Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012

Ο ταχυδρόμος έφερε δωράκια....

Σήμερα με περίμενα δύο εκπλήξεις....Θυμάστε το πανηγύρι του star and icicles??? Μα φυσικά και το θυμάστε!! Μέσα από αυτό γνώρισα πολλές από εσάς....θαύμασα τις δημιουργίες σας... εμπνεύστηκα... χάρηκα....σε μια περίοδο που το είχα ανάγκη μιας και είχα την περιπέτεια με την μικρή μου πριγκίπισσα...Σε μια από τις κληρώσεις του.... με μια γυάλα που φτιάξαμε μαζί με την πριγκιπέσσα μου...κερδίσαμε....και το μικρό της προσωπάκι έλαμψε! Σήμερα όταν της έφερα το δεματάκι...χοροπηδούσε!!! Το άνοιξε...δεν είναι μόνο για μένα μαμά...έχει και για την Αλεξάνδρα...και για σένα...Μα για όλους έστειλε αυτή η κυρία? Ναι...όλοι πήραμε κάτι...Αν και το δικό μου δώρο το είχα πάρει τότε...εκείνο το χαμόγελο που μου έφερε την ελπίδα! Σε έχω ευχαριστήσει πολλές φορές μέσα μου Κάτια...Σε ευχαριστώ μια ακόμη....ας ήταν απλά η τύχη της κλήρωσης....έτυχε στην κατάλληλη στιγμή...Φιλάκια καλή μου....


Το δεύτερο δωράκι ήταν από την καλή μου ποδηλάτισσα...ένας υπέροχος σελιδοδείκτης...δουλεμένος με αγάπη και μεράκι...σε ένα κομμάτι δέρμα!!! Τον λάτρεψα...πριν τον δω.... ως δημιουργία της Βίκυς.. Όταν τον είδα όμως ένοιωσα την ανάγκη να της πω ακόμη ένα "μπράβο"...αλλά διαπίστωσα ότι λείπει...τα ματάκια της ...το έγραψε πριν μέρες αλλά εγώ απείχα ...ελπίζω όλα να πήγαν καλά!!! Δεν ήταν όμως μόνο ο σελιδοδείκτης αλλά και ένα βιβλίο...οι νεοέλληνες...Θα το διαβάσω...για να είμαι ειλικρινής  από περιέργεια....να δω ποιοί είναι όλοι αυτοί που τράβηξαν τα φώτα της δημοσιότητας...για λίγο...Να δω το σκεπτικό τους...τι είπαν....τι απέγιναν αλλά και μήπως καταλάβω την ανάγκη τους για δημοσιότητα....Αυτά φαντάζομαι ότι θα διαπραγματεύεται βάση την περίληψη...


Φεύγω...μια ώρα μάθημα στο απογευματινό...και μετά μαθήματα πρώτων βοηθειών για καθηγητές από τον Ερυθρό Σταυρό...Επιστρέφω το βράδυ με giveaway time!!!!Φιλάκια!!!

5 σχόλια:

  1. Μέχρι να τελειώσω την ανάρτηση η Βίκυ επέστρεψε...και είναι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χαρειτε τα δωρακια σας Άσπα!Καλό απόγευμα να εχεις, ειναι και γεματο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια τα δωράκια σας,είναι πολύ όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τυχερούλες!!!!!!! Μπράβο σας, πάντα τυχερές να είσαστε.... Υπέροχα τα δωράκια σας!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τώρα μόλις άνοιξε ο καταραμένος η/υ τα σχόλια και ήθελα να σας πω πόσο πολύ με συγκινήσατε οικογενειακώς σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή