μνημονίου...πάλι σε συρτάρι σας παραπέμπω...
Σήμερα δεν λέω ότι βρήκαμε τον δρόμο...ξέρω ότι γράψαμε ιστορία...αν θα γραφτεί με μελανά γράμματα ή όχι θα το δείξει η πορεία...
Ελπίζω όμως ότι θα ξεκινήσουμε να ανακαλύπτουμε νέους ωκεανούς...και θέλω να το κάνουμε μαζί αυτό...γιατί όλο αυτό το διάστημα αυτό που κράτησα είναι το " όλοι μαζί μπορούμε"....γιατί συνεχίζω να πιστεύω στον Άνθρωπο...

11 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα Ασπα μου και χαίρομαι που μοιράστηκες μαζί μας τις σκέψεις σου !!Οσο δύσκολα και αν είναι από εδώ και πέρα σημασία έχει ότι είμαστε πολλλοί στο ΄΄μαζί΄΄ !!1 Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασπα μου, μπορεί να "χανόμαστε" από τη γειτονιά μας που και που, η καθεμιά για τους δικούς της λόγους, αλλά τελικά εδώ είναι που μοιραζόμαστε σκέψεις, ανησυχίες, χτυποκάρδια!! Πιστεύω και εγώ ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε , αλλά μόνο όλοι μαζί!! Μακριά από εγωϊσμούς, μικροψυχίες, μικρότητες! Μακριά από ΟΧΙ και ΝΑΙ που μόνο μάς χωρίζουν ! Γιατι το χρωστάμε σε μάς, στα παιδιά μας , στα εγγόνια μας! Φιλιά πολλά, καλό καλοκαίρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσπα μας έλειψες!!!
    Όλοι μαζί μπορούμε να ξαναγεννηθούμε μέσα από τις στάχτες μας!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΄Φίλη μου είμαστε όλες κουρασμένες από όσα βλέπουμε γύρω μας, πιστεύω πάντα σε κάτι που θα έρθει, ότι και να είναι γιατί πάνω από όλα πιστεύω στη δύναμη που κρύβουμε μέσα μας..Η γειτονιά μας εδώ είναι μία αγκαλιά που μας λείπει πάντα, ότι και να κάνουμε θα επιστρέψουμε σ' αυτήν.Εύχομαι μία καλή εβδομάδα και όλα βολικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσπα μου χάρηκα πολύ που σε ξαναβρίσκουμε. Το κείμενό σου με συγκίνησε πολύ. Αξίζει να παλέψουμε όλοι μαζί για το αύριο. Για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Φιλάκια πολλά σε σένα και σε όλη την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσπα μου χάρηκα πολύ που σε ξαναβρίσκουμε. Το κείμενό σου με συγκίνησε πολύ. Αξίζει να παλέψουμε όλοι μαζί για το αύριο. Για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Φιλάκια πολλά σε σένα και σε όλη την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο σύμφωνη με βρίσκουν οι σκέψεις σου!
    Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ να ενώσω μαζί σου και τη δική μου φωνή για τη δική μας Ελλάδα!
    Πολύ συγκινητικό το κείμενο σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ που τίμησες και το Συμπόσιο!
    Να΄σαι καλά Άσπα!

    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποιος δε θυμάται Ασπα μου τα υπέροχα 10 συρτάρια σου!
    Κάθε συρτάρι κι ένα μήνυμα.
    Να είσαι σίγουρη ότι μας έλειψες και περιμένουμε να σε βλέπουμε τακτικά στη γειτονιά μας.
    Κι εγώ πολλές φορές αισθάνομαι κουρασμένη, αλλά μόνο εδώ μπορώ να μοιραστώ τις δημιουργίες μου .
    Μόνο μέσα από δω μπορούμε όλοι μαζί να συμπαρασταθουμε με τις μικρές μας δυνάμεις σε συνανθρώπους μας.
    Χαίρομαι που μοιράστηκες μαζί μας τις σκέψεις σου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασπα μου σε σκέφτομαι με αγάπη κι εύχομαι όπως κι αν περνάς τις στιγμές σου να ναι πάντα γεμάτες!!
    Μακάρι να φτιάξουν τα πράγματα κάποια στιγμή γι αυτόν τον ταλαιπωρημένο τόπο που του αξίζουν τα καλύτερα!!
    Μέχρι τότε πρέπει να χουμε κουράγιο, δεν είναι εύκολα τα πράγματα...
    Σε φιλώ γλυκά κι όποτε μπορείς να επιστρέφεις!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή