Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

Κουκλόσπιτο...ακόμη στην αρχή

Ένα κουκλόσπιτο που ακόμη είναι στα πολύ αρχικά στάδια....φιλοξενείται μέσα σε ένα κουτί από παπούτσια....

φενιζολένια ποτηράκια...κόπηκαν και κολλήθηκαν με ατλακόλ... πιέστηκαν εδώ και εκεί με τα εργαλεία πηλού...και περάστηκαν με στόκο...οι λεπτομέρειες στις πόρτες είναι με πηλό...θα βαφτεί..αργότερα...

 ξυλάκια...κόπηκαν σε διάφορα μεγέθη...κολληθήκαν με ξυλόκολλα...τριφτήκαν...βαφτήκαν με ακρυλικό χρώμα και μετά γυαλιστικό... Μπήκε η ταπετσαρία στους τοίχους...χαρτιά από κάτι βιβλιαράκια των κοριτσιών...που φτιάχνουν φορέματα για χάρτινες κούκλες...

 Λίγο ανορθόδοξα.... άρχισε να επιπλώνεται το ισόγειο... πριν μπούνε οι πόρτες...αλλά θα τοποθετηθούν απευθείας μαζί με κουρτίνες... Η κουζίνα είναι κουτί από bactroban αλοιφή με λεπτομέρειες από κομμάτια ξύλου και μακετόχαρτο... Έχει βαφτεί το πρώτο χέρι...ατελώς...
Η συνέχεια σε επόμενες αναρτήσεις....γιατί στο μεσοδιάστημα έχω καταπιαστεί με κάτι άλλο...που ελπίζω να είμαι σε θέση να σας παρουσιάσω σύντομα....
Φιλάκια σε όλους και καλή αυριανή.... Βοήθειά μας η Παναγία...



14 σχόλια:

  1. Καλημέρα σου ,εδω θάμαστε να το δούμε και τελειωμένο,ωραίο φαίνεται πως θα γίνει,καλή συνέχεια ,φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους για την αυριανή γιορτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιο γινεται!καλη συνέχεια!! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!! Ανυπομονώ να το δω τελειωμένο! Χρόνια πολλά για αύριο....Βοήθειά μας η Χάρη Της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕ Ο,ΤΙ ΚΑΤΑΠΙΑΣΤΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία το ξεκίνησες μπραβο ...να το συνεχίσεις να το δούμε τελειωμενο... μην σε απασχλεί ποτε μπαινει το ένα και πότε το άλλο υλικο ...στα δικαμας βάζαμε τα επιπλα πρώτα και μετα την σκεπή..χι..χι.. το αποτελεσμα μετραεις Ασπα μου...φιλακια ..και χρονια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρονια πολλα και καλα. Η Χαρη της Παναγιας να σου χαριζει ο,τι επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασπα μου,σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια και τις ευχες σου,μεγαλη γιορτη η σημερινη για ολους,οσοι το καταλαβαινουν βεβαια,μακαρι η σκεπη της Παναγιας να φυλαει ολο τον κοσμο!Εδω ειμαι,κανω μια παυση γιατι τρεχω και δεν φτανω απο δουλειες τωρα το καλοκαιρι και δεν μπορω να τα προλαβω ολα.Παντως σ'ευχαριστω και παλι,νασαι καλα και να ξερεις οταν μπαινω σε σενα αισιοδοξω και σε θαυμαζω που με τοσες ευθυνες στην πλατη σου,παντα φτιαχνεις κατι ωραιο και πρωτοτυπο!!!Τα κουκλοσπιτα τα λατρευω,ειμαι σιγουρη οτι το αποτελεσμα θαναι θαυμασιο!!!Ασπα μου νασαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρελένομαι για κουκλόσπιτα. Καλή αρχή.....ανυπομονώ για τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ, σε τι μπελάδες μπαίνουμε!!! Αν αρχίσουμε και κουκλόσπιτα, χαθήκαμε!!! Πάντως, Ασπα μου, το δικό σου φαίνεται να γίνεται υπερπαραγωγή!Φιλάκια και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πωπω τι ξεκινησες βρε Ασπα μου..ειμαι σιγουρη πως θα γινει υπεροχο, οτι βαλεις στο μυαλο σου το καταφερνεις μια χαρα!Καλή συνεχεια ευχομαι και να περνας όμορφα!!
    Σε φιλώ και σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλυκιά μου Άσπα σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές που άφησες και ανταποδίδω, έστω και με μια μικρή καθυστέρηση, γιατί έλειπα. Να σε προστατεύει πάντα η Χάρη Της και να χαρίζει σε σένα και όσους αγαπάς όλα όσα ονειρεύεστε. Όσο για το σπιτάκι σου, αχ αχ αχχχχ...σε τι αγωνίες μας βάζεις με αυτό το..λίγο-λίγο!! Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο στο έργο σου...Περιμένω ανυπόμονα κι εγώ :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τρελλαίνομαι για κουκλόσπιτα ! Μπράβο 'Ασπα μου ! Περιμένουμε να το δούμε και έτοιμο !! Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανυπομονώ να το δώ τελειωμένο...Αυτά τα κουκλόσπιτα κάτι μας βγάζουν από μέσα μας...Πάντως πολύ όμορφο το ξεκίνημά του... Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή