Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Ανακυκλώστε τις λάμπες σας...για το Πάσχα!!!

Καλησπέρα....ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και δεν θα πω πολλά...με περιμένουν κάποια διαγωνίσματα να τα διορθώσω....οι μαθητές μου είναι ανυπόμονοι...Το πρωί όμως βρήκα λίγο χρόνο και άλλαξα τα φώτα σε μια λάμπα που κάηκε χτες....Την ιδέα την είχα δει μέρες πριν....αλλά τώρα είχα και την λάμπα!!! Αν και τώρα ξέρω πως μπορεί να γίνει με χίλιους δύο άλλους τρόπους....



 Το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο με πιο χαρούμενα χρώματα, αλλά για πρώτη δοκιμή.... το κρατάμε.....



18 σχόλια:

  1. Απίθανη ιδέα και με πολλές δυνατότητες. Λίγο προσοχή με το γυαλί όμως .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσι ειναι πραμα αυτο που εκανες..υπεροχο..να σαι καλα καρδια μου..καλο βραδυ..φιλα μου τα κοριτσια..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ ΟΧΙ!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ κουνελάκι... κουνελάκι... τι όμορφο που έγινες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!! το ίδιο θα της τραγουδουσα ..χι..χι.. να το πουμε μαζί;;;

      Διαγραφή
  5. Χα,χα...πολύ γλυκό...φιλιά Ασπασούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χε χε...δεν θα το φανταζόμουν ποτέ..όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα χα, τέλειος ο κούνελος, μπράβο Άσπα....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ γούστο έχει ο κούνελος !! Είδες τί μπορούμε να κάνουμε με τις λάμπες ?!! Για τα Χριστούγεννα, να δείς τις δικές μου που τις έκανα δεντράκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίος τρόπος Πασχαλιάτικου στολισμού Ασπασία! Άντε με το καλό μας πλησιάζει! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα το ξαναπω το τραγουδακι ΑΣΠΑ μου Αχ κουνελακι ..κουνελακι ..που εισαι απο γυαλί...εισαι ομορφουλι και μικρακι ..και σ αγαπω πολύ..!!!
    Καναμε και τετραστιχο τραγουδακι..χι..χι.. μπραβο για την ανακύκλωση... φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΒΡΕ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑ..ΕΓΙΝΕ ΚΟΥΝΕΛΟΣ!!!!!!ΤΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟΣ!!!!!!ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΣ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια...χαίρομαι που σας άρεσε...τελικά βρήκα και που το είδα...Μπείτε στο http://handmadeeasterdecorations.blogspot.com/ και θα τον βρείτε..και μάλιστα πιο όμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το πιο τέλειο κουνέλι!!!!!!!στιλάτο και απόλυτα πασχαλινό!Μπράβο Άσπα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή