Σάββατο, 1 Δεκεμβρίου 2012

Δεκέμβρης....ο αγαπημένος μήνας!!!!

Καλό μήνα σε όλη την γειτονιά...σε όλο τον κόσμο!!! Ο αγαπημένος μου μήνας...ο μήνας τον Χριστουγέννων, της αγάπης, της χαράς, του απολογισμού...Ο μήνας που ψάχνω πιο έντονα μέσα μου... κάνοντας την βουτιά στα καλά και τα άσχημα του χρόνου που παίρνει μαζί του φεύγοντας...Ο μήνας που ακόμη και αυτούς που έχω συνηθίσει να βλέπω σκουντούφληδες και ξινούς...τους κάνει λίγο πιο πρόσχαρους...Ο μήνας που η ανθρωπιά και η αγάπη επιστρέφει στην γη...τι κρίμα όμως που δεν μένει πάντα... Ο μήνας της αισιοδοξίας!!!! Αισιοδοξία μες στον χειμώνα!!! Δεν ξέρω αν είναι το άσπρο του χιονιού...τα φώτα σε σπίτια, βιτρίνες και δρόμους...η φλόγα από το τζάκι, πάντως κάτι σπάει την παγωνιά, κάνει τους ανθρώπους πιο ανθρώπινους και αυτό εμένα πάντα μου έδινε αισιοδοξία...
Φέτος τον Δεκέμβρη...τα Χριστούγεννα...τα περιμένω από πολύ νωρίτερα.Αν θυμάστε τα έφερα και νωρίς νωρίς στο σπιτάκι μου...Την χρειάζομαι ξανά αυτή την φίλη...την αισιοδοξία... γιατί νοιώθω ότι την χάνω πολύ συχνά τελευταία...Ήμουν από φύση αισιόδοξο άτομο και τελευταία υπάρχουν στιγμές που δεν με μπορώ και εγώ η ίδια...Φέτος χαίρομαι περισσότερο που μπήκε ο Δεκέμβρης....χάρηκα περισσότερο τα διάφορα φιλανθρωπικά bazaar και τις εκδηλώσεις αγάπης, χάρηκα περισσότερο ακόμη και τον στολισμό παρόλο που αρχικά δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα...χαίρομαι περισσότερο την αγάπη όσων έχω δίπλα μου και νοιώθω περισσότερο αυτούς που δεν έχουν κάπου να πιαστούν...Χαίρομαι και ελπίζω....Ναι, κατάφερα να παγιώσω την ελπίδα ξανά στην ζωή μου...γιατί μπορεί όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας να είναι άσχημα αλλά βρήκα και πολύ περισσότερη "ομορφιά" απ' ότι περίμενα σε έναν κόσμο που αποτελείται από άγνωστους- γνωστούς μέσα στο blogging...ανθρώπους που ελπίζουν, βοηθούν και προσπαθούν να δώσουν αγάπη...και μαζί σας ξαναπίστεψα στον "άνθρωπο"...στο "όλοι μαζί μπορούμε".
Πριν κλείσω, θα ήθελα να πω πως δυστυχώς δεν θα μπορέσω να είμαι Θεσ/νίκη αύριο μιας και ακόμη τρέχουμε στο νοσοκομείο...αν και πλέον έχουμε έρθει Πάτρα. Θα είναι μαζί σας η σκέψη μου και ελπίζω όλοι οι γνωστοί που μου υποσχέθηκαν ότι θα περάσουν. Καλή επιτυχία στους κουμπαράδες, λοιπόν!!!!
Καλή επιτυχία σε όλα τα bazaar και τις προ(σ)κλήσεις που "τρέχουν" αυτές τις πρώτες μέρες του Δεκέμβρη...Μακάρι να επιτευχθεί ο στόχος τους!!!
Καλά  να περάσετε όσοι θα συναντηθείτε... Ζήστε την μαγεία της ανθρωπιάς...την φλόγα της αγάπης και της προσφοράς!!!
Καλό μήνα φίλοι μου!!! 

9 σχόλια:

  1. Εύχομαι ο μήνας αυτός να δώσει τέλος στις αρρώστιες και τα νοσοκομεία γενικώς και σε σας όση θαλπωρή χρειάζεστε για να περάσετε υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό σου μήνα Άσπα μου!!
    Εύχομαι να περνάς καλά παρόλες τις δύσκολες στιγμές.
    Είναι περίεργη η εποχή μας, δεν ξέρω. όσο μπορούμε ας ήμαστε άνθρωποι αυτό έχει σημασία!
    Να σαι καλά, χαμογελαστή κι αισιόδοξη όσο μπορείς!!
    Σε φιλώ!!Καλό σ/κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό σου μήνα Άσπα!! Καλές γιορτές να έχουμε κι εύχομαι κι εγώ τα διάφορα bazaars που γίνονται να καταφέρουν να γλυκάνουν τις ψυχές όσων περισσότερων ανθρώπων γίνεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα 'Ασπα μου, και εύχομαι γρήγορη ανάρρωση και με το καλό πίσω στο σπίτι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή