Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

Τα παιδία παίζει...φτιάχνοντας εύκολα σπιτάκια!!!

Καλησπέρα σε όλους!!!
Ευτυχώς που έχουμε την θάλασσα δίπλα μας....αλλά και πάλι  η ζέστη δεν υποφέρεται....Και τα μικρά μου επίσης....Δεν ξέρω αν τα δικά σας κοιμούνται καθόλου το μεσημέρι....τα δικά μου παρόλο που ξεθεώνονται στην θάλασσα... είναι λες και φορτώνουν μπαταρίες με το κολύμπι...!!! Προσπαθώντας να τα κρατήσω λοιπόν ήσυχα και απασχολημένα μέσα στο σπίτι...τις ώρες κοινής ησυχίας...ξεκινήσαμε να χτίζουμε ένα χωριό...Θα μου πείτε ακόμη δεν τελείωσες το κουκλόσπιτο...θες και χωριό??? Το κουκλόσπιτο απαιτεί πολλές λεπτομέρειες πλέον και δεν είμαι σε καλή φάση....ενώ εδώ τα πράγματα είναι πιο εύκολα...μιας και ο βασικός σκελετός ήταν περίπου έτοιμος....

 Ναι...κρατάω και τα κουτάκια από τις μελάνες και είμαι πολύ χαρούμενη που πλέον μου φάνηκαν χρήσιμες.... Σε αυτή στο κέντρο δεν έγινε καμία αλλαγή απλά κολλήθηκε το κουτί....Στα άλλα δύο σπιτάκια έπεσε λίγο κόψε-ράψε που καλύφθηκαν με έξτρα χαρτόνι...

Αφού βάφτηκαν όλα....άρχισε η επιχείρηση decor και περιβάλλον χώρος....Τα υλικά γνωστά...ξυλάκια από σουβλάκια...βρύα...γκλίτερ...συρματάκια...γυψογάζα...χρώματα...Το εσωτερικό από χαρτοκιβώτια χρησιμοποιήθηκε στα κεραμίδια...Μόνη διαφοροποίηση εδώ οι πέτρες που έγιναν από υπολείμματα  στεγνού πλέον πηλού και στόκο....Τελικό αποτέλεσμα μόνο σε ένα...το πιο εύκολο...τα υπόλοιπα είναι ακόμη υπό κατασκευή και στεγνώνουν...Οι φωτογραφίες ως γνωστόν χάλια αλλά ελπίζω να σας αρέσει!!! Οι μικρές πάντως ξετρελλάθηκαν...για αυτό σας το παρουσιάζω από πολλές οπτικές γωνίες...



 

13 σχόλια:

  1. Και κουκλόσπιτο και χωριό;;;; Μπράβο σου Ασπασάκι μου, όλα τα καταφέρνουν τα χεράκια σου!!!! Το σπιτάκι στο χωριό πάντως έγινε καταπληκτικό, τίποτα δεν του λείπει, ίσως εμείς εκεί παραδίπλα στη γωνίτσα να πίνουμε καφεδάκι!!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο ,ωραίες λεπτομέριες μπράβο στην καλλιτέχνη και στους βοηθούς της.Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Ασπασία!... πολύ παραγωγική σε βρίσκω!...είστε καλή ομάδα!... το πρώτο ολοκληρωμένο σπιτάκι πανέμορφο!...
    Με το καλό να τελειώσουν και τ`άλλα!
    Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απλα και ομορφα μπραβο καρδια μου καντε και μια βουτια για μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΣΠΑ ΜΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΑ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ!!!!!!ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ,ΤΟ ΜΗΛΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΛΙΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Άσπα μου ! Κοιτάζω δίπλα μου τα κουτάκια από τα μελάνια και σκέφτομαι κι εγώ να τα κρατήσω... Πολύ όμορφα τα σπιτάκια, το δέ ολοκληρωμένο είναι υπέροχο !!!πως να μήν ξετρελλαθούν τα παιδιά ! Καλή συνέχεια ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΒΡΕ ΑΘΕΟΦΟΒΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΑΝΙΑ;
    ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ!!!!!!!
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ;
    ΑΓΑΛΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΗΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!
    ΣΤΗΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΕΡ!!!!!!
    ΧΑΧΧΑΧΧΧΑΧΑΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΧΩΡΙΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω, τι όμορφο που έγινε! Κουκλί !
    Και απίστευτα δημιουργική απάσχόληση για τα μικρά παιδιά!
    Φιλιά ! Και να είσαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Ασπασία μου να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική!...Να σε χαίρετε η οικογένειά σου!
    Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπα μου, Χρόνια πολλά, πολύχρονη, ευτυχισμένη και πάνω απ'όλα με υγεία!
    Καλό μήνα και πάντα να'σαστε καλά, εσυ και η οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΣΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια πολλα Ασπα με υγεια.
    Καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ,ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή