Πέμπτη, 2 Μαΐου 2013

Τουρλού...δημιουργιών

Καλό μήνα!!!!Ξέρω ότι είμαι απαράδεκτη....εγκατέλειψα την γειτονιά πάνω που είχα πει ότι επέστρεψα και θα μείνω να συνεχίσω τις δημιουργίες κα ιτους πειραματισμούς μαζί σας....αλλά  έπεσα θύμα της τεχνολογίας!!! Για όλα φταίει ο αδερφός μου με ένα ipad που μου έχει κάνει δώρο....Ευκολομεταφερόμενο το άτιμο...με καθήλωσε στον κάτω όροφο....Από την άλλη πολύ πιο μπελαλίδικο και χρονοβόρο... για μένα.... το πληκτρολόγιό του  για να αφήσω σχόλια, πόσο μάλλον για να κάνω ανάρτηση.....Κρύο πολύ στον πάνω όροφο όμως....οπότε κέρδισε το ipad!!! Τώρα όμως που ζέστανε για τα καλά...τόσο πολύ που ξεκινήσαμε και τις επιδρομές στην θάλασσα...ναι ναι άρχισαν τα μπάνια(!!!) ....ανεβήκαμε στα ψηλά και να'μαι!!! 
Για το διάστημα της απουσίας μου δεν είναι πολλά αυτά που θα σας δείξω...μια βόλτα στο εργαστήρι μου θα σας πείσει ότι έκανα πολύ περισσότερα....και το μπάχαλο που επικρατεί μαρτυρά ότι τα αφήνω στην μέση γιατί κάτι άλλο μου μπαίνει στο μυαλό.... και φοβάμαι μην χάσω την έμπνευση....λέει ο γιος μου...χαχαχα!!!
Ξεκινάω με  μπουκάλια...

και συνεχίζω με την πρώτη μου απόπειρα decoupage σε διακοσμητικά ξύλα κοπής ...μου άρεσε το αποτέλεσμα και συμπλήρωσα το σετ... με την κουτάλα και την πηρούνα...


Σήμερα ξεκίνησα και δύο γυάλες...μια για καφέ και μια την ζάχαρη....και είμαι σίγουρη ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα που θα μου χρησιμεύσουν  ως δωράκια!!!
Σειρά έχουν οι μινιατούρες....Μίνι κήπος με βότανα και μικρά φυτά σε γυάλα....Έχω αλλά δύο στα σκαριά και καλοκοιτάζω και έναν χώρο κάτω από την εξωτερική σκάλα...αλλά διαμπερές... φιλοδοξώντας να φτιάξω ολόκληρο χωριό!!!


Έπαιξα λίγο και με δωμάτια σε κουτιά από παπούτσια αλλά δεν είναι ακόμη έτοιμα προς δημόσια εμφάνιση!!! Σας δείχνω όμως κάποια μικροπραγματάκια από πηλό που θα δείτε σε αυτά...

Έκανα και κάποια πρόοδο στο κουκλόσπιτο....μη φανταστείτε σπουδαία πράγματα...έχω ένα θέμα με τα επιπλάκια που πρέπει να γίνουν πολύ μικρά...και με  κουράζουν!!!Πρόσθεσα όμως φως  σε όλα τα δωμάτια...οπότε άντε ξανά διορθώσεις σε τοίχους, πατώματα, κτλ
Θυμάστε που σας έλεγα ότι θα ξεκινήσω μαθήματα  κοσμήματος???? Δεν άρχισα... αυτά άρχισαν και τελείωσαν χωρίς εμένα!!! Με έφαγε το πλήθος του κόσμου που είχε κάνει αίτηση νωρίτερα!!! Με την ευκαιρία όμως ενός προγράμματος που έχουμε πάρει με ένα συνάδελφο στο σχολείο με θέμα "Φύση αστείρευτη πηγή έμπνευσης & δημιουργίας... κοσμεί-διακοσμεί...θεραπεύει και προλαμβάνει" και δεδομένου ότι στα υλικά της φύσης πραγματεύεται και τα ανακυκλώσιμα....ανακάλυψα τα κουταλοπηρουνομπιζού!!! Ξέσπασα λοιπόν πάνω τους....χτύπημα από εδώ χτύπημα από εκεί...πλέξιμο τα δόντια από τα πηρούνια από εδώ ...πλέξιμο από εκεί....προέκυψαν κάποια κομμάτια... από τα οποία σας παρουσιάζω 2 που πρόλαβαν να ετοιμαστούν  και να φωτογραφηθούν  αλλά υπόσχομαι πιο πολλές φωτο όταν θα είναι όλα στημένα για την έκθεση....



ο χαλκός είναι από καλώδια που...ξεγυμνώσαμε!!!

Τα κουταλάκια όμως έγινα και altered ...


Στα πλάισια του ίδιου προγράμματος έφτιαξα μια πεταλούδα με κομμάτια ξύλου...φλούδες...που μια μέρα μου γυάλισαν ψάχνοντας υλικά για να πάω στο σχολείο... Αρχικά της έβαλα και ένα ρεσώ λουλουδάκι , αλλά τελικά την προτιμώ όρθια....πιο φυσική ίσως...Συμπαθητική δεν έγινε???

εδώ έτοιμη για την έκθεση

αλλά και ένα διακοσμητικό κηροπήγειο με ξερόκλαδα μάραθου(!!!) πετρούλες (βαμμένα με μπρονζέ σπρευ)  και ποτηράκια λικέρ  που μέσα τους θα μπεί λίγη άμμος και ρεσώ


 Δεν θα μπορούσα να μην φτιάξω κεριά...ανάκυκλωση λαμπάδων....τουρτίτσες αλλιώς και αλλιώτικα λοιπόν...Από αυτές έφτιαξαν τελικά πολλές και οι μαθήτριες...Σας δείχνω τις  δικές μου τώρα και οι υπόλοιπες μετά...





Φτιάξαμε και αρκετές λαμπάδες....από την αρχή...χωρίς καλούπι...πλαστές...αλλά τις δώσαμε στην Φλόγα.  

Θα σας δείξω όμως μια που έφτιαξα για το βαφτηστήρι μου στην Θεσ/νίκη...απλή ...αλλά μεγαλώνει κι αυτός....Οι άλλοι δύο ζητήσαν απλά κεράκια...το πολύ απλό έχουμε ξαναπεί δεν το μπορώ οπότε αγόρασα (!) ζωγραφιστές...

Πάμε όμως στην βαφτηστήρα μου...που επίσης μεγάλωσε αλλά εδώ παράκουσα....Ο λόγος μια απίθανη τεχνική που ανακάλυψα ψάχνοντας τα της φύσης....Για όσους δεν το έχουν ανακαλύψει....πορτοκαλοφλουδοκατασκευές!!!! Κόβονται σε ότι σχέδια θέλετε...τις αφήνετε στον ήλιο να ξεραθούν....κόλλημα, βάψιμο και έτοιμες να ξετρελλάνουν!!!


 Και συνεχίζω ...τελειώνοντας....με δύο καδράκια ...εποχής... ένα σε φλούδα από ξύλο (ας είναι καλά ο καλός μου που την έκοψε παχιά κόβοντας τα ξύλλα και έτσι την βρήκα και καλοστεκούμενη) και ένα σε πλακάκι ...που ελπίζω να μην το σπάσουν τα θηριάκια μου!!!










Με αυτά τα λίγα σας καληνυχτίζω!!! Δεν θα ευχηθώ καλό Πάσχα...γιατί θα ξαναχτυπήσω την πόρτα σας....Φέτος ούτε κουλούρια...ούτε αυγά...ούτε τσουρέκια...ούτε τραπεζώματα...Με το σπίτι τελείωσα...οπότε έχω περισσότερο χρόνο για θάλασσα και δημιουργίες!!! Φιλάκια!!!

10 σχόλια:

  1. Μπράβο Άσπα μου ένα και ένα είναι όλα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό το ...τουρλού, Ασπα μου!
    Μπράβο για τις πολλές και διαφορετικές δημιουργίες σου! Καλή συνέχεια, καλά μπάνια !!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ομομορφα πραγματακια ειναι αυτα!!!!Μπραβο Ασπα μου ειναι το ενα καλυτερο απο το αλλο!!!!!Δεν ξερω ποιο μου αρεσει περισσοτερο!!!!!Γεια στα χερακια σου!!!!!Καλο Πασχα να εχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που να προφτάσεις παιδί μου εσύ να κάνεις ανάρτηση...
    Εσύ είχες δουλειές με φούντες...
    Τόσα πράγματα!!!!
    Πολύ όμορφα όλα τους.
    Μπράβο σου και να έχεις καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί να πρωτοπώ για όλες αυτές τις δημιουργίες!!!
    Καλό μήνα σου εύχομαι, καλή Ανάσταση και καλό οικογενειακό Πάσχα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τουρλού ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΝ δημιουργιών!!!!
    Άσπα μου, είναι όλα φανταστικά!!!! Να και άλλη μια τεχνική που μαθαίνουμε από σένα: Πορτοκαλοφλουδοκατασκευές (είδα κι' έπαθα να το γράψω!!!) Μπράβο χρυσοχέρα!!!!!
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι με υγεία και αγάπη
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kalos sai brhka poli telia olla mprabw soy kali anastash kalo pasxa filia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω πόσο έχεις ετοιμάσει;;;; Μπράβο!!!! Να περάσετε υπέροχα και να έχετε καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα,Άσπα μου!Καλή συνέχεια και Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΑ ΤΙ ΤΟΥΡΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΠΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΞΕΣ!!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ!!!!
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή