Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

Μια κυρία εποχής...

Όλο αυτό το διάστημα δεν έχω κάνει τίποτα....Αποφάσισα προχτές ότι για να με ξαναβρώ πρέπει να βγώ από την αδράνεια....Ξέρω ότι είχα πει πως θα αφήσω τους πειραματισμούς...αλλά χρειάζομαι κάτι για να με τονώσει...και τι καλύτερο από το να δοκιμάσεις ....να δεις αν μπορείς να καταφέρεις .... να κάνεις κάτι που δεν έχεις κάνει ποτέ....Δεν έχει τελειώσει...αλλά πάει καλά (νομίζω)....
Θα επανέρθω με τελειωμένη την κυρία μιας άλλης εποχής...Μέχρι τότε σας φιλώ και σας εύχομαι να περάσετε καλά το τριήμερο...



13 σχόλια:

  1. Άσπα, καλώς σε βρήκα! Οι κούκλες σου είναι εξαιρετικές και περιμένω με αγωνία να δω το αποτέλεσμα! Θα χαρώ να τα λέμε! Καλό τριήμερο! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιμένουμε με αγωνία... αφού η φωτογραφία σου δεν μας αφήνει να δούμε λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασπα πήρες τη σωστή απόφαση!! Με ενθουσίασε η κυρία σου πραγματικά και χαίρομαι πολύ για σένα.Περιμένω κι εγώ να θαυμάσω το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα και λεπτομέρειες για το τι υλικά χρησιμοποίησες. Και καλλίτερη φωτογραφία βέβαια.Να είσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου! φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την! Βλέπω δυναμικό και δημιουργικό comme back! Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή, Ασπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανυπομονώ να δω το τελικό αποτέλεσμα!!! Πολύ χαίρομαι που σιγά-σιγά επανέρχεσαι!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω Ασπα μου να μην αργήσεις να μας τα δείξεις γιατί φαίνονται από τώρα υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Σαρακοστή να έχεις με υγεία.Περιμένω να δω την κυρία τελειωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Σαρακοστή !!!Είμαι σε αναμονή για να την δω ολοκληρωμένη!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όπως βλέπεις,όλες περιμένουμε το ίδιο-)))
    Είμαι σίγουρη πως το αποτέλεσμα θα είναι μαγικό!!!
    πολλά φιλιά και...
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΗ ♥ ~ ♥ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη επιστροφή... με πολύ όμορφη δημιουργία, αν και οι φωτογραφίες δεν βοηθούν και πολύ!!!! Καλή συνέχεια... περιμένουμε το αποτέλεσμα!!!!! Καλή σαρακοστή, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όχι απλώς πάει καλά...... προχωράει τέλεια! Είναι πανέμορφη δημιουργία και φαντάζομαι πως το τελικό αποτέλεσμα της προσπάθειας θα μας καταπλήξει!!!!
    Φιλιά πολλά........Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλες δημιουργιες να κανεις και να χαιρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...Καλως την..να σαι καλα Ασπασακι μου..πολυ ομορφο το εργο σου..μου αρεσε πολυ..χαρουμενο τριημερο..φιλια στα κοριτσια..ο Κυριος μαζι σου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή