Σάββατο, 20 Ιουλίου 2013

Βάπτισης συνέχεια και ....χρωστούμενο παιχνιδοβραβειάκι



 Η λαμπάδα, τα κεράκια και ο φιόγκος που θα δεθεί στην κολυμπήθρα είναι έτοιμα....Προς το παρόν προχωράω με αργά βήματα γιατί αρχίσαν και οι επισκέψεις που κάθε χρόνο τέτοια εποχή έχουμε...Ευχάριστα πράγματα... πάντα απολαμβάνεις μια καλή  παρέα που σε βγάζει από την ρουτίνα της καθημερινότητά σου...
Προχωρώ στο παιχνιδοβραβειάκι απο μου έχει χαρίσει σχεδόν ένα μήνα πριν (!) η Kate και παρόλο που την είχα ευχαριστήσει αμέλησα τελικά να παίξω... πάμε να δούμε τις ερωτήσεις αν και ξέρω εκ των προτέρων ότι θα σας απογοητεύσω με τις απαντήσεις...

1)ποιο είναι το αγαπημένο σας περιοδικό?  Δεν αγοράζω περιοδικά...πρέπει να είμαι από αυτούς που δεν έχουν αγοράσει ποτέ(!) Διαβάζω περιστασιακά online το ΑΙΜ (Artisans in miniature).
2)ποιος είναι ο αγαπημένος σας τραγουδιστής? Ο Δημήτρης Ζερβουδάκης...τον έχω τόσο συνδεδεμένο με τα φοιτητικά μου χρόνια...
3)Αγαπημένη σας YouTube guru? Τι να απαντήσω η γυναίκα σε κάτι που δεν ξέρω τι εστί ???
4)αγαπημένο μακιγιάζ? Θα απαντήσω με την φράση-ερώτηση της κόρης μου: " τί γυναίκα είσαι εσύ που δεν βάφεσαι???" Αρκεί να σας πω ότι έχω πάει μέχρι και σε γάμους άβαφη...Το ρουζ δεν το χρειάζομαι γιατί κοκκινίζω πολύ εύκολα και από μόνη μου...τα υπόλοιπα με εξαίρεση το κραγιόν συνηθισμένη όπως είμαι να μην τα φορώ....ξεχνιέμαι και με διάφορες κινήσεις των χεριών καταλήγουν διάσπαρτα παντού...οπότε άντε να χρησιμοποιήσω κάνα κραγιόν!!!
5)Αγαπημένος τόπος διαμονής? Στην Ελλάδα έχω ξεχωρίσει την Ελαφόνησο και τα χωριά του Πηλίου αλλά μόνο για διακοπές....για να μείνω εκτός από Ναύπακτο μόνο Θεσ/νίκη θα επέλεγα. Από το εξωτερικό θα ήθελα να ζήσω Στοκχόλμη ή Βουδαπέστη (πως συμβιβάζονται αυτά τα δύο θα μου πείτε....)
6)Αγαπημένη ταινία¨  Μα δεν βλέπω ούτε καν ταινίες πια ??? αναρωτήθηκα κι εγώ η ίδια...Από όσες έχω δει ξεχωρίζω την ταινία  " η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού" με τον Τζιμ Κάρει.
7)Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχετε?  Σε αυτό το σημείο μπορεί και να μοιάζω με κάθε γυναίκα...έχω πολλά...αλλά συνήθως "κολλάω" σε ένα δύο ανά εποχή!!!
8)Αγαπημένο χρώμα?  Γενικά το μπλέ της θάλασσας και του ουρανού...Σε ρούχα οτιδήποτε σε γήινες αποχρώσεις...αλλά και το μαύρο παλιότερα το λάτρευα....τώρα ίσα που το ανέχομαι!!!

Με αυτά τα ολίγα σας αφήνω...κανονικά θα έπρεπε να παραδώσω το βραβειάκι σε άλλα επτά σπιτάκια αλλά φαντάζομαι ότι το έχετε πάρει όλοι...Αν κάποιος δεν το έχει θα χαρώ πολύ να δω να το παίρνει...Φιλάκια και καλό Σ/Κ!!!

13 σχόλια:

  1. Μπράβο για το βραβειάκι σου... και για την βάφτιση βέβαια η οποία έγινε πριγκηπική... χάριν του ταλέντου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητήρια για το βραβείο!!!Συγχαρτήρια και για τη μαγική βάφτιση-))))
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Ασπα μου.Εκανες πάρα πολύ όμορφη δουλειά ,προσεγμένη και με υπέροχα χρώματα μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου αυτο το 3 ούτε εγώ κατάλαβα τι είναι χα χα Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΒΑΦΤΙΣΗΣ!
    ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχα πάνω από μήνα να περάσω, Ασπα μου, και χάζεψα τις δημιουργίες σου μαζεμένες!!!! Τα έργα σου είμαι πάντα πολύ ιδιαίτερα και φτιαγμένα με πολλή αγάπη!!!!Όσο για τις προετοιμασίες της βάφτισης...γειά στα χεράκια σου για όλα αυτά που έχεις φτιάξει!!!
    Σ'ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια και σου εύχομαι ό,τι καλύτερο!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία θα είναι η βάπτιση! Αυτό το λαμπερό πράσινο με το υπέροχο τυρκουαζ της θάλασσας, είναι απίθανος συνδυασμός! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου! Να'χεις μιαν όμορφη Κυριακή και μιαν ακόμη καλύτερη εβδομάδα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Άσπα μου!! Τόσο το θέμα όσο και τα χρώματα που επέλεξες θα κάνουν μια ξεχωριστή βάπτιση. Συγχαρητήρια για το λουλουδοβραβείο. Καλό υπόλοιπο Κυριακής! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλη μου τι όμορφες κατασκευές με θαυμάσια χρώματα.Έχω στη κατοχή μου το ημερολόγιο το Ταξιδιάρικο και είσαι η επόμενη που θα το λάβεις.Οπότε αν θες στείλε μου τη διεύθυνση σου σε μέιλ εδώ aktida7@gmail.com ή μέσω face book Gorgia Manasi για να σου το στείλω με τη σειρά μου.Ευχαριστώ και γράφτηκα στα μέιλ σου για να βρίσκω πια στις αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Άσπα. Θα επαναληφθώ όμως πραγματικά πανέμορφες κατασκευές! Απίθανος ο συνδιασμός του τυρκουάζ με αυτό το πράσινο! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή εβδομάδα...ωραία τα βαπτιστικά..με γεια το βραβείο..
    ευχαριστώ για την επίσκεψη και που γίνες μέλος στο άλλο μου μπλογκ "ο κόσμος της γνώσης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα, ζωηρά, χαρούμενα χρώματα!!!! Καλά, σ' αυτή τη βάπτιση θα δώσεις ρέστα Άσπα μου!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όλα για τη βάπτιση και σε υπέροχα χρώματα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή