Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012

Α' φάση... για την δράση Ελληνίδων blogger...

Μετά τον πρώτο ενθουσιασμό....προβληματίστηκα πολύ στο τι θα μπορούσα να προσφέρω...Όλες σας έχετε ένα τομέα που είστε τέλειες....ενώ εγώ είμαι λίγο και από όλα....κάτι σαν πεταλούδα...γυρνάω δεξιά και αριστερά...βλέπω κάτι... μου αρέσει...καταπιάνομαι να προσπαθήσω...κάτι σαν πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης...
Αποφάσισα λοιπόν να βάλω λίγο απ'όλα...Ξεκινάω με γυάλες και θα δούμε που θα καταλήξω....πάντως θα υπάρχει συνέχεια....και συνέχεια...Δεν ξέρω αν θα είναι τα καλύτερά μου ...γιατί δεν ξέρω ποια είναι τα καλύτερά μου ...και αν έχω τελικά κάτι στο οποίο είμαι καλή.... 






Θα προσθέσω ένα και μοναδικό κομμάτι ....από κάτι που ενώ μου αρέσει ....και σας θαυμάζω όσες ασχολείστε.... εγώ αποδείχτηκα scrap(as)-booker!!!! Δεν τολμούσα να σας το δείξω αν και το έχω φτιάξει καιρό πριν αλλά τώρα το προσθέτω .... για να μην μου λείπει κάτι .... από το λίγο και απ'όλα...!!!! Είχα κάνει μεταφορά μιας εικόνας που δημιούργησα στο photoshop συνδέοντας διάφορες που κατέβασα από το internet...πειραματίστηκα με την μεταφορά εικόνας... σε ένα δίσκο από τούρτα...την μεταφορά την πέτυχα μπορώ να πω...αλλά αποδείχτηκε το πρώτο λάθος...μιας και η εικόνα μου έχει γράμματα...που τώρα φαίνονται ανάποδα...Δεύτερο λάθος ο ίδιος ο δίσκος.... μιας και η εικόνα μου ήταν παραλληλόγραμμη και αυτός κυκλικός!!!! Από εκεί και μετά τα υπόλοιπα λάθη....βρείτε τα οι ειδικοί....!!!!




Καλή σας νύχτα!!!!Καλό Σ/Κ....

19 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ.ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ..... ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ.... ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ.ΚΑΛΟ Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ BLOGGING...ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!!!ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ...ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που είμαστε πολλές που το βλέπουμε έτσι...Μια από τα ίδια νοιώθω κι εγώ...φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Κορίτσια, βάλτε κι' εμένα στο club ως "λίγο απ' όλα και τίποτα".... Σας ευχαριστώ!!!
    Άσπα, δεν ξέρω τι μου λες, εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά που έφτιαξες όσο για τον τουρτόδισκο με τα ανάποδα γράμματα, ε, έχει κι' αυτός την πρωτοτυπία του.....
    Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρωτοτυπία...άποψη του καλλιτέχνη...μπορεί και να έχεις δίκιο...φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. καλημερα Ασπασακι..ολα ειναι Υπεροχα..τα Νεραιδοβαζακια τελεια..οσο για το λο..την συνθεση..εγινε ομορφο..η βαση του ειναι ωραια..η φωτο τελοια..τωρα τα λαθη που λες μμμμμμμμμμμ..δεν φαινονται..συνδιασες τα χρωματα ωραια..τωρα τι να παρω..μου λες..για πες μου....περιμενω..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα πάντα...ότι μπαίνει από εδώ και πέρα είναι για σας...και φυσικά το κουνελάκι λάμπα....κάντε μετά το διαχωρισμό τι θα βάλετε...εγώ θα τα στείλω όλα...φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΆ ΚΑΤΑΠΙΑΝΟΜΑΙ!!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΑ, ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!
    ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ;
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΤΟΔΙΣΚΟ ΕΓΩ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΩΡΑΙΟ!!!
    ΤΑ ΛΑΘΗ ΕΣΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ!!!!!!!!
    ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΤΟΝ ΛΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!!!!!
    ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικά και είναι για τα κορίτσια μας!!!!δεν με υποτιμάω....απλά το θέλω=μπορώ δεν μου βγαίνει πάντα...!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Να προσθέσω και εμένα στην παρέα του κάνω λίγο από όλα γιατί πολύ απλά μου αρέσουν ΟΛΑ!!! Άσπα, ολοι όσοι θα συμμετάσχουν στο μπαζάρ, σαν αγοραστές αλλά και σαν χειροτεχνήτες θα έχουν καλή διάθεση, αφού όλα αυτά γίνονται για καλό σκοπό...και το κυριότερο είναι χειροποίητα...τα οποία εκ πρώτης όψεως μπορεί να φαίνονται τέλεια αλλά πάντα ένα έμπειρο μάτι μπορεί να ξεχωρίσει τις μικροατέλειες...και ποιος σου είπε ότι το τέλειο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΟ;;;;;;φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έως τώρα δικαιολογούσα τις όποιες ατέλειες με το ότι μπορεί να εκφράζουν την άποψη του καλλιτέχνη!!!! Τώρα θα λέω ότι δεν είναι τέλεια για να μην είναι βαρετά!!!!Σε ευχαριστώ καλή μου....φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ASPA ΜΟΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον διαγωνισμό έχω ήδη βάλει....αν θέλει βέβαια η Λαμπρούκα μας της είπα ότι μπορεί να τα προσθέσει...Καλό Σ/Κ...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Τα πήρα όλα!!!!!!!Ευχαριστώ για άλλη μια φορά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραια πραγματα.. έχεις Κάνει ΑΣΠΑ μου..το λιγο απο όλα νομίζω ότι όλες το ιδιο κανουμε..εγω που δεν κάνω καθόλου κατασκευες ...πιο πολύ ειμαι του πλεξιματος...αλλα προσπθώ και για αλλα... να κάνεις ότι σε ευχαριστεί.... φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩΣ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ GOOGLE CRHOME AΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΣΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΤΟ ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσπούλα μου είναι όλα υπέροχα!!!!!!! όσο για το λίγα απ΄όλα πιστεύω ότι όλοι το ίδιο κάνουμε... το "κέφι" μας που λέω εγώ... και είναι ωραίο που κάνοντας αυτό που μας ευχαριστεί θα μπορέσουμε να προσφέρουμε κάτι... σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς!!!!! Φιλάκια Πολλά!!!!

    Υ.Γ. Πέρνα από το σπιτάκι μου... έχεις πακέτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι πολυ ωραια καλη συνεχια φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΛΕΩ:ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή