Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

Αποχαιρετώντας το 2011...

Το 2011 έφτασε στο τέλος του... Σε λίγες ώρες θα παραδώσει το θρόνο του στο νέο έτος και θα χαθεί στην μνήμη μας ... θα είναι πλέον παρελθόν... ιστορία! Μα μήπως δεν γράφτηκε ένα κεφαλαίο στην ιστορία της χώρας μας αυτή την χρονιά...! Δεν θα ασχοληθώ με αυτό το πικρό κεφάλαιο τώρα όμως... Κάνω τον δικό μου απολογισμό... Τα όμορφα που έζησα στην διάρκεια του... τα άσχημα  που με σημάδεψαν!  Τους φίλους που ταξίδεψαν στην ουράνια πολιτεία...αφήνοντας ένα ακόμη κενό!  Τις χαρές και τις πίκρες που βίωσα ως μάνα, ως σύζυγος, ως κόρη, αδερφή, θεία, φίλη, γνωστή και άγνωστη... Αυτά που έδωσα...αυτά που στέρησα, αυτά που έλαβα...αυτά που περίμενα και δεν ήρθαν! Τα λάθη και τα σωστά...αυτά που κατέκτησα και αυτά που θα είναι ο επόμενος στόχος! 
Τα καλά και τα κακά, τα μαύρα και τα άσπρα μπαίνουν σε μια τελευταία...παλάντζα, λίγο πριν αρχίσω να σβήνω οριστικά ότι άσχημο απέμεινε για να συνεχίσω δυνατή την νέα χρονιά... Μια χρονιά που διαφαίνεται δύσκολη... και οφείλουμε να είμαστε πιο αισιόδοξοι. Θέλω να πιστεύω σε ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μου, για μένα, για όλο τον κόσμο... Έστω και αν έχω τις αμφιβολίες μου για το μέλλον των παιδιών μου... των παιδιών μας, όσο και αν σκέφτομαι ότι δεν θα μπορούν να έχουν ως ενήλικες αυτά που τώρα απολαμβάνουν... Με αισιοδοξία και δύναμη και με την πίστη ότι καμμία γενιά δεν χάθηκε...σε περιμένω καινούργιε χρόνε!!! 
Χαιρετώ τον παλιό χρόνο με αυτό το σετ όπου έχω μπλέξει το μαύρο με το άσπρο... και ετοιμάζω ένα πράσινο της ελπίδας για το νέο έτος...
Καλή Χρονιά σε όλους!!!
 
 

7 σχόλια:

  1. καλη χρονιά φιλενάδα με ξετρέλλανε η ανάρτηση σου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ μόλις τέλειωσε η κλήρωση του stars and icicles περιμένω την διεύθυνση σου γιατι η πριγκήπισσα Φρόσω με βοηθό την μαμά Ασπα κέρδισαν το δώρο της κλήρωσης φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι ακόμη χαρούμενο στο τέλος του 2011... δεν είναι το ότι κερδίσαμε..είναι η μαγεία του να βλέπεις ένα χαμόγελο σε ένα παιδικό μουτράκι!!! Και η μικρή μου πριγκιπέσσα είχε 3 εβδομάδες να μου χαρίσει ένα χαμόγελο... Μετά τις γιορτές θα σας γράψω το γιατί...Ξορκίζω το κακό ακόμη... το πρώτο άσχημο του 2011 που θα σβήσω από την μνήμη μου!!!Σε ευχαριστώ Κάτια...Σου έστειλα email...Καλή χρονιά και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!Καλή χρονιά με υγεία και χαρά!!!σε όλη την οικογένεια!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και αισιοδοξία...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΑΥΛΟ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟΥΣ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχα!!!Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!Στέλνω ανοικτή πρόσκληση για ...μπουρλοτιέρηδες και σας προσκαλώ στην Ναύπακτο. Ε ρε γλέντια που θα κάνει ο...Ανεμογιάννης!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ!!!
    Θα τα λέμε στο εξής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή