Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

Ένα ρόδι από την ανακύκλωση

Η Αλεξάνδρα μου είναι μια νεραϊδούλα 4 ετών, που όπως κάθε παιδάκι της ηλικίας της δεν κάθεται σε μια μεριά... Επειδή είναι και λίγο απρόσεκτη συνεχώς πέφτει και εκτός από τα γονατάκια, θύματα είναι και τα καλσόν!!! Συνήθως τα χρησιμοποιώ στα μπιζού, αλλά αυτή την φορά ένα κατακόκκινο καλσόν μου θύμισε τόσο έντονα τα ρόδια που αποφάσισα να το γεμίσω με χαρτιά και να πειραματιστώ ...

Όταν φτιάχνεις ρόδια με πηλό ή με φενιζολένιες μπάλες μπορείς να δημιουργήσεις εύκολα τα σπόρια. Εδώ έπρεπε να κολλήσω κάτι.... Δοκίμασα στην αρχή, η χαζή (!!!) με χιόνι από φενιζόλ και αφού γέμισαν τα ρούχα μου το παράτησα....Σήμερα, θυμήθηκα ότι κάπου είδα στολίδια με φακές... Ήταν στην Ονειροχώρα....Καθώς καταλαβαίνετε σήμερα φάγαμε φακές και ξέκλεψα και λίγες για το ρόδι μου...Ατλακόλ, φακές και καθαρός αέρας για την δεύτερη φάση...

 Αφού στέγνωσε, κατανάλωσα και τα σπρέυ που είχαν απομείνει και ιδού το ρόδι μου...


Μόλις στέγνωε το στόλισα με λίγες χάντρες, τονίζοντας κάποια σημεία του με χρυσή μπογιά και...έτοιμο!!!




1 σχόλιο: