Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2014

Για την Φλόγα...

Χαίρομαι που βλέπω πόσο δυναμικά προχωράμε για το πανηγύρι αγάπης που στήνουμε για τη Φλογα στην Ναύπακτο! Δυστυχώς την τελευταία εβδομάδα πάλι είχαμε θέμα με το internet ...αλλά δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που ξαναχάθηκα...Μέσα σε όλα τα άλλα έχουμε και το καρναβάλι....και καρναβάλι σημαίνει αποκριάτικοι χοροί...πάρτυ σχολείων...πάρτυ παιδικά...και φέτος οι μικρές μου  θα είναι και σε γκρούπ με την ζούμπα...ξέρετε αυτόν τον χορό που είναι πολύ της μοδός τελευταία...ζουμπατιανές παλαβές τις λέω εγώ ...και ότι είναι μικρές είπα...αλλά ο μπαμπάς δεν χαλάει χατήρι...
Παρόλα ταύτα τις προάλλες μαζευτήκαμε με τα αριστερά μου χέρια που πλέον είναι επτά...(η Χαρίκλεια...η Νικολίτσα...η Βερόνικα... η Μαρία...η Φωτεινή...η Ζωή....ο Αρουέλ....) και με μια φίλη...την Ζέτα...καθηγήτρια καλλιτεχνικών...και περάσαμε όμορφα... δημιουργήσαμε.. αστειευτήκαμε...και αφήσαμε πολλά... ημιτελή!!! 
Κάναμε μια επίσκεψη στο ξυλουργείου του κουνιάδου...εξοπλιστήκαμε με ξυλάκια...και αρχίσαμε....Σας δείχνω όσα είναι έτοιμα...και θα επανέλθω...

  • 3καδράκια






  • 2κορνίζες από ξυλάκια που ενώθηκαν



  •  3μπουκαλάκια για λικεράκι


Σήμερα, δοκίμασα και κάτι που ήθελα να κάνω από καιρό...αυτά τα αιωρούμενα φλιτζανάκια που αδειάζουν διάφορα καλούδια, με είχαν εντυπωσιάσει...έτσι θυσίασα ένα ελαφρώς χτυπημένο...και πειραματίστηκα...χρειάζεται λίγα επιπλέον λουλουδάκια...αλλά μου αρέσει...!!!



Θα επανέλθω με τα ημιτελή!!!Εν τω μεταξύ μπορείτε να συνεχίσετε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στα γραφεία του συλλόγου....έως 25/3....Η διεύθυνση είναι : 
Σύλλογος Φλόγα
Τζαβέλλα 49
Τ.Κ. 30300
Ναύπακτος

(για συστημένα προσθέστε υπόψιν κας Βιολέτα Πλέσσα)

Όσες φίλες-οι από Αθήνα, έχουν πακετάκια μπορούν να τα στείλουν με μεταφορική χωρίς χρέωση....αρκεί να πάνε το πακετάκι τους στα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας 

Χρυσανθόπουλος Φώτης 
Ορφέως 218 & Πλούτωνος 2
Αιγάλεω
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 2103456990


ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Επισήμαντε ότι θα είναι σε χρέωση της Φλόγας...ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ...ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΦΛΟΓΑ!!! Ο σύλλογος συνεργάζεται με την μεταφορική και δεν χρεώνει τα πακετάκια που προορίζονται για χρέωση στην Φλόγα...
Έχουν ενημερωθεί ότι θα πηγαίνετε τα πακετάκια σας από Δευτέρα 24/2-Δευτέρα 17/3
Σας ευχαριστούμε όλες για την ανταπόκριση!!!Καλή και δημιουργική συνέχεια!!!

33 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες δημιουργίες, Άσπα μου !!!! !!!!! Βλέπω και την αγαπημένη μου λινάτσα !!!!! Περιμένω να δω και τα ημιτελή !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα που είναι ,περιμένουμε και τα υπόλοιπα!!!!!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες βρε Άσπα μου!!!
    Καλοτάξιδα να είναι και περιμένουμε και τα ημιτελή!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι όλα πανέμορφα!!!!! Είναι υπέροχο που μαζεύεστε και δουλεύετε όλες μαζί!!!!!!!!!! Κανόνισε ο χώρος που θα βρεις να είναι πολύ μεγάλος γιατί οι δημιουργίες θα είναι ατελείωτες!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραίες κατασκευές κάνατε Άσπα μου!!!
    Μπράβο στα αριστερά σου χέρια!!!!!!
    Περιμένουμε και τα δεξιά!!!
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι κατασκευές σου είναι υπέροχες!Μία και μία!Γεια στα χέρια σου!Περιμένουμε να μας δείξεις και τα άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ασπασία μου!! Μπράβο σου και στα χεράκια σου!!! :))) Εχουν μαζευτεί τόσα πανέμορφα πράγματα!!!
    Και ακόμα μαζεύονται!! Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα μου πανέμορφα ειναι όλα, άντε καλή συνέχεια, εμείς θα τα πούμε σύντομα , φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα ολα.αυτα τα φλυτζανακθα πως τα εκανες...?βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πως γίνονται στην πραγματικότητα..εγώ χρησιμοποίησα χοντρό σύρμα που το έπλεξα και κόλλησα την κορυφή του στην κούπα...Το άφησα διπλό κάτω και έδωσα σχήμα ποδαράκια και τα κόλλησα στο πιατάκι με σιλικόνη...μετά κόλλησα τα λουλούδια και τα φύλλα...ελπίζω να βοηθά η περιγραφή...θα βάλω σε κάποια φάση φωτο...

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα!!! Καλή η ιδέα με την μεταφορική στο Αιγάλεω, εξυπηρετεί! ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολα ειναι καταπληκτικά!!!! Θα σκεφτώ κι εγώ μήπως τα στείλω με τη μεταφορική. Λίγο αργότερα όμως γιατί ακόμη φτιάχνω.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ όμορφες κατασκευές ..έμενα μου άρεσε πολύ με
    το φλιτζανάκι
    καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα το φλυτζανάκι έγινε υπέροχο!!!
    Σε λίγες μέρες θα στείλω και εγώ τα δικά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Άσπα! Υπέροχες οι δημιουργίες σας! Έχουμε κι εμείς κάτι να προσφέρουμε στο μεγάλο αυτό αγώνα που κάνετε!!! http://koukouvagiakaisoi.blogspot.gr/2014/02/blog-post_24.html
    Καλό βράδυ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα φλυτζανάκια σου μοιάζουν με γλυπτό! Αυτό θα πει έμπνευση!!!!

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραίες δημιουργίες!!!! Να'σαι καλά, Ασπα μου! Καλή συνέχεια να'χεις και μιαν όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!
    ΥΓ Για αυτό το "αιωρούμενο" φλυτζανάκι, μήπως είναι εύκολο να δωσεις το link?? :)
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψα και στην Βάσω δεν ξέρω πως γίνονται στην πραγματικότητα..εγώ χρησιμοποίησα χοντρό σύρμα που το έπλεξα και κόλλησα την κορυφή του στην κούπα...Το άφησα διπλό κάτω και έδωσα σχήμα ποδαράκια και τα κόλλησα στο πιατάκι με σιλικόνη...μετά κόλλησα τα λουλούδια και τα φύλλα...ελπίζω να βοηθά η περιγραφή...θα βάλω σε κάποια φάση φωτο...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σας!! Γειά στα χέρια σας!! Αυτές οι κατασκευές που είναι με το φλυτζάνι μου αρέσουν πολύ και ήθελα να φτιάξω κάτι παρόμοιο, αλλά δεν το αποφάσιζα γιατί είχα την εντύπωση ότι δεν θα σταθεί. Καλή συνέχεια!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι κορνίζες φανταστικές! Δεν θέλω να το λέω μήπως και δεν γίνει..μα θα σε δω στη Ναύπακτο.Αυτές τις μέρες στέλνω τα δικά μου στο ταχυδρομείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εχω μείνει άφωνη και ούτε ξέρω πως γίνονται !!! Υπέροχα όλα για τον όμορφο σκοπό τη Φλόγα της αγάπης .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο Άσπα μου! Πολύ όμορφα! Ταχυδρόμησα και τα δικά μου! Ελπίζω να προλάβω να κάνω κάτι ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφες και οι κορνίζες και το φλυτζάνι που τρέχουν τριαντάφυλλα από μέσα του.
    Κυρία Ασπα έφτιαξα κάποια πραγματάκια αλλά θέλω να τα στείλω με το ΚΤΕΛ. Εχετε το τηλέφωνο καποιου υπέυθυνου να συννενοηθώ για να τα παραλάβει στη Ναύπκτο. Αν μπορείτε στειλτε το μου με μαιλ. xriskat373@gmail.com
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έλα και από μένα Άσπα μου, εχω τα δωράκια μιας φίλης!
    Δε πρόλαβα να τα βάλω στη Δράση, κάνει νερά ο μπλογκερ!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα με υγεία και χαρά να έχεις . Πολύ όμορφα ολα τα έργα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μήνα Ασπα
    Πολύ όμορφα όλα καλή συνέχεια!!!!!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπερα Ασπα εστειλα το πακετακι μου συστημενο απλα ξεχασα να βαλω υποψιν καποιου συγκεκριμενου. Το εστειλα στο συλλογο Φλογα. Ευχομαι να πανε ολα καλα!! Φιλια Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ασπα Καταπληκτικά τα έργα σου!!!
    Να σε ρωτήσω κατι :ισχύει η ημερομηνια 25 -3 που γραφεις παραπάνω να στειλουμε μεχρι τότε τα πραγματακια μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Άσπα καλησπέρα. Τελευταία και καταϊδρωμένη στέλνω τη συμμετοχή μου για τη Φλόγα και εύχομαι καλή επιτυχία.Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχα τα έργα σου, Άσπα. Σ' ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση σχετικά με τη Μεταφορική στο Αιγάλεω, με εξυπηρέτησε πολύ. Χάρη σε αυτήν τα κατάφερα να στείλω τη συμμετοχή μου στην εκπνοή του χρόνου! Μέχρι την Τετάρτη μου είπαν ότι θα έχει φτάσει στη Φλόγα, στη Ναύπακτο.
    Εύχομαι καλή επιτυχία, και πάλι συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα Ασπα!!!! Καταπληκτικά είναι όλα!!!! Να σε ρωτήσω ισχύει η ημερομηνία 25/3? Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άσπα μου έστειλα σήμερα τα πράγματα.!!! Ελπίζω να πρόλαβα.Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή