Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Η κυρία εποχής...και διάφορα...

Στην προηγούμενη ανάρτηση βιάστηκα να δώσω στίγμα πως είμαι ξανά παρών...Η κυρία μου ολοκληρώθηκε μόλις προχτές...αφού πέρασε σαράντα κύματα...Το αποτέλεσμα μπορεί να μην με ικανοποιεί πλήρως ...αλλά μου αναπτέρωσε το ηθικό. Έχω ένα θεματάκι τελικά με τα πρόσωπα...ασσυμετρία στο φουλ...στριφνή έκφραση....και τα αυτάκια πάντα απουσιάζουν...
Τέλος πάντων... την ευχαριστήθηκα την διαδικασία...Ξεκίνησα με ένα μπουκαλάκι από τεντούρα, το οποίο αφού ντύθηκε με ζελατίνα χρησιμοποιήθηκε ως καλουπάκι για την φούστα του φορέματος...η οποία στολίστηκε με το αποτύπωμα ενός κοφτού κεντήματος.....Ένα μουκαλάκι από άρωμα...αυτά τα γνωστά σε σχήμα γυναικείου μπούστου...έδωσε την ασφαλή βάση του πάνω μέρους του φορέματος....το οποίο αφού κεντήθηκε κι αυτό...προσαρμόστηκε στο μπουκαλάκι και έμειναν εκεί ένα 24ωρο...


Όταν ξεκαλουπώθηκε....είχαμε το πρώτο ατύχημα που κόστισε την μη σωστή εφαρμογή του πάνω μέρους με το κάτω....Δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες με την χρήση της γυψογάζας....οπότε το φόρεμα άρχισε να δέχεται την μια επέμβαση κοντά στην άλλη....και εκεί που θα γινόταν ένα απλό πήλινο φόρεμα...μου μπήκε η ιδέα της "κυρίας"...Προστέθηκε το κεφάλι και τα χέρια από πηλό...λίγα μαλλιά από γυψογάζα....κρύφτηκαν οι ενώσεις με την εσάρπα- γυψογάζα.... και το μοντέλο μου έδειχνε κάπως έτσι....


και τότε το πίσω μέρος της φούστας έκανε μια ρωγμή !!!! Επιστρατεύτηκε γυψογάζα να πέφτει ως πέπλο...το αποτέλεσμα δεν ικανοποιούσε και έτσι προστεθήκαν στριφτά κομματάκια γυψογάζας...τα οποία δυστυχώς άυξησαν το βάρος πίσω και η "κυρία" μου άρχισε να παραπαίει!!! Το παράβλεψα.... Προστέθηκαν ακόμη μαλλιά ... τι κυρία εποχής θα ήταν χωρίς τις ανάλογες μπούκλες????



Αφέθηκε να ξεκουραστεί...και να "δέσει" λες και ήταν γλυκό... Και μετά άρχισε η επιχείρηση βάψιμο....αφήνοντας εσκεμμένα την κυρία απρόσωπη...



Κάποια στιγμή όμως έπρεπε να παρθεί η μεγάλη απόφαση....Εκεί μετάνοιωσα που δεν το είχα κάνει από την αρχή....καλά τα εργαλειάκια αλλά για τους γλύπτες...Τρίψε από εδώ...ξέφευγε το χέρι από εκεί...με αποτέλεσμα τα ματάκια να έχουν μια ασσυμετρία...Αυτάκια δεν τόλμησα να βάλω...αν μου είχε τραβήξει η Μαρία το αυτάκι τότε στα μαθήματα ζωγραφικής ίσως και να το επιχειρούσα...τώρα απαπαπα!!! Έκανα πως δεν το έβλεπα και προχώρησα στα στρασάκια...Και μετά έκανα ένα ακόμη  μοιραίο λάθος...ξεχνώντας άβαφο το πρόσωπο σχεδίασα μάτια και χείλη!!! Πέρασα το βερνικάκι...μη τολμώντας άλλη επέμβαση και έτσι η κυρία μου...εκφράζει μια ακόμη άποψη (!!!) του "καλλιτέχνη"...


Στο μεσοδιάστημα ασχολήθηκα και με τα γνωστά μπουκαλάκια...altered bottles...




αλλά και με ανακύκλωση  πηρουνιού...με αυτή θα επανέλθω και σε επόμενη ανάρτηση γιατί μου έχει μείνει το κάτω μέρος του πηρουνιού!!!!



 Καθώς καταλαβαίνετε...επανήλθα...και θα μείνω...να πειραματίζομαι ...μαζί σας !!! Σας ευχαριστώ !!Φιλάκια!!!!

30 σχόλια:

  1. Τι υπεροχη η κυρια!!!!! Μου εκανε εντυπωση η λεπτομερεια!!!!
    Αλλα και το πηρουνι που εγινε κοσμημα!!!!

    Τι κανει η φαντασια!!!!!

    καλο απογευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου...τώρα αυτό για την φαντασία...πάει σε όσους το σκέφτηκαν...εγώ τα είδα και λέω να μην το δοκιμάσω κι αυτό???

      Διαγραφή
  2. Μπορεί να υπήρξαν προβληματάκια αλλά το αποτέλεσμα σε δικαίωσε είναι υπέροχη!!!!Εξ ίσου όμορφα τα μπουκάλια και ....δαχτυλιδοπηρούνι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...μου δίνει μεγάλο κουράγιο το σχόλιό σου!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο βρε Άσπα μου!!! Καλώς όρισες!!
    Η κυρία σου είναι μια σκέτη κούκλα!!!Μπράβο σου!!!
    Τα μπουκαλάκια πολύ ωραία!!!
    Και το μεταμορφωμένο πηρούνι!!!
    Σε φιλώ γλυκά κι εύχομαι καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα ξανά Μαριλένα μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη έγινε τελικα η κυρία εποχής! Χαλάλι τα ατυχηματάκια! Πες μας κάτι παραπάνω και για το πηρούνι...πώς το λύγισες τόσο ωραία?
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πηρουνάκι αυτό έγινε εύκολα... με την βοήθεια του πλάστη (για πίτες!!!), πενσούλες, σφυράκι...Βοήθησε και το ότι ήταν της πλάκας και λύγιζε εύκολα, αλλιώς θέλει φλόγιστρο...Ανέμενε νέα ανάρτηση!!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ??????
    ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν αφήνεις ούτε μεσοδιαστήματα ξεκούρασης εσύ...
    Ταυτόχρονα φτιάχνεις τόσα πετυχημένα πράγματα...
    Μπράβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταία όταν ξεκουράζομαι... σκέφτομαι και όταν σκέφτομαι...στενοχωριέμαι...οπότε έπεσα με τα μούτρα σε δοκιμές...χαίρομαι που σου άρεσαν!!!

      Διαγραφή
  7. καλημέρα Άσπα
    βρε τι όμορφη που έγινε η κυρία της εποχής!!!Τέλειο το στόλισμά της,όπως της αρμόζει(μην την ψάχνεις πολύ με το πρόσωπο,είναι πολύ δύσκολο)
    Τα μπουκάλια ,αριστούργημα-))
    Καλέ....δαχτυλίδι από πιρούνι???Πω πωωωωω....τέλειο!!!!!!!!!!
    πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεγάλο μου παράπονο είναι αυτό...μα να μην μπορώ να βγάλω ένα προσωπάκι που να μην είναι συμμετρικό...γελαστό...προσιτό!!! χαίρομαι που παρόλα αυτά σου άρεσε!!φιλιά και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  8. Με αυτο το δαχτυλιδι σε παντρευομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον έπρεπε να περιμένω...ο άντρας μου με παντρεύτηκε χωρίς δαχτυλίδι!!!χαχα!!

      Διαγραφή
  9. panemorfh h kiria ths epoxhs alla sto bauos ida kai poli omorfw plekto ta mpoykalia fantasthka mprabw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!!το πλεκτό είναι από όταν επέμενε η μαμά μου να μάθω για να συμβάλλω στην προίκα μου!!! Το έφτιαξα σε ηλικία 16 χρονών και είναι από τα αγαπημένα μου!!!

      Διαγραφή
  10. Μπορεί να σε ταλαιπώρησε λιγάκι η κυρία, αλλά άξιζε τον κόπο...
    Μου αρέσει πολύ και το δαχτυλίδι! Πανέμορφο και πρωτότυπο!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσπα, η κυρία σου πολύ μ' αρέσει!!!! Μπορεί να πέρασε από σαράντα κύματα αλλά άξιζε τον κόπο.... έχει και ωραίο "στήσιμο", ύφος αυτοπεποίθησης, αέρα!!!!!! Και τα μπουκάλια σου όμορφα αλλά και το δαχτυλίδι - πιρούνι, φανταστικό!!!!!!
    Πώς τα λυγίζετε τόσο ωραία αυτά τα ατσάλια βρε παιδιά;;;;;
    Φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως γράφω και παραπάνω το πηρουνάκι αυτό έγινε εύκολα με ψυχρή μέθοδο...απλά με την βοήθεια του πλάστη (για πίτες!!!), πενσούλες, σφυράκι...Ελπίζω αύριο να σας παρουσιάσω όλη την κολεξιόν...κάποια από αυτά χρειαστήκαν φλόγιστρο...Ανέμενε νέα ανάρτηση!!

      Διαγραφή
  12. Κοκέτα η κυρία!! Και ας πέρασε τα ..μύρια όσα! Ηταν για καλό της! Και τα μπουκάλια όμορφα, αλλά και το δαχτυλιδο-πηρούνι !!
    Καλή εβδομάδα, Ασπα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  13. Πολυ όμορφη η κυρια εποχης μοναδικη και όλα τα άλλα πολυ όμορφα όμως καλο μηνα κοριτσακι μου ναμαστε καλά και χαρουμενοι σας φιλω όλους πριγκιπισσες , ιπποτες και φυσικα το καλλιτεχνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lovely!!!
    Have a good week, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρώτα απ' όλα να χαίρεσαι τα αστέρια σου! Τα καμάρωσα σε προηγούμενη ανάρτηση! Η κυρία εποχής μπορεί να σε παίδεψε λιγάκι αλλά τελικά σε αποζημίωσε!!! Πολύ καλό το αποτέλεσμα!!! Μπράβο σου Ασπασάκι!!! Καλό μήνα σου εύχομαι, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ πολύ όμορφη η κυρία εποχής!!!Λάτρεψα και τα μπουκάλια σου, όσο για το δαχτυλίδι έγινε υπέροχο!!!Μπράβο για όλα!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...Aσπασακι Καλημερα..να σαι καλα ματια μου..σ'ευχαριστω..φτασαν οι Θυσαυροι σου..πολυ ομορφα ολα..θα τα πουμε συντομα..φιλια στα κοριτσια μου..ο Θεος μαζι σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή