Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Χριστούγεννα ...δράσης και ένα όμορφο δωράκι !!!

Καλή σχολική χρονιά και επίσημα...αν και η δική μας ξεκίνησε άσχημα...Σας είπα για το σχολείο των αγοριών...η απόφαση είναι ...μέχρι αποκαταστάσεως του σχολείου...πρωί απόγευμα εναλλάξ με το 1ο γυμνάσιο-λύκειο και ίδωμεν...Δυστυχώς και η δική μου τοποθέτηση είναι ακόμη στα ίδωμεν...και προσωρινά είμαι στο περσινό απογευματινό σχολείο της ΕΠΑΣ ...με ωράριο 3.00-7.00 έναντι του 2.00-8.00 της απογευματινής βάρδιας των αγοριών Αν λάβουμε υπόψιν ότι οι δύο νεράιδες  θα τελειώνουν 12.15 με 12.25  και ο μπαμπάς μας έρχεται σπίτι στις 4.00, μας μένουν δύο μικράκια που θα πρέπει κάθε δεύτερη εβδομάδα να με ακολουθούν στο σχολείο...Αυτά με τα σημερινά δεδομένα που θα μπορούσαν να γίνουν ακόμη πιο άσχημα αν το δικό μου ίδωμεν είναι κάπου εκτός Ναυπάκτου...Αναγκάστηκα λοιπόν στην μεταγραφή των αγοριών η οποία όμως ακόμη δεν έχει εγκριθεί...οπότε αυτή η εβδομάδα θα κυλήσει με το παραπάνω πρόγραμμα...Αγιάστηκα όμως 4 φορές σήμερα...οπότε θα αντέξω!!!
Στα πλαίσια αυτής της απογοήτευσης και σε φάση ημικρανίας από την στενοχώρια...σκόρπισα τις γυψογαζούλες μου, τα κουτάκια που ανακυκλώνω, χρώματα, γκλίτερ και μικροπραγματάκια από ότι διαλύουν τα αστέρια μου και δημιούργησα...!!!Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει...αλλά μέχρι και ο Σταύρος είπε ότι είναι πολύ όμορφο...Σας το παρουσιάζω...είναι κι αυτό σπιτάκι...και ναι είναι κι αυτό για τους ζωγράφους σε δράση για το παιδί...και το bazaar που διοργανώνουν για το Ζάννειο Ίδρυμα


Θα κλείσω με ένα δωράκι που έλαβα σήμερα...από το giveaway της Μαρίας ...του Γυναικεία Υπόθεση...Σε ευχαριστώ Μαράκι μου...είναι υπέροχα...vintage...τέλεια!!! 


Τα λάτρεψα μόλις τα είδα στο giveaway και παρόλο που έχω άλλη μια δημιουργία της Μαρίας...ένοιωσα πολύ χαρούμενη που τα κέρδισα!!!
Σας καληνυχτίζω όμως γιατί η μικρή μου έχει άγχος....και δεν κοιμάται...Προσπαθεί να πείσει τον εαυτό της ότι φέτος πρέπει να "πετάγεται" λιγότερο στο νηπιαγωγείο...για να γλιτώνει την καρέκλα της σκέψης!!!!
Φιλάκια!!!!




33 σχόλια:

  1. Καλή Σχολική χρονιά να έχετε και στο τέλος κάτι μου λέει ότι όλα θα τακτοποιηθουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,καλό ξημέρωμα.Το σπιτάκι πολύ όμορφο,να χαίρεσαι και το δωράκι σου.Έχεις και ένα βραβείο πέρνα να το πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!!!Σε ευχαριστώ για τις ευχές αλλά και για τα καλά σου λόγια...Τρέχω για το βραβειάκι!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή σχολική χρονιά, Ασπα μου! Ευχομαι όλα να τακτοποηθούν σύντομα και να σου φύγει και το άγχος! Το σπιτάκι είναι και αυτό πανέμορφο!
    Καλό βράδυ και να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου, ευχαριστώ για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσε το σπιτάκι...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή σχολική χρονιά Ασπα σε εσένα και τα παιδάκια σου. Εύχομαι να έρθουν όλα ευνοϊκά για την οικογένειά σου.

    Οι δημιουργίες σου πολύ ωραίες καθώς και το δωράκι της Μαρίας.

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εvie!!! Καλό φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
    ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ...ΟΠΩς ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!Καλό φθινόπωρο γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  5. Καλή σχολική χρονιά σ'όλους σας!Ελπίζω να λυθούν γρήγορα τα προβλήματά σας!Όμορφο το σπιτάκι σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου...Ελπίζω να πρόλαβες τα δωράκια που έφτιαχνες για τους μικρούς πρίγκηπες...
      Καλή σχολική χρονιά και πάλι!!!

      Διαγραφή
  6. Καλή σχολική χρονιά Άσπα μου.Τις ευχές τις χρειάζονται όλοι τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά.Παντού υπάρχουν προβλήματα.Υπέροχη η δημιουργία σου....όπως πάντα άλλωστε!!!!!!Φιλάκια από Κω.Ήρθα στην κόρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φιλενάδα!!!Αυτά είναι...για να παντρευτείς μικρή μικρή...τώρα απολαμβάνεις διακοπές και εμείς τρέχουμε!!!Καλά να περάσεις!!!

      Διαγραφή
  7. Καλή σχολική χρονιά!....Καλή πρόοδο στα παιδιά σου!....και υπομονή και δύναμη για σένα!....Ασπασία κι`αυτό το σπιτάκι έγινε Καταπληκτικό!...έχεις πάρει το κολάι τώρα....δηλ.ν`αρχίσουμε να μαζεύουμε κουκουνάρες και ν`αρχίσουμε τα χριστουγεννιάτικα από τώρα;;....
    Καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χρυσούλα μου...Εγώ για Χριστούγεννα τρελαίνομαι..οπότε μιας και το bazaar θα γίνει χρονικά κοντά...λέω να κάνω μόνο χριστουγεννιάτικα για να τους στείλω.Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ!!!!
    ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ , ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!
    ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΣΕ ΦΑΣΗ ΗΜΙΚΡΑΝΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ Ο,ΤΙ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φάση ημικρανίας ή όταν έχω νεύρα...δουλεύω καλύτερα...Κλείνομαι στο γκαράζ...αυτό είναι το προσωπικό μου εργαστήρι...και ξεσπάω στα ανακυκλώσιμα!!!
      Σε ευχαριστώ Ρένα μου!!! Σε απογοήτευσα λίγο με τους κουμπαράδες αλλά κάθε φορά που λέω ότι θα φτιάξω κάτι...το μυαλό μου πάει στα χρήματα που δεν έχω
      (-ουμε) για να βάλω(-ουμε) μέσα!!!

      Διαγραφή
  9. Καλή σχολική χρονιά και εύχομαι όλα να στρώσουν!!!!υπέροχο το σπιτάκι σου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Καλή σου μέρα, Άσπα μου....
    Κατανοώ απόλυτα την απογοήτευσή σου και σου εύχομαι να αποκατασταθεί γρήγορα αυτή η αναστάτωση με τα σχολεία και να έχετε μια καλή και ομαλή σχολική χρονιά...
    Το έργο σου για τη "Δράση" είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Μπράβο, κορίτσι μου και γεια στα χεράκια σου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Άσπα!!!! Χαράς το κουράγιο σου με τόσες αναποδιές να έχεις διάθεση για δημιουργία και μάλιστα το αποτέλεσμα να είναι τόσο όμορφο και πετυχημένο! Ελπίζω και εύχομαι όλα τα εμπόδια και οι αναποδιές να βρουν τη λύση τους πολύ σύντομα. Καλή σχολική χρονιά για όλους σας, με χαμόγελα ΜΟΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αφού αγιάστηκες 4 φορές.... σίγουρα θα αντέξεις!!! οπότε θα δούμε πολλές ακόμη όμορφες δημιουργίες σου!!! Εύχομαι να σταματήσουν τα προβλήματα και να έχετε μιά καλή σχιλική χρονιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου και να χαίρεσαι και το δωράκι σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ασπασακι μου..να σαι καλα..ολα του Θεου θα γινουν..λιγο υπομονη..πανεμορφη δουλεια..τελοιο..καλη συνεχεια..πολλα πολλα φιλια στα κοριτσια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ!!!
    ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ, ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σου ευχομαι καλη χρονια και καλη προοδο στα μικρα σου,και γρηγορα να ξεπεραστουν τα οποια δυσκολα εχουν προκυψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ !! ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΣΕΝΑ !!Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΥΠΕΡΟΧΗ!! ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι αρχή ακομα Ασπα μου ειναι λιγο μεχρι να προσαεμοστούν και τα παιδια απο τις διακοπες ..να αρχίσει το σχολειο ..και όλα θα παρουν τον δρόμο τους...και αφου κανεις και τις κατασκευές σου...μεσα σε τόση κουραση ..δεν σε βοβαμαι ...να αισιοδοξείς οτι ολα θα πανε καλά ...αυτό να σκέφτεσαι.... σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελπίζω να λύσεις γρήγορα το θέμα των παιδιών, ξέρω από τη κόρη μου με τα 3 τί δύσκολο είναι όταν το κράτος δεν σε παρέχει τα σωστά.Υπέροχα τα σπιτάκια σου, δήλωσα κι εγω συμμετοχή όμως τώρα πια δεν ξέρω αν θα προλάβω..Τουλάχιστον έφυγαν οι πίνακες .Εύχομαι καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλη χρονια!!!!!!!
    τι καταπληκτικη κατασκευη!!!!!!!!!!
    θα πουληθει και μαλιστα γρηγορα γρηγορα...το πιστευω!!!!!!
    φιλακια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Σχολική χρονιά εύχομαι και όλα να πάνε καλά!Το σπιτάκι σου είναι πάρα πολύ όμορφο, παραμυθένιο!Να χαίρεσαι και το δωράκι σου, πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα Ασπα
    εύχομαι κή νέαχολική χρονιά,με υπομονή.
    Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το ''παράξενο'' σπιτάκι-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Great work!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή