Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

Β' φάση... για την δράση Ελληνίδων blogger...μινιατούρες...

Καλημέρα...Σας έχασα ένα ολόκληρο Σ/Κ...αλλά οι μικρές μου δεν ήθελαν να αποχωριστούν τις μινιατούρες που έχω ήδη στο σπίτι και έτσι ρίχτηκα με τα μούτρα...Σήμερα λοιπόν σας έχω σετάκια για κουκλόσπιτο....Η κουζίνα είναι η μόνη πλήρης...Στην κρεβατοκάμαρα πρέπει να βάλω 2 κομοδίνα...μια τουαλέτα και μια ντουλάπα..Το σαλονάκι θέλει μια κρυσταλιέρα και ένα φωτιστικό δαπέδου.....ίσως και ένα μικρό τραπεζάκι με κορνίζες....Φυσικά θα φτιάξω και ένα παιδικό αλλά και τα έπιπλα μπάνιου...Στην γ'φάση....θέλω να βλέπω να αυξάνουν οι αναρτήσεις με τις συμμετοχές στην δράση...αλλά εκτός αυτού βιάζομαι να σας τα δείχνω...με ξέρετε πια....
Φεύγω σε λίγο για την δουλειά ξανά οπότε δεν θα γράψω περισσότερα.....Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σας...και μην ξεχνάτε την δράση των Ελληνίδων  blogger ......και τα συρτάρια....Φιλιά!!!! Ελπίζω να σας αρέσουν όσα θα δείτε.....








Α!!!!ξέχασα να σας πω ότι είμαι μια από τις τυχερές που θα πάρει έναν υπέροχο σελιδοδείκτη από τα χέρια της καλής μου Βίκυς.....και τι έκπληξη συνοδεύεται και από ένα βιβλίο!!!!! Ευχαριστώ ψυχή μου....Σε λίγο συμπληρώνω κι εγώ τους πρώτους 100 αναγνώστες οπότε θα έχω και το πρώτο μου giveaway...Ανυπομονώ τόσο που μου έρχεται να κάνω και άλλα σπιτάκια για να μου γίνω μέλος!!!!!χαχαχα!!!Θα ήθελα πολύ να μάθω τι θα θέλατε να σας έχω ως δωράκι....έτσι για να μην προβληματίζομαι αν θα σας αρέσει.....Προτείνετε άφοβα ....Φιλάκια

24 σχόλια:

  1. καλημερα..να σαι καλα Ασπασακι..πανεμορφα ειναι..αχου..μου αρεσε το χαλακι..σ'ευχαριστουμε..ειναι τελοια..καλη βδομαδα..φιλα μου τα κοριτσια μου..να σαι καλα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι χαριτωμενα που ειναι ολα! μου αρεσουν πολυ!! καλη εβδομαδα κοριτσάκι!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!
    4 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΕΝΕΡΓΑ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ;
    ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙΣ Η ΙΔΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ;
    ΑΝ ΝΑΙ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΚΟΜΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΜΕ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα έρθω 16 ή 17 και θα μείνω μάλλον ως 19...δεν έχω άλλα συρτάρια...εκτός αν μου βρει ο κουνιάδος...Σου χρωστάω αυτό με τις πριγκίπισσες...δεν το έχω πειράξει καθόλου...μετά το τέλος για την δράση θα δω τι άλλο μπορώ να κάνω...όσο για τα 4 παιδιά το όλο θέμα το έχω εντάξει στα πλαίσια της δημιουργικής απασχόλησής τους!!!!!

      Διαγραφή
  4. Απίστευτες είναι οι μινιατούρες σου! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι κάνεις εκεί, παιδί μου Άσπα......
    Τέλεια είναι όλα, και τα πιάτα, και τα φρούτα κι' οι φρουτιέρες..... Απίστευτα!!! Μπράβο σου και χαρά στην υπομονή σου!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω λεπτομερειες!!!!!!! Φοβερη δουλεια! Μπραβο στην υπομονη σου!!!!
    Φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι έφτιαξες πάλι βρε παιδάκι μου.... πόση υπομονή και επιμονή πρέπει να έχεις για να φτιάχνεις τόσο μικρά πραγματάκια με τόσες λεπτομέρειες!!!! Μπράβο σου κοριτσάρα μου!!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια και μην ξεχάσεις να στείλεις e-mail!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα με ενθουσίαζαν τα κουκλόσπιτα και ειδικά οι μινιατούρες έπιπλα. Τα δικά σου είναι καταπληκτικά. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ .ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο όμορφα!!!!!!!!! Μα πως τα φτιάχνεις??? δείξε μας και λίγο τη διαδικασία, θα έχει ενδιαφέρον. Μπράβο Άσπα, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελειώνοντας αυτά θα βάλω αναλυτικές οδηγίες σε διάφορα μοντελάκια ανάλογα τα υλικά ανακύκλωσης ...το συγκεκριμένο σαλονάκι είναι με ρολό από χαρτί κουζίνας...τα τραπεζάκια από μια παλιά ξύλινη φρουτιέρα...είχα αφήσει τις τρυπούλες για να περάσω συρματάκια αλλά δεν βγήκαν ευθυγραμμισμένες οι τρυπούλες και έτσι έμειναν...θα δω τι μπορώ να κάνω...Σας το υπόσχομαι ότι θα δώσω αναλυτικές οδηγίες ...φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Ασπασούλα και για τις κατασκευές σου και για την προσφορά!!! Θα τρελάνουν κόσμο οι μινιατούρες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα αφησω σε ολες το ιδιο μυνημα..στο χωριο μου εχουμε ενα εθιμο..μια κοπελα με το καλαθι στα χερια..κι ενα στεφανακι στα μαλια..πηγαινει στην εκκλησια για να ευλογησει ο Παππουλης τους Πρωτους Σπορους της Γης..σιταρι,κριθαρι κ.α..ετσι νιωθω κι εγω..ερχομαι στα Σπιτακια σας και παιρνω τους ευλογημενους καρπους..να σαι καλα..σε φιλω Ασπασακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ασπασούλα μου!!!!!!!! Δε έχω λόγια!!!! Είναι πανέμορφα, αριστουργήματα!!! Περιμένω πως και πως την αναλυτική ανάρτηση!!! Είσαι τέλεια!!! Σε φιλώ καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πανέμορφα.Βλέποντάς τα αισθάνθηκα για λίγο παιδί!Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσπα μου,τι όμορφες μινιατούρες είναι αυτές;Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες οι μινιατούρες σου! Χαρά στην υπομονή σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ασπα ειναι πολυ ωραιες οι μινιατουρες σου μπραβο καλη συνεχεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αααααα!!! τι όμορφες μινιατούρες ειναι αυτές ΑΣΠΑ μου;;τις κάνεις μόνη σου; και με τι ειναι φιαγμένες;;..και φαινονται τοσο ωραίες;; επειδή ο δικός μου φιαχνει και εκείνος μικρα επιπλα...από ξύλο... θα ήθελα να μαθω τα δικά σου ....πως ειναι τοσο όμορφα φιαγμένα!!! μπράβο σου ...φιλακια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hola, que pasada de espacio, me ha gustado un montón y he decidido quedarme, de hecho, me voy a quedar un rato disfrutando de tus cosas, gracias por compartirlas y animo para que sigas en esta locura llamada Internet, es genial.
    Yo tengo un blog de cuentos, soy una aprendiz de escritora, quizás algún día lo consiga, mientras tanto, si te apetece leer algo divertido, magico, triste en ocasiones...
    Pues si compromiso, tienes las puertas de mi casa abierta.
    Hasta pronto besos Nati.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα τι όμορφα που είναι όλα. Θα δυσκολευόμουν πολύ να τα αποχωριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σε θαυμάζω Ασπα μου όνειρο είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή