Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικη Ανταλλαγή Δώρων!!!!

Ξεκίνησα αυτό το blog με την σκέψη ότι γίνομαι ξανά κοριτσάκι και αυτό θα αντικαθιστούσε το παλιό ξεχασμένο μαθητικό μου ημερολόγιο....Βλέποντας λοιπόν την ανάρτηση για ανταλλαγή δώρων, ξαναέγινα παιδί και σκέφτηκα πως δεν μπορούσα παρά να συμμετάσχω... Δυστυχώς όσους συμμετέχετε δεν σας γνωρίζω και δεν με γνωρίζετε αλλά νοιώθω σαν να σας ξέρω γιατί, κάποιες από εσάς, σας επισκέπτομαι συχνά και γίνομαι μέρος της ζωής σας, της δημιουργίας σας, των συναισθημάτων σας, της καλοσύνης σας να μοιράζεστε... Συμμετέχω όμως και σας παρουσιάζω το δικό μου δώρο : μικρό , λιτό μα έχει μια ιδιαίτερη αξία για εμένα... Δίνεται με αγάπη στην θύμηση του πιο χαρούμενου και αισιόδοξου ατόμου: της αδερφής μου!  Είναι το πιο αγαπημένο κομμάτι μου, παρόλο που έχω φτιάξει πιο καλά κομμάτια την τελευταία 7ετία. Ελπίζω όποια το κερδίσει να το εκτιμήσει, όπως θα το εκτιμούσε η Φρόσω...


9 σχόλια:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΣΠΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη ιδέα σας....!!!

    Τελικά την έβγαλα αυτή την λεκτική επαλήθευση? Στις ρυθμίσεις εκεί που λέει αναρτήσεις και σχόλια δεν γράφει κάτι για λεκτική επαλήθευση και εγώ έχω αφήσει τα σχόλια ελεύθερα σε οποιονδήποτε και αναθεώρηση σχολίων ποτέ. sos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα το εκτιμήσει σίγουρα γιατί είναι πολύ όμορφο κι ας είναι απλό!!!! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχεις!!! Σ'ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Κική...Καλή χρονιά και σε σένα! Με υγεία, δημιουργικότητα και αισιοδοξία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!!!!
    ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα κοριτσι Χρονια Πολλα..καλως μας ηρθες..νασαι καλα για το παρον σου με τη συμμετοχη..πανεμορφο το δωρο σου..με πολυ ωραια δουλεια..χαιρομαστε που θα εισαι μαζι μας..ετσι η χαρα θα σκορπαται και ο πονος σιγα γιγα θα ξεχνιεται..οπως λες..καλη σου μερα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία! Χρόνια πολλά και καλως σας βρήκα... Πράγματι όποια χαρά μοιράζεται πολλαπλασιάζεται (όπως και οι δημιουργίες) και ότι άσχημο μοιράζεται, πονάει λιγότερο γιατί βρίσκεις ανθρώπους που συμπάσχουν...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το πρωί είδα ότι κέρδισα το ξύλο κοπής της Μαρίας... Ενθουσιάστηκα...Ελπίζω να της αρέσει και το δικό μου δώρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι πολύ χαρούμενη που το κέρδισα..και πολύ συγκινημένη αφού έχει τόσο μεγάλη αξία για σένα ..Καλή χρονιά να έχεις Άσπα μου και καλώς βρεθήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή