Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2011

Αυτή την φορά την έβγαλα την λεκτική επαλήθευση...

Τελικά το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να γυρίσω στην παλιά μορφή του blogger...Καλά να πάθω γιατί όπου δω ενημερωμένη έκδοση φοβάμαι μη τυχόν και χάσω την εξέλιξη της τεχνολογίας και τρέχω να "ενημερωθώ"!!! Το πάθημα αυτό μου στοίχησε ώρες αναζήτησης στο internet, πόνεσαν τα ματάκια μου να διαβάζω και τα χεράκια μου να πληκτρολογώ για εναλλακτικές λέξεις κλειδιά στις μηχανές αναζήτησης μέχρι που τελικά η λύση ήρθε στα αγγλικά!!! 15 χαζοί σαν εμένα έκαναν το ίδιο ερώτημα μόνο που αυτοί το έκαναν σωστά...."how do i remove the word verification for comments on updated blogger interface? Εκείνη την στιγμή κατάλαβα το πρόβλημα...Μα ούτε ου μου είχε περάσει από το μυαλό!!! Σανίδα σωτηρίας βρέθηκε όταν κάποιος έγραφε ότι μοναδική λύση η επιστροφή στην παλιά διεπαφή του blogger και οφείλω να πω ότι στάθηκα τυχερή γιατί υπήρχε και υπόδειξη για το πως γυρνάς γιατί εγώ θα ήμουν σίγουρη πως το κακό θα ήταν μόνιμο! Τόσο ανίδεη...Μπήκα στα σχόλια βρήκα την μαγική πρόταση με την λέξη επαλήθευσης πάτησα όχι και να'μαι...Οφείλω βέβαια να παραδεχτώ ότι η ενημερωμένη διεπαφή του blogger  κατά τα άλλα εμένα πολύ μου άρεσε!!! Αν ήμουν σίγουρη ότι δεν φταίει αυτή αλλά το ότι εγώ δεν είχα επιλέξει ναι  στην λέξη επαλήθευσης από την αρχή, θα την ξαναέβαζα αλλά το ρισκάρω???  Οχι, όχι....Τώρα χρειάστηκε να κάνω όλες τις ρυθμίσεις από την αρχή....Οι άλλοι όμως πριν δεν είχαν θέμα από ότι έγραφαν και τους δημιουργήθηκε μόλις έκαναν update...Τέλος πάντων....Αρκετά ασχολήθηκα!
Φιλάκια...Συγνώμη από όσους ενόχλησα ψάχνοντας να βρώ άκρη και ελπίζω να την έχω βρει για να μην με βρίζετε αύριο που θα ξαναενοχλώ!!! 

3 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΣΠΑ!!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και σε σένα fotolabida...Θαύμασα τα πλεκτά σου και ταξίδεψα στο παρελθόν!!! Κάποια στιγμή θα ανεβάσω και τις δικές μου πλεκτές δημιουργίες και θα ανταλλάξουμε σχέδια...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χάρηκα που το βρήκες.....είναι όμως αδυναμία της νέας έκδοσης του blogger....αν είναι να γυρίζουμε στην παλιά έκδοση για να ρυθμίζουμε κάτι τόσο απλό, χαθήκαμε..... Καλή Πρωτοχρονιά, Ασπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή