Σάββατο, 5 Απριλίου 2014

Ρεπορτάζ ενός κακού οικοδεσπότη...

Ξέρω ότι περιμένετε όλοι ρεπορτάζ..Όμως αφέθηκα στους άλλους να το κάνουν αυτό ...κρυμμένη πίσω από τα συναισθήματά μου...το γεγονός ότι δεν βγάζω καλές φωτογραφίες αλλά και στο ότι σε λίγο θα ανεβούν πολλές φωτο και βίντεο από ένα φίλο...επαγγελματία...αλλά και από όλες όσες ήταν εδώ...Για την ώρα .....φωτογραφικό ρεπορτάζ θα βρείτε στην Βικούλα μας...

Εγώ θα σας πω απλά ότι πήγε πολύ καλά...πέρα από τις προσδοκίες μου...η πρώτη μέρα!!! Είμαι πολύ χαρούμενη για πολλούς λόγους...που άτομα που ήδη συμπαθούσα πήραν σάρκα και οστά σε ανθρώπους ζεστούς....που "χώθηκα" στην ζεστή αγκαλιά της Αχτίδας....που το ζεστό γέλιο της Νικόλ ήταν ακριβώς όπως το φανταζόμουν...που η Μπέτυ είναι τόσο απλός άνθρωπος και με τέτοιο πνεύμα...που η Μεταξία είνα ιτόσο αληθινή...που η Μαρία με τον Κωστή ήρθαν και πιστεύω ότι θα χτίσουμε μια δυνατή φιλία...που ξανασυνάντησα την Βίκυ με την Δήμητρα και την Ρένα με την Γιούλα..που γνώρισα την χαρούμενη Αντριάννα κα ιτην ήσυχη αλλά πνευματώδης Ειρήνη.....που ο πίνακας της Αχτίδας θα κοσμεί ένα καφέ αγαπημένης φίλης και θα τον βλέπω πίνοντας τον καφέ μου να στέκει παραδίπλα σε ένα κρεμασμένο ποδήλατο...και θα κάνω τους δικούς μου συνειρμούς σε φίλες αγαπημένες...που όλα τα "ακριβά" κομμάτια έφυγαν πριν καν τα εγκαίνια...που γενικώς οι πάγκοι είχαν αρχίσει να αδειάζουν πριν τα εγκαίνια...και με κάνουν αισιόδοξη ότι θα πουληθούν σχεδόν όλα...και θα έχω λιγότερο αμπαλάρισμα στο ξεστίσιμο..χαχαχα...

Μόνο το συρτάκι που υποσχέθηκα δεν χορέψαμε και δεν βλέπω να το χορεύουμε...Δεν υπάρχει μαγαζί που να μπορούμε να το κάνουμε...Μπορεί να φάγαμε καλά χθες...να συζητήσαμε...να γελάσαμε....αλλά ούτε μουσική ραδιοφώνου δεν  είχαμε γιατί ...είχε στην τηλεόραση ποδοσφαιρικό αγώνα και το μαγαζί πολύ βαβούρα!!!!!!!!! Σήμερα έχει ελληνική βραδιά σε ένα μαγαζάκι... στυλ μπουάτ...ελπίζω να είναι καλά και να περάσουμε όμορφα...ειδάλλως μας βλέπω να περνάμε Πάτρα για μπουζούκια!!!
Από την άλλη η γλυκιά μας Αχτίδα έφυγε νωρίτερα απ' ότι περίμενα...ήδη τώρα που γράφω είναι Αμφιλοχία...δεν την χάρηκα όσο ήθελα...
Σήμερα έχει κανονιστεί το προσκύνημα στην Παναγία Βαρνάκοβα...αλλά ούτε εκεί μπορώ να πάω...τα παλληκάρια μου έχουν εκδήλωση με το σχολεί οτο βράδυ και έχουν πρόβες...οπότε προσπαθώ ακόμη να βρω κάποιον να τον επιστρατεύσω να τα πάει...βλέπετε μένω έξω από την πόλη...έχω ακόμη μισή ώρα στην διάθεσή μου...ελπίζω να τα καταφέρω....
Γενικότερα μέχρι στιγμής νοιώθω ότι ο σκοπός της προσφοράς πέτυχε...αλλά σαν οικοδέσποινα απέτυχα...σε όσα είχα υποσχεθεί...
Εντύπωση μου προκάλεσε ότι σε τοπικό site είδα αναφορά στα εγκαίνια αλλά σταθήκαν σε φίλο παρευρισκόμενο...προσπαθώντας να αναλύσουν την παρουσία του εκεί με την οπτική της προεκλογικής περιόδου....Δείτε εδώ Τελικά τα πάντα είναι πολιτική...!!!
Σας αφήνω....να δω τι θα κάνω....Αν τελικά δεν πάω θα κατέβω στο Φετιχιέ όσο θα περιμένω τα αγόρια να τελειώσουν τις πρόβες...και ελπίζω να βρώ ακόμη πιο άδεια τα τραπέζια...Φιλιά!!!

20 σχόλια:

  1. Άσπα μου, εσύ έκανες το σπουδαιότερο: κατέθεσες την ψυχή σου και μας ενέπνευσες και μας κινητοποίησες όλους! Εξασφάλισες αυτό τον υπέροχο χώρο, χάρη σε σένα πλημμύρισε από κόσμο, φρόντισες τις φίλες που σας επισκέφθηκαν από μακριά και μας λες ότι είσαι κακή οικοδεσπότης; Πλάκα μας κάνεις; Εξάλλου οι οικοδεσπότες δεν βγάζουν φωτογραφίες!!!Είδαμε τις υπέροχες στιγμές σας στις φωτογραφίες της Βίκυς και χαρήκαμε κι' εμείς μαζί σας!!!
    Συγχαρητήρια Άσπα μου, για το πολύ καλό ξεκίνημα!!! Εύχομαι καλή επιτυχία και σήμερα και μέχρι αύριο να μείνουν μόνο άδειοι πάγκοι και πολλή ικανοποίηση!!!
    Να περάσετε και σήμερα τέλεια!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αρετούσα μας τα είπε όλα!!!!
      Καλή συνέχεια και φιλιά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  2. ..ο Κυριος μαζι σας..πολλα πολλα φιλια σε ολους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασπασούλα μου και μόνο που μπόρεσες να κάνεις όσα έκανες, με τόσες υποχρεώσεις που έχεις, είναι μεγάλο κατόρθωμα. Το αποτέλεσμα μας ενδιαφέρει κι όχι τα τυπικά της φιλοξενίας. Αυτό το τελευταίο με τους πολιτικούς μου τσάκισε τα νεύρα... και το σχολίασα εκεί που έπρεπε. Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ασπα μου!!! Μπράβο και μπράβο σε όλες τις κοπέλες που βρέθηκαν κοντά σου και βοήθησαν να στηθεί το bazaar!!! Συγχαρητήρια και όλα να πάνε τέλεια!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα! Πολυ χαιρομαι που ολα πανε κατ ευχην.
    Ειμαι σιγουρη πως ειναι η πιο γλυκια ταλαιπωρια.Ευχομαι πολυ γρηγορα να αδειασουν οι παγκοι του Φετιχιε.
    Καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασπασουλα χιλια συγχαρητηρια σου αξιζουν για ολα αυτα που καταφερες!! Πολυ με χαροποιησε το αποτελεσμα που αναφερεις! Ευχομαι καλη συνεχεια και να μην υπαρξει ουτε ενα απουλητο μεχρι το τελος!!!
    φιλακια και να περνατε ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια, λέει ψέματα!!
    Ήταν όλα άψογα!!!!!!
    Είμαστε ερασιτέχνες, μη το ξεχνάμε αυτό!!!!!
    Δεν είναι η δουλειά μας να στήνουμε παζάρια και εκθέσεις!!!!!!
    Τα εκθέματα ήταν πάρα πολλά , ο χώρος υπέροχος, ο κόσμος ήρθε και υποστήριξε τη Φλόγα!!!!!
    Αυτά μας ενδιαφέρουν και τίποτε άλλο!!
    Ασπασία μου να είσαι καλά και πάντα δυνατή!!!!
    'Όλα αυτά που κατάφερες με 4 παιδιά και εργαζόμενη, άλλες ούτε στον ύπνο τους!!!!
    Ευχαριστούμε και τον Σταύρο, το σύζυγό σου, για την συμπαράσταση του στην όλη προσπάθεια σου!!!!!
    Και σε άλλα με υγεία!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα μου συγχαρητήρια σου χρειάζονται που ανέλαβες και έφερες εις πέρας μια τέτοια σπουδαία εκδήλωση προσφοράς.
    Όσο για τους πολιτικούς ξέρουν να εκμεταλλεύονται τους κόπους των άλλων.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσπα μου είσαι άψογη και σ'ευχριστούμε για όλα από καρδιάς. Το πλατύ και γλυκό σου χαμόγελο φανέρωνε όλα σου τα συναισθήματα που ήταν τόσο πολλά.
    Μας υποδέχθηκες με αγάπη σα να μας γνώριζες χρόνια και πραγματικά εγώ πλέον σε νιωθω φίλη μου.
    Εύχομαι να' στε παντα καλά κι εσύ κι ο σύζυγός σου και να χαίρεστε την όμορφη οικογένειά σας.
    Εγώ σήμερα δε θα ακολουθήσω, είμαστε λίγο κουρασμένοι και αύριο έχουμε ταξίδι επιστροφής.
    Θα θυμόμαστε για καιρό αυτή τη συνάντηση.
    Σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι και σε άλλα με υγεία.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είστε καλά όλες!
    Την προσφορά σας την είδα και αλλού ...μου δώσατε την ευκαιρία να πιστέψω για άλλη μια φορά πως υπάρχον ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα είναι πολύ όμορφα φτιαγμένα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η καλή οικοδέσποινα έχει πάνω απ' όλα αγάπη και φροντίδα συναισθηματική για τους καλεσμένους της.κι εσύ γλυκιά αγαπημένη πια Άσπα τα είχες.Θα είμαι για σένα πάντα μία..αγκαλιά γλυκιά μου και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Έπρεπε να φύγω..ήμουν κουρασμένη και τώρα με το ζόρι γράφω.Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστούμε που μας έκανες να έρθουμε στο υπέροχο τόπο σου.Θα ξανάρθω σίγουρα να το ξέρεις..απειλή;..ίσως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε οχι κακη οικοδεσποινα εσυ!τοση σγαπη,καλοσυνη,χαρα,συγκινηση και πολλα ακομη που εισεπραξα κι εγω κι ο κωστης μου αλλα και ολοι οσοι παρευρεθηκαμε δεν ειναι σιγουρα στοιχεια μιας κακης αλλα μιας υπεροχης και καλοσυνατης οικοδεσποινας.χαιρομαστε παρα παρα πολυ που σε γνωρισαμε και πιστευω πως οντως η αρχη μιας δυνατης φιλιας μολις ξεκινησε.πολλα πολλα συγχαρητηρια για ολο αυτο που με πολυ κοπο,πιστη και τρεξιμο ετοιμασες!να εισαι παντα τοσο χαμογελαστη και αυτη η καθαροτητα στο βλεμμα σου να μη σβησει ποτε!πολλα φιλια στις υπεροχες μικρες σου και θα τα πουμε πολυ συντομα κι απο κοντα!σ ευχαριστουμε πολυ πολυ για ολα!πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητηρια !!!!εγω ακουσα τα καλυτερα !!!!!Να σαι παντα καλα και να προσφερεις παντα με τοση καλοσυνη και αγαπη!σε φιλω και σου ευχομαι καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η αγάπη σου υπήρξε πολύ μεγάλη για όλα και για όλους.Κατάφερες τόσα πολλά. Το χαμόγελό σου γέμισε την ψυχή μας χαρά. Να είσαι γερή, να χαίρεσαι όλη την οικογένειά σου. Ευχαριστούμε για όλα. Να ξέρεις ότι η επίσκεψή μας στη Ναύπακτο δεν είχε απώτερο σκοπό τη διασκέδαση. Θέλαμε να βρεθούμε με φίλες και φίλους να πούμε λίγες ζεστές κουβέντες και αυτό το κατάφερες με το παραπάνω.Κράτα για πάντα αυτό το χαμόγελο κράτα για πάντα την αγάπη που έχεις μέσα σου και δίνε την απλόχερα όπως σε είδαμε να κάνεις αυτές τις μέρες. Οι μαθητές σου σ' αγαπούν ειλικρινά. Το αξίζεις. Φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι, ναι περιμέναμε ρεπορταζ, αλλα εσυ μας είχες καταθέσει απο πριν την ψυχή σου!ΜΠΡΑΒΟ σου ΑΣΠΑ, και συγχαρητήρια σε όλες και όλους οσους βοήθησαν με την παρουσία τους εκεί!
    Τα υπεροχα σχόλια παραπανω, λενε πως μπορεις να κοιμηθείς πλέον ήσυχη και ευτυχισμένη!έκανες πολλα παραπανω απο ό,τι μπορουσες, και ας μην ήμουν εκεί για να το δώ!αυτή τη χαρά θα τη θυμάσαι για πάντα!

    φιλια πολλά και την αγάπη όλων μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ασπα εύχομαι και ελπίζω να άδειασε η έκθεση , κρατώ στην καρδιά μου αυτό μόνο ΄΄μάνα 4 παιδιών και πολλών παιδιών μαθητών σου ΄΄ Ολα έγιναν εξαιρετικά και ευχαριστούμε θερμά για την αλησμόνητη Ελληνική βραδιά!!!!!! Σε φιλώ πάντα με χαμόγελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τώρα εγώ αυτή την ανάρτηση της "Κακής οικοδέσποινας" γιατί δεν την είχα δει δεν ξέρω!!! Πόσες φορές πρέπει να πω πως έκανες πολύ περισσότερα από όσα μπορούσες!!! Το βασικότερο ήταν πως κατέθεσες την ψυχή σου και τελικά όλα ήταν πολύ καλύτερα από όσο μπορούσαμε να φανταστούμε!!!! Μείνε για πάντα αυτό που είσαι... γιατί πραγματικά είσαι ανεκτίμητη!!!!! και αν δεν πιστεύεις εμένα γιαυτό κοίτα στα μάτια τον Αρουέλ, την Μαρία-Αθηνά, την Νικολίτσα και την Χαρίκλεια και θα το καταλάβεις "Μαουλίτσα"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή