Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014

Τα παιδία παίζει ...

Ξέρω πως πάλι άργησα να φανώ από το σπιτάκι μου αλλά δεν με πάνε οι περιστάσεις...Πάνω που έλυσα το θέμα του ιού άρχισε τα κολπάκια ο blogger...ή που δεν θα έμπαινα σε κανένα σπιτάκι ή θα έμπαινα αλλά η σελίδαπου αναζητούσα δεν υπήρχε ή που δεν θα άφηνε τα σχόλιά μου ή που θα τα άφηνε διπλά και τρίδιπλα...!!! Δεν συζητάμε το να κάνεις ανάρτηση...πάντα είχα ένα θέμα στην αποθήκευση και μετά πατώντας ανανέωση έπαιρνα ενα σπαστικό μηνυματάκι "Ωχ, ο Google..."
Σήμερα είπα πως δεν θα του περάσει...έγραψα την αναρτησούλα μου στο word και να'μαι...
Χαίρομαι πάρα πολύ που όλα πάνε καλά για το πανηγύρι μας...Μαζευτήκαν τόσες ομορφιές μέσα σε τόσο μικρό διάστημα που πιστεύω πως αυτό και μόνο θα κάνει την Φλόγα πιο δυνατή!!! Νέα δεν έχω να σας πω...δεν βρήκα χρόνο να περάσω από τα γραφεία του συλλόγου...Πάντως θέλω να ξέρετε πως όλα κοντεύουν να δρομολογηθούν... σχεδόν έχει κλείσει  το θέμα της αίθουσας...άρχισα να δουλεύω λίγο το θέμα της αφίσας...ενημερώνω όπου βρεθώ και όπου σταθώ...κάνω λίστα για τις προσκλήσεις γιατί όλο και κάποιον θα ξεχάσω...και παίζω πειραματιζόμενη...
 Ξεκίνησα με ένα μίνι άλμπουμ  για την Φρόσω...που δεν έχει ακόμη στολιστεί...αλλά με έκανε να αισθανθώ πολύ ωραία καταφέρνοντας να υλοποιήσω το tutorial...

ένα μπουκαλάκι για την Φλόγα...τέτοια θα ακολουθήσουν πολλά γιατί είπα να καταναλώσω και κάποια πράγματα που μάζευα....
Δύο  ακόμη καδράκια για την Φλόγα...που σημειωτέον στην υλοποίηση τα χέρια μου ήταν δύο  μαθήτριές μου...η  Χαρίκλεια και η Νικολίτσα.... και ο Αρουέλ...ξεκινήσαμε και άλλα πραγματάκια αλλά δεν είναι έτοιμα και υποσχέθηκα να τα τελειώσω μαζί τους....

με Χαρίκλεια

με Νικολίτσα και Αρουέλ
 Με την ευκαιρία θέλω να σας δείξω ένα βιβλίο που φτιάξαμε με τον Αρουέλ στα πλαίσια του πρότζεκτ "Διατροφή στον κύκλο της ζωής"

   

 Πειραματίστηκα με μάσκες...ακόμη θέλουν διορθώσεις...η μια δεν έχει τελειώσει καν...Στο βάθος θα δείτε τα πορτοκαλολουλουδάκια που προορίζω για στεφάνια και λαμπάδες....

 Πειραματίστηκα ξανά  και με το tatting...φτιάχνοντας ένα κολιεδάκι για την Φλόγα...


και σήμερα έκανα ένα ακόμη πινακάκι για την Φλόγα αλλά δεσμεύτηκε από την Φρόσω μετά από πολύ κλάμα...Υπόσχομαι όμως ότι θα το ξαναφτιάξω...χωρίς το λουλουδάκι με το σύρμα και τις χάντρες όμως γιατί πλέον δεν έχω την υπομονή για κάτι τέτοιο...Τότε ήμουν πιο νέα και με γερό χέρι...Στο επόμενο θα φροντίσω να μην τσαλακώσω το χαρτί εκεί που θα γίνει ντεκουπάζ η ψωτο γιατί φαίνονται οι τσακίσεις....


Και μόλις ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε ...το μπούστο της Barbie...τι θα το κάνουμε???? θα δείξει.... γιατί οι απόψεις διίστανται...


Αυτά!!!! Κλείνω με ένα μεγάλο ευχαριστώ που είστε στην ζωή μου....που μου ενισχύετε ξανά την άποψη ότι όσο υπάρχουν Άνθρωποι υπάρχει ελπίδα να αλλάξει ο κόσμος!!! Φιλάκια και μια ζεστή αγκαλιά!!! Μην ξενάτε....ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!

22 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα τους Άσπα μου και καλοδουλεμένα..Το καθένα τους ξεχωριστό...Χαίρομαι που η συμμετοχή για το bazaar είναι μεγάλη...Και είμαι σίγουρη, πως οι συμμετοχές θα διπλασιαστούν...Τις δικές μου, θα τις ανεβάσω μία και καλή σε μία ανάρτηση...Εάν όλα πάνε καλά και δεν αλλάξει κάτι, θα τα πούμε και από κοντά στην πόλη των φοιτητικών μου χρόνων...
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ασπασία μου!...Πολλά και όμορφα τα δώρα σου!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Άσπα μου! Χαίρομαι που όλα βαδίζουν μια χαρά. Οκ..εκτός του μπλόγκερ! :) Καλή συνέχεια με τις όμορφες δημιουργίες σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασπασία μου ειναι όλα πανέμορφα!!! Μπράβο και σε σένα και στους "βοηθούς" σου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Άσπα μου
    Όμορφα πράγματα έφτιαξες πάλι. Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ουαου!!!χειμαρος!!!!!!!!!!!!!καλη συνεχεια.....καλη δυναμη!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφα τα όσα έφτιαξες και ναι συμφωνώ απέραντα μαζί σου ΄΄ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ΄΄ .
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω ομορφιές!!!!!!!! Θα γεμίσει ο τόπος λουλούδια και πεταλούδες!!!!!!! Καλή συνέχεια και χωρλις προβλήματα ελπίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπα μου είσαι ακούραστη!! Πόσα πράγματα έφτιαξες!!! Είναι πανέμορφα και μπράβο σου και πάλι για την υπέροχη προσφορά σου!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ θα έκλαιγα για αυτό το τελευταίο καδράκι!Πάρα πολύ όμορφα όλα, φτιαγμένα με πολύ μεράκι!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όλα!!!
    Και όλοι μαζί μπορούμε!!!
    Καλό βράδυ!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 'Ασπα μου, πόσα φτιάχνεις κάθε μέρα??????χαχαχα!
    Ακούραστη είσαι... νά'σαι πάντα καλά και μπράβο και στα παιδιά που βοηθούν. Καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ της Φλόγας, που είμαι σίγουρη, αφού όλες μας κάνουμε ό,τι μπορούμε γι αυτό!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άσπα, είναι όλα τόσο όμορφα!!
    Καλή συνέχεια να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Ασπασία μου!!!!!
    Πάλι άρχισες τα ωραία σου και χαίρομαι γιαυτό!!!
    Εφτιαξα κι εγώ εννιά αυγά κι ένα καλαθάκι για τη Φλόγα!
    Και η φίλη μου η Τζένη έφτιαξε 72 "πραγματάκια" ΄πως τα λέει.
    Θα τα βάλω το πρωί στη Δράση, τωρα κουράστηκα!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι υπέροχη που είσαι !!!ποσα όμορφα πράγματα φτιάχνεις ..!!!!!!συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!!!!!!σε όλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακούραστη Ασπα, χίλια μπράβο!!!! Συγχαρητήρια για την προσφορά σου! Να'σαι παντα καλά και γερή να δημιουργείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα. Πέρνα μια βόλτα από το σπιτάκι μου.....σε ενδιαφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αστείρευτη δημιουργηκότητα μπράβο σου πότε τα προλαβαίνεις όλα? Πανέμορφα όλα!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τόσες δημιουργίες σε μία και μοναδική ανάρτηση με μπέρδεψαν και δεν ξέρω ποια να πρωτοσχολιάσω!!!! Είναι όλες υπέροχες κι εσύ δημιουργική και ακούραστη!!! Χάρηκα που σε βρήκα!!! Σου εύχομαι καλό βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή