Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Ο απολογισμός ενός ....παραμυθιού!!

Ένα ακόμη παραμύθι τελείωσε....και όπως όλα τα άλλα...ήθελα και θέλω να τελειώσει με το "έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα"!!!Ξέρω ότι ισχύει για όλους εμάς που ανιδιοτελώς προσφέραμε σε αυτό τον σκοπό...και εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου η ευχή αυτή να ισχύει για τους μικρούς αγωνιστές της Φλόγας...
Οι κυρίες της Φλόγας δηλώσαν ευχαριστημένες από την προσέλευση του κόσμου...ο κόσμος της Ναυπάκτου ...και όχι μόνο...δήλωσαν ευχαριστημένοι από τις τιμές και ενθουσιασμένοι από τις δημιουργίες...Γενικώς ήταν ένα πανηγύρι αγάπης που κατάφερε να μεταδώσει το μήνυμα της Αγάπης στις καρδιές περισσότερων από όσους περίμενα...αν και ακόμη δεν γνωρίζω το χρηματικό ποσό που μαζεύτηκε...
Το φωτογραφικό ρεπορτάζ που ο "κακός" οικοδεσπότης αμέλησε θα το βρείτε εδώ... και εδώ
Το μεσημέρι της Κυριακής πήρα κάποιους από τους θησαυρούς σας για να πουληθούν στα πλαίσια μιας εκδήλωσης "Μαύρο Θέατρο" της οποίας τα έσοδα θα δίνονταν για την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία....


Οι κυρίες της αντικαρκινικής εταιρείας σας (μας) ευχαριστούν πάρα πολύ!!! Το απόγευμα κατέβηκα στο Φετιχιέ για μια τελευταία βόλτα και για να διαχωρίσω κάποια αντικείμενα για άλλους συλλόγους αλλά και οτιδήποτε ξύλινο ώστε να σταλεί στην Κοζάνη...
Μια διακοπή ρεύματος είχε αναγκάσει τις κυρίες της Φλόγας να έχουν αρχίσει ήδη να πακετάρουν οπότε δεν μπορώ να σας δείξω τα εναπομείναντα στα τραπέζια και τα στάντ...Τελικά κατόπιν συννενοήσεως της προέδρου της Φλόγας, κ. Πλέσσα,  με την Ρένα μας οι θησαυροί σας μεταφέρθηκαν στα γραφεία του συλλόγου όπου διατηρείται κατάστημα καθ' όλον το έτος και θα συνεχίσουν να διατίθονται για τους μικρούς αγωνιστές...
Σε ένα μεγάλο κουτί συλλέχθησαν όλα τα εναπομείναντα ξύλινα και θα ταξιδέψουν την Παρασκευή για Κοζάνη!!! Η γλυκιά και φιλόξενη Ιωάννα θα ταξιδέψει για Σέρρες οπότε θα τα μεταφέρει με ασφάλεια στην Αννιώ μας!!


Σας έχω εκτός κουτιού έναν πίνακα γιατί δεν φαίνεται στις φωτο της Δράσης...Έφτασε τελευταία στιγμή, μαζί με κάποιους άλλους πίνακες, όταν στήναμε και δεν έχω συγκρατήσει το όνομα του αποστολέα...τον(την) οποίο(α) και ευχαριστούμε ζητώντας συγνώμη για την παράλειψη...
Υπάρχει ένα ακόμη κουτάκι που περιέχει αντικείμενα που οι κυρίες της Φλόγας θεώρησαν ότι δεν μπορούν να πουληθούν στο εδώ κατάαστημα και μου τα έδωσαν να τα διαχειριστώ όπως κρίνω σωστό...Στέλνονται και αυτά στην Αννιώ, γνωρίζοντας ότι η ευαισθησία που την διακρίνει, θα είναι σωστός κριτής του τι πρέπει να απογίνουν..Θα την παρακαλέσω πολύ παραλαμβάνοντάς τα να τα φωτογραφήσει γιατί εγώ δεν είχα τα περιθώρια πριν κλειστούν, ώστε να δείτε τι ακριβώς στάλθηκε!!!

Τελειώνοντας τον απολογισμό μου, θα ήθελα να παροτρύνω όλους(ες) όσες θέλουν να συνεχίσουν το συρτάκι της αγάπης στην δική τους πόλη...να μην διστάσουν!!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε την πληθώρα των συναισθημάτων που θα σας κατακλύσουν....πόσες άγνωστες πτυχές του εαυτού σας και των άλλων θα ανακαλύψετε...αλλά ούτε και πως θα νοιώσετε όταν οι γνωστοί-άγνωστοι παίρνουν  σάρκα και οστά και γίνονται άνθρωποι....
Σας εύχομαι μια δημιουργική συνέχεια...Δώστε μου λίγο χρόνο με την οικογένειά μου και κάποια στιγμή θα επανέλθω να σας ευχηθώ για τις Άγιες μέρες που έρχονται....
Σας ευχαριστώ πολύ, για μια ακόμη φορά, που με εμπιστευτήκατε !!!
Φιλάκια και μια στερνή μεγάλη αγκαλιά!!

22 σχόλια:

  1. Ασπασούλα μου εδώ σε εμπιστεύονται οι μικροί μαθητές σου εμείς γιατί όχι; Αλλωστε ο σκοπός είναι ιερός και η δουλειά του ξε-στησίματος δύσκολη .
    Να περάσεις μέ την οικογένειά σου όμορφα και χαλαρά
    Σου στέλνω αγάπη και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για άλλη μια φορά θα σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον αγώνα δρόμου που έκανες για να πετύχει αυτή η προσπάθεια, εγκαταλείποντας τις υποχρεώσεις σου που δεν είναι και λίγες!!!!!! Σε ευχαριστώ για την φιλοξενία, για την αγάπη σου και για ότι άλλο έκανες για εμάς!!!! Και φυσικά μόνο κακή οικοδέσποινα δεν υπήρξες.... μπορεί να μην έφερες την φωτογραφική σου μηχανή για να βγάλεις φωτογραφίες.... έφερες όμως φωτογράφους.... κανάλια.... ηχολήπτες.... τα πάντα δηλαδή!!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου και μια μεγάλη αγκαλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aσπα μου... πράγματι τα συναισθήματα που αποκομίζει κανείςαπο τέτοιες προσπάθειες αγαπης δεν περιγραφονται.. αυτό το φούσκωμα καρδιάς.. είναι σαν να βαζει η καρδια φτερα και θελει να πεταξει.. καπως έτσι θα ήταν αν μπορούσα να το περιγράψω ..... να είσαι παντα καλά και να μου φιλήσεις τα παιδια σου που σίγουρα θα είναι περίφανα με μια τέτοια μαμα.. όπως και με όλα τα κορίτσια που συνέβαλαν η κάθε μια με τον δικό της τρόπο...νομίζω ότι ο στόχος επιτεύθει.. ....μεχρι την επόμενη φορά!!!!!!!!!! ξεκουράσου.. φιλακιααααααααα!!! καλή εβδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασπα συγχαρητηρια για την προσπαθεια σου και φυσικα για το αποτελεσμα της!σε ευχαριστουμε που μας εδωσες την ευκαιρια να νιωσουμε λιγο χρησιμοι σε αυτον τον αγωνα!ειμαι η ρουλα,η αδερφη της μαγδας.θα χαρω πολυ να σε γνωρισω απο κοντα!να χαιρεσαι τα τεσσερα(!!!!) καταπληκτικα και πανεμορφα παιδακια σου!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια ΄Ασπα μου!!
    Πάντα άξια!!
    Συγκινήθηκα τόσο πολύ με όλες τις αναρτήσεις για το bazaar κι ένιωσα πως ήμουν μαζί σας, με όλο αυτό το φωτογραφικό υλικό και τις λεπτομερείς αναρτήσεις. Μπράβο σε όλες που βρέθηκαν κοντά σου και σε βοήθησαν η κάθε μια με τον τρόπο της.
    Παίρνω τη σκυτάλη...
    ΄Ερχεται η σειρά μου...Κι η αλήθεια είναι πως έχω αγωνία και πολλά σχέδια στο μυαλό μου, αλλά και απορίες οργανωτικής φύσης...
    Θα σου τηλεφωνήσω να μου δώσεις τα φώτα σου...
    Θα περιμένω την κυρία Ιωάννα με χαρά, για να παραλάβω όσα μου στέλνεις και θα τα φωτογραφήσω...
    Ξεκουράσου τώρα και θα τα πούμε κάποια στιγμή...
    Σου στέλνω ένα μπουκέτο φιλιά κι εύχομαι να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσπα μου συγχαρητήρια και σε σένα και σε όσους βοήθησαν για να γίνει αυτή η άψογη διοργάνωση!!!
    Καλή βδομάδα
    Καλή ξεκούραση
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσπα χίλια μπράβο Εννοείται ότι σε εμπιστευόμαστε Καλή ξεκούραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια σε όλες και όλους!
    Καλή ξεκούραση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσπα μου είσαι αξιέπαινη που διοργάνωσες όλη αυτή την εκδήλωση και την έφερες με επιτυχία εις πέρας. Μπράβο!
    Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
    ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στα λόγια σου βρίσκουμε όλα τα συναισθήματα των ημερών... τη χαρά , τον κόπο, την κουραση και την ελπίδα.
    Μπραβο σας πραγματικά για όλη την προσπάθεια, ξερω ότι σ' αυτές τις περιπτώσεις όσα πιο πολλά προσφέρεις τόσο πιο μεγάλη ηθική ανταμοιβή έχεις!

    Καλή δυναμη στους μικρούς αγωνιστες της Φλόγας, καλή ξεκούραση σ' εσένα και καλή αρχή στην προσπάθεις της Κοζάνης και της Αννιώς μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το τριήμερο πέρασε γρήγορα , αλλά θα θυμόμαστε όλοι την Ναύπακτο !!!
    Σ ευχαριστούμε για όλα όσα έκανες κι εσένα και τους βοηθούς σου!!!!
    Να είμαστε καλά να πάμε και στην Κοζάνη!!!!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσπα μου, αξίζεις χίλια μπράβο για όλη τη διοργάνωση που ανέλαβες και την έβγαλες εις πέρας με τον καλύτερο τρόπο!!!
    Καλή ξεκούραση σου εύχομαι και ν' αναπληρώσεις το χρόνο που έλειψες από την οικογένειά σου!!!!
    'Ηθελα πολύ να σας γνωρίσω από κοντά και λυπάμαι που δεν τα κατάφερα στη Ναύπακτο, αλλά ελπίζω να συναντηθούμε όλες στην Κοζάνη στο πανηγύρι αγάπης που θα στήσει η Αννιώ!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ασπασουλα σ ευχαριστουμε πολυ για ολα!!!Ολα ηταν υπεροχα και μπραβο μπραβο μπραβο για ολα οσα εκανες!!!πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια, Ασπα μου για την όλη οργάνωση του μπαζάρ. Κρίμα που δεν μπόρεσα να έρθω κι εγώ! Οι φιλενάδες μας διαβάζω πως έμειναν κατενθουσιασμένες από την φιλοξενία σου Καλή ξεκούραση σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσπα μου ακόμα μια φορά θα πω πόσο χάρηκα που σε γνώρισα και ένα ευχαριστώ για τη φιλοξενία στη πόλη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια Άσπα μου για όλη την προσπάθεια και οργάνωση σε σένα και σε όλες τις κυρίες που βοήθησαν και συμμετείχαν με τις δημιουργίες τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο σου
    Πάντα να τα καταφέρνεις τόσο καλά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια, Ασπα για όλη την προσπάθεια, για την οργάνωση, το στήσιμο , την διάθεση όλων αυτών που σας στάλθηκαν! Ενα μεγάλο μπράβο σε όλους τους άξιους συντελεστές!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ασπα συγχαρητηρια για ολη την προσπαθεια σου και το υπεροχο αποτελεσμα που εφερες!!! Συγχαρητηρια επισης και σε οσους βοηθησαν στην διοργανωση !!!
    Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση ! Να περασετε υπεροχα!!!φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή