Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

Φλόγας συνέχεια...

3 μερούλες πριν το bazaar μας...σας δείχνω τα έργα των μαθητών/τριών μου ....θυμάστε τα αριστερά χεράκια μου... που είχαν αφήσει κάποια μισοτελειωμένα???? Μαζί τους ενώθηκαν και άλλα παιδιά του τμήματός τους και τα τελειώσαν!!! Έχουν πάθει δε μια ψύχωση (λέτε να ήταν μεταδοτική????)  και συνεχίζουν να έρχονται σπίτι και να φτιάχνουν(-με)...














Ευχαριστώ και από εδώ θερμά τους μαθητές-τριες του Α4 τμήματος Γεωπονίας-Τροφίμων & Διατροφής του 1ου ΕΠΑΛ Ναυπάκτου για την ανεκτίμητη βοήθεια και προσφορά τους...Τα υπόλοιπα θα σας τα δείξω μάλλον κατόπιν bazaar αλλά αυτά όφειλα να τα ανεβάσω και εδώ σήμερα κατόπιν παράκλησης...

Αύριο βάζουμε στάντ, πάγκους εργασίας στο Φετιχιέ Τζαμί...Θα μεταφερθούν και τα πακετάκια με τους θησαυρούς της καρδιάς σας...ώστε Τετάρτη να αρχίσουμε να τα ανοίγουμε και να τα ομαδοποιήσουμε...Πέμπτη το μεγάλο στήσιμο...και Παρασκευή θα είμαστε εκεί από νωρίς με ένα σφήξιμο στο στομάχι μέχρι να σιγουρευτούμε ότι ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας!!!

 Σας ευχαριστώ ξανά για την τόσο θερμή ανταπόκριση.... για τις ευχές σας ....για την δύναμη που μου δώσατε....Ξέρω μέσα μου ότι όλα θα γίνουν με ένα τρόπο μαγικό γιατί όλες μαζί μπορέσαμε ξανά να μεταδώσουμε το μήνυμα της Αγάπης!!!
Σας φιλώ....σας περιμένω όσες-ους  έρθετε...θα μου λέιψετε όσες-οι δεν θα είστε σωματικά εδώ αλλά θα ξέρω ότι η ψυχή σας είναι μαζί μας....

14 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Άσπα μου και με το καλό να συναντηθούμε όλες μαζί σ΄αυτή τη γιορτή που τόσο καιρό ετοιμάζεις!!!
    Τα φιλιά μου και καλή δύναμη για το στήσιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΛ.ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΘΑΡΘΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα , κορίτσι μου , και καλή επιτυχία στη διοργάνωση!
    Κάνατε υπέροχη δουλειά!
    Η λέξη "μπράβο" είναι λίγη για εσένα!!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή ευκολία στην ετοιμασία και καλή επιτυχία ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας!!!!!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα, καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο μπαζάρ σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα, καλή δύναμη για τις ετοιμασίες και καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα θα πάνε καλά Ασπασία μου!!!!!
    Καλή επιτυχία!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία!Καλό μήνα με υγεια ευτυχία και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Ασπα μου καλή επιτυχία να έχουμε κια τα πολλά φιλιά από κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ΄ έχω στο μυαλό μου συνέχεια...
    Εύχομαι από καρδιάς όλα να πάνε καλά και το bazaar να έχει τεράστια επιτυχία...
    Καλό μήνα και πολλές ευχές!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες!Είμαι σίγουρη ότι το παζάρι θα σκίσει !Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία εννοείται!
    Κι εγώ σήμερα πάντως σε μπαζάρ αναφέρομαι:
    http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/04/bazaar.html
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσπα μου είμαι Λάρισα, αύριο θα είμαι σε σας..σας ερχόμαστε οι..σιτεμένοι...ε! σε κάτι θα βοηθήσουμε κι εμείς.Δώσε φιλιά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή