Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Ξεκίνησαν οι εργασίες...στησίματος!!!

Πιστή σε ότι σας υποσχέθηκα, έρχομαι να σας περιγράψω κάθε κίνηση...Βρεθήκαμε σήμερα το πρωί...λιγότεροι από ότι έλπιζα...αλλά τελικά ίσως ήταν καλύτερα μιας και όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει!!!
Η Ρίτα, η Νίκη, η Μαρίνα, η Βάσω, η Ιωάννα και η Μαρία με τον Κωστή και εγώ. Το απόγευμα ήρθε και η Μάγδα.Γράφω τα ονόματα γιατί όλες ...εκτός της Μαρίνας.... ντρέπονταν τον φακό...και θα τις δείτε μόνο ξώφαλτσα...Δυστυχώς φωτο με τα κουτιά κλειστά δεν έβγαλα αλλά για πάμε να δούμε....να θυμηθούμε και να διαπιστώσετε αν παραλάβαμε τα δεματάκια με τους θησαυρούς σας...Υπάρχουν 2 δεματάκια ακόμη που είναι στο γραφεί οτα γραφεία του ΚΤΕΛ...θα τα πάρουμε αύριο...και φυσικά αύριο θα έρθει η Βίκυ μας και η Αχτίδα μας και θα φέρουν και άλλα...
Μην με παρεξηγήσετε για τις φωτο...ξέρετε ότι δεν το κατέχω...







































κάπου εδώ ξέμεινα από μπαταρία οπότε δεν μπορώ να σας δείξω τα όσα είναι ολοκληρωμένα.... στημένα για να πάρετε μια γεύση ... Ελπίζω να είδατε τους θησαυρούς σας...Δυστυχώς κάποια δεν έφτασαν σώα και αβλαβή...κάποια διορθώθηκαν ...κάποια με βαριά καρδιά τα βάλαμε στην άκρη...
Αύριο πρωί θα έχω βοηθό που θα βγάλει ελπίζω καλύτερες φωτο από μένα και σας υπόσχομαι ότι γυρνώντας το μεσημέρι, να φέρω τα παιδιά σπίτι, θα ξεκλέψω χρόνο να σας ανεβάσω κάποιες πριν γυρίσω στο Φετιχιέ...
Φιλάκια σε όλους...μια ζεστή αγκαλιά και ένα θερμό ευχαριστώ!!!!!!!!

25 σχόλια:

  1. Kαλή δύναμη, 'Ασπα μου, σε σένα και σε όλες και όλους όσους έρθουν να βοηθήσουν στο στήσιμο του μπαζάρ.
    Εύχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία και τα έσοδά του να καλύψουν κάποιες ανάγκες των παιδιών της Φλόγας.
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποσα ομορφα πραγματακια μαζεμενα. Ενα μεγαλο μπραβο σε ολους οσους αφιερωσαν χρονο γιαυτο.
    Ευχομαι να παει υπεροχα το παζαρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γέμισε ο χώρος από χρώματα...
    Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει σε όλους όσους προσπάθησαν να υλοποιηθεί αυτή η όμορφη ιδέα.
    Καλή δύναμη Άσπα και υπόλοιποι για το στήσιμο.
    Καλή επιτυχία!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή δύναμη Ασπασούλα!!! Νομίζω πως είστε αρκετοί κι έρχονται κι άλλοι! Όλα καλά θα πάνε. Περιμένουμε ρεπορταζ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή δύναμη!!!!!
    Να μπορούσα να πετάξω να βρεθώ από σήμερα κοντά σας!!
    Δε πειράζει, αύριο τα λέμε!!!
    Καλή αντάμωση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗΗΗΗΗ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσα πράγματα, πόση ομορφιά! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι ειχα ένα άγχος για το αν έφτασαν σώα τα λουλούδια μας! ;-)
    Φαινεται υπέροχος ο χώρος Άσπα μου, κάνετε εκπληκτική δουλειά! Περιμένουμε νεώτερα...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αύριο θα είμαι κοντά σας αλλά τότε θα τα έχετε στήσει η βοηθός σου ,βγάζει υπέροχες φωτό .
    Καλή συνέχεια Ασπα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία Όλα είναι υπέροχα Μακάρι να μπορούσα να ήμουν εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίνονται όλα τόσο καταπληκτικά και υπέροχα !!!!!
    Και ο χώρος και οι δημιουργίες !!!!
    Χίλια μπράβο σε όλους !!! Καλή επιτυχία !!!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Άσπα!καταρχήν καλη επιτυχια αύριο!με λένε Ρούλα καζανά και ειμαι από Ναύπακτο,αλλά μένω Αθήνα.περιμένω πως &πως αυτό το bazar για να έρθω,αλλά τώρα είναι δύσκολο!η δημιουργία μου είναι η τεταρτη στην 11η σειρά.μακάρι να μπορούσα να κάνω περισσότερα.δεν τα κατάφερα!στέλνω όμως τις αδερφές μου!καλή επιτυχία και πάλι και εύχομαι να σε γνωρίσω από κοντά κάποια στιγμή!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσπα μου σου εύχομαι καλή δύναμη και ελπίζω να πάνε όλα καλύτερα απ΄ ό,τι περιμένουμε!!!!
    Περιμένουμε κι άλλες φωτογραφίες και βίντεο.
    Καλή επιτυχία!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύχομαι όλα να πάνε καλά.
    Εντόπισα και τα δικά μου και χάρηκα πολύ.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή δύναμη και καλή επιτυχία!
    Εντόπισα και τα δικά μου, και ησύχασα... Ένα άγχος το είχα αν θα είχαν φτάσει εντάξει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ασπασουλα τι να πω τωρα?για μενα και τον Κωστη μου ειναι πολυ μεγαλη χαρα και τιμη που βρεθηκαμε σ αυτο τον υπεροχο χωρο γι αυτον το ιερο σκοπο και βοηθησαμε να στηθει.ειλικρινα χαιρομαι παρα παρα πολυ.ειμαι σιγουρη για την μεγαλη επιτυχια του!τα υπολοιπα απο κοντα!πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό κουραγιο και δήναμη Ασπασούλα μου.. ελπίζω οτι θα έχεις απο αυριο κι αλλη βοήθεια... θα έρθουν τα κορίτσια απο πανω... μακαρι να μπορούσα να έρθω και εγώ .. αλλα απο Κρήτη είναι λίγο μακρυα... τα δικά μου δεν ξερω αν εφτασαν ...τα έχω στηλει πολύ καιρό... καλή επιτυχία.. σας ευχομαι και περιμενουμε ρεπορταζγια όσες δεν μπορουμε να είμαστε εκεί..μακαρι να χαμογελασουν οσο περισσότερα παιδιά γίνεται... .φιλακιααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφες εικόνες Άσπα μου, δημιουργίας και εθελοντισμού!!!!
    Μπράβο σε όλους σας, για τη σκληρή δουλειά!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ να έχει το bazar κι' εσείς να περάσετε όμορφα!!!
    Το δικό μου δεματάκι, να υποθέσω ότι είναι ένα από τα δύο στο ΚΤΕΛ;
    Η σκέψη και η καρδιά μου είναι κοντά σας!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απο ότι είδα έφτασε και το δικό μου πακέτο! Καλή επιτυχία!!! Φιλιά!!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή επιτυχία! Καλή αρχή! καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χίλιαααα μπράβο σας!
    Καλή επιτυχία!
    Περιμένω με αγωνία ρεπορτάζ από την πρώτη μέρα!!!!
    Φιλιά πολλά και να 'στε καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ..χαιρε Ναυπακτος..ολα θα πανε καλα..σιγουρη επιτυχια..ο Κυριος μαζι σας..φιλια πολλα σε ολους..να στε καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Ασπα μου και καλό μήνα!!!! Πόσα πολλά και πανέμορφα πράγματα μαζεύτηκαν!!! μπράβο σε όλους!!!
    Να στε γερές και δυνατές και συγχαρητήρια που βοηθάτε και στο στήσιμο και στο ξεστήσιμο του bazaar!!
    Σας στέλνω όλη μου την αγάπη και την θετική ενέργεια κι εύχομαι να σκίσει το bazaar μας!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. .........!!!!!!!!!
    Τέλεια!! Υπέροχα χειροποίητα καλούδια φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΣΠΑ!!!
    Καλή δύναμη σε όλες σας...Μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή