Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2012

Ζητείται σανίδα σωτηρίας...

Θυμάστε την μικρή Ελένη που καθότανε και έκλαιγε γιατί δεν την έπαιζαν οι φιλενάδες της? Σήμερα θα σας παρουσιάσω και την μικρή(!) Ασπασία που κλαίει γιατί δεν την παίζει ο blogger...και σας πληροφορώ ότι αυτή η μικρούλα(!!!) είναι σε πιο τραγική θέση...γιατί η μικρή Ελένη όταν αποφάσιζε να σηκωθεί ακόμη και με κλειστά μάτια όλο και κάποιον έπιανε....ενώ εγώ τζίφος...και όσες φορές πίστευα πως τα κατάφερα έπεφτα σε άτοπο την επόμενη μέρα...
Για να σας διαφωτίσω καλύτερα αναφέρομαι στο γεγονός ότι κάποιους δεν σας βλέπω πλέον καθόλου...κάποιους σας βλέπω αλλά σας έχω ήδη ξαναδεί πριν μια-δύο μέρες με την ίδια ανάρτηση που τώρα μου εμφανίζει ως πριν 30λεπτά....τρέχω να δω τι προσθέσατε και ανακαλύπτω ότι δεν πηγαίνω καθόλου ...πατάω ανανέωση και με πάει αλλά σε άλλη πιο καινούργια  ανάρτηση....όταν δε ανατρέχω στην προηγούμενη και πατάω σχόλια (καλά αυτό το παθαίνω μόνιμα πλέον σε όλες τις αναρτήσεις) ή που δεν θα με πάει καθόλου δείχνοντας ότι πρέπει να κάνω διάγνωση προβλήμάτων σύνδεσης ή αν με πάει δεν βλέπω πουθενά δικό μου σχόλιο....και ας θυμάμαι ότι σχολίασα...χωρίς πρόβλημα....Γιατί υπάρχει και η περίπτωση να έχω καταλάβει ήδη ότι δεν θα βρώ σχόλιο γιατί όταν πατάω την δημοσίευση ξεκινάει η ανακατεύθυνση και μετά μου βγάζει ένα
Service Unavailable

Πριν λοιπόν καθίσω κάτω...πιάσω τα γόνατα....σκύψω το κεφάλι... και αρχίσω να κλαίω....θα μου πει κανείς αν έχει πάθει κάτι παρόμοιο ή τι μπορεί να φταίει??????

Μέχρι να μου λύσετε το προβληματάκι να σας πω ότι ζήλεψα πολύ την συνάντησή σας....μακάρι να ήταν άλλη εποχή...χωρίς άρρωστα μικρά...θα ερχόμουν αβλεπί..έχω και ένα βαπτιστήρι στην Θεσ/νίκη που βλέπω να με ξεγράφει από νονά...
Ζηλεύω επίσης...με την καλή έννοια που όλες είστε μέσα στο πνεύμα της άνοιξης και εγώ παλεύω ακόμη με ιώσεις ...χειμωνιάτικες!!!
Να πω επίσης ότι λέω ναι και στους δύο χρωματιστούς διαγωνισμούς της γειτονιάς....Κατερινάκι-μωβ...Νεραϊδομαγισσούλα-πράσινο.....αλλά δεν μπορώ να σας αφήσω σχόλια....Μάλλον θα το πάω κατευθείαν σε ανάρτηση...
Να πω στην κυρία μου...της ζωγραφικής ότι της έχω και άλλα σχέδια και χρώματα έτοιμα αλλά και ότι συγκινήθηκα με την έκθεση ζωγραφικής που διοργάνωσαν για τα παιδιά...τώρα αυτό εγώ γιατί δεν το είχα δει νωρίτερα δεν ξέρω...ή μήπως το προσπέρασα???κακώς αν έγινε το δεύτερο...Θερμά συγχαρητήρια...αξιέπαινη πράξη...
Να πω στην κυρία μου...της αγιογραφίας ότι σήμερα ετοίμασα και τα δικά της σχέδια...αλλά θέλουν λίγες μουτζούρες ακόμη....τελικά μου φάνηκαν πιο απλές οι γραμμές εδώ...πιο λιτές??? το αποτέλεσμα...θα το κρίνεις αύριο.... αν είμαι καλύτερα...Θα βάλω και αυτό το πολυπληθές συρταράκι...μια ψυχή που είναι να βγει...και το βελτιώνουμε όλοι παρέα...
Να πω πολλά πολλά συγχαρητήρια για όλες τις δημιουργίες...και να σας δώσω πολλά φιλιά....Βοηθήστε με όμως να βρω μια λύση....please...please...γιατί μου αρέσει να σας σχολιάζω και θέλω να με δέχονται τα σπιτάκια σας και όχι να εισπράττω πόρτα με το μήνυμα service unavailable...

Kαι φυσικά να πω πως μου φαίνεται πως ήταν χτες που έφυγε η Μελίνα Μερκούρη και πως σήμερα...τώρα ...μου λείπει πιο πολύ το πνεύμα της και η μαχητικότητά της....λυπάμαι που δεν άφησε  "διάδοχο".... 

                                            φιλάκια...καληνύχτα...

9 σχόλια:

  1. Άσπα μου να σ'ευχαριστήσω για όσα λες και να σου πω πως θα περιμένω με αγωνία να δω τα σχέδιά σου.Αυτά που μου περιγράφεις μου θυμίζουν την εποχή που χρησιμοποιούσα τον explorer. Εάν τον χρησιμοποιείς να τον αλλάξεις με chrome.Καλώς η κακώς(κακώς δηλαδή) η google δεν υποστηρίζει πια ό,τι δεν είναι δικό της. Εάν το πρόβλημα δεν είναι αυτό δεν είμαι η κατάλληλη να στο λύσω.Υπάρχουν πολλά ''τσακάλια'' στη γειτονιά μας και θα σε διαφωτίσουν.Για την Μελίνα,μόλις πριν από λίγο έλεγα, πως θα αντιδρούσε εάν ζούσε σήμερα.Αναντικατάστατη για μένα.Τώρα για τους διαδόχους...εάν εννοείς φυσικούς,άσε καλύτερα γιατί αυτοί μας κάψανε.Τελικά τα γονίδια χαλάνε με το πέρασμα των χρόνων...Πολλά είπα,καλό βράδυ και φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια από τα ίδια Άσπα μου, εδώ και δύο εβδομάδες!!!! Μην ανησυχείς όμως γιατί είναι πρόβλημα του blogger και προφανώς τα δικά μας blog βρίσκονται στον κύκλο που αναβαθμίζουν! Πριν λίγο καιρό κάποιοι άλλοι είχαν παρόμοια προβλήματα!!!! Περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι θα γίνει!!!! Σχετικά με τη μηχανή που συνδέεσαι, η Μαρία μας έχει δίκιο, με google chrome θα έχεις λιγότερα προβλήματα!!! Φιλιά πολλα και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα κοριτσι..θα σιαξει μην μου βαλαντονεις στο κλαμα..να σαι καλα..και περιμενουμε ολα οσα εκανες..περαστικα και φιλια στα κοριτσια..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Ασπα! Από ότι πρόλαβαίνω να διαβάσω δυστυχώς λόγω απαιτητικού αλλά πάνγλυκου νηπίου σε έχω ήδη συμπαθήσει! Θα τα λέμε σίγουρα στο εξής! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟN EXPLORER,ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ.
    ΕΓΩ ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ FIREFOX.
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!\
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μικρη μου Ασπα, μην κλαις!
    Σηκω επανω τον ήλιο και κοιτα κι ελα διαλεξε! Σε οποιο μπλογκοσπιτακι θελεις,μπες! ;ο)
    Ευχομαι να ειναι παροδικο το θεμα με τον μπλογγερ σου!
    Εγω συνδεομαι με google chrome και συνηθως δεν εχει προβλημα.
    Περασα για ενα γειααα!!! και να σου πω να μην το βαζεις κατω!
    Φιλια!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γούτσου γούτσου τούτσου, το Ασπάκι κλαίει αλλά οι φιλενάδες του το παίζουνε.... τότε γιατί κλαίει; Για τον παλιοGoogle; Θα τον κάνω εγώ ντα!!!! Ακριβώς τα ίδια τραβάω κι' εγώ, Άσπα μου, και μόλις τώρα, από το σχόλιο της κυρίας μας, κατάλαβα πως πρέπει να συνδεθώ με το Chrome (μου το γράφει αλλά, η άσχετη, το αγνοώ)!!!! Έλα όμως που δεν ξέρω πώς!!!! Θα το παλέψω... Αν, μέσα στη σύγχυση εννοείς πως δε βρίσκεις και τη δική μου ανάρτηση... άλλη κοτσάνα αυτή.... ΔΕΝ έκανα ανάρτηση, πήγα να ενημερώσω μια σελίδα μου και κατά λάθος μου βγήκε ανάρτηση την οποία έσβησα αλλά ο blogger μου την έφερε!!! Δεν τη διαγράφει!!!!
    Να σου πω περαστικά με τις ιώσεις σας και σου στέλνω την καληνύχτα μου και τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλά της τα 'χω μαζεμένα της google... Όχι, δε θα συγχυστώ απόψε!! Σου εύχομαι να τη βρεις την άκρη σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην κλαις καλέ... οι φιλενάδες σου σε παίζουνε!!!!! Το πρόβλημα πρέπει να είναι γενικότερο... γιατί το διαβάζω και σε άλλους, όμως άκουσε την "Δασκάλα μας" και μπες στην Google!!!! Φιλάκια Ασπασούλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή