Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

Πρόοδος κουκλόσπιτου...και δύο μπουκάλια..

Η μεταγραφή των αγοριών είναι πλέον γεγονός...Η δική μου τοποθέτηση εκκρεμεί ακόμη...Συνεχίζω με πλασματική τοποθέτηση στο περσινό σχολείο και διάθεση κάτω του μετρίου...μιας και μέχρι τοποθετήσεως δεν έχω διδακτικό αντικείμενο...Χτυπά κουδούνι, οι συνάδελφοι πάνε για μάθημα κι εγώ παραμένω στο γραφείο...χωρίς αντικείμενο...και οι μαθητές έχουν κενά στα μαθήματα που δίδασκα πέρυσι!!! Σήμερα πήρα δραστικά μέτρα...χαχα...για την ακρίβεια πήρα το λάπτοπ μαζί και σας γράφω...Όχι για να πω τον πόνο μου...πλέον σταμάτησα να αγχώνομαι ή να εκνευρίζομαι...Κάθε χρονιά το ίδιο ζω...
Σας γράφω κυρίως για να σας δείξω την πρόοδο του κουκλόσπιτου...και  να σας ρωτήσω την γνώμη σας...Το θυμάστε κάπως έτσι...


Δεν έχει τελειώσει ακόμη αλλά σημειώνω πρόοδο...


Στην κεντρική πόρτα θα υπάρχει ένα υπόστεγο με σκεπή και στις ήδη έτοιμες μπαλκονόπορτες θα μπούνε μπαλκονάκια...Το ερώτημα είναι αν αυτά θα είναι καλύτερα πέτρινα ή ξύλινα...


 ...και μια πιο φωτεινή φώτο χωρίς τα παραθυράκια...μήπως και βοηθήσει...


Παράλληλα έφτιαξα δύο μπουκαλάκια ακόμη...τα οποία σας τα δείχνω...καθυστερημένα...


Φιλιά!!! Θα επανέλθω σύντομα γιατί έχω και ένα παιχνιδοβραβειάκι που έχω αμελήσει...

23 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Ασπα!Πολύ όμορφο τό σπιτάκι αλλά καί τά μπουκάλια σου!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο φθινοπωρο Ασπα!Τελειες οι δημιουργιες σου!!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ θα τα έκανα ξύλινα...Παντως ειναι πολυ ομορφο!
    (Για τα επαγγελματικα αστο,κι εγω ειμαι τριτεκνη κι ακομα περιμενω μεταθεση απο τη Ρόδο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ!!!ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτο δεν ειναι κουκλοσπιτο, ειναι το σπιτι των ονειρων μου!!
    Πανεμορφες οι δημιουργιες σου!!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουκλάκι το κουκλόσπιτο!!! Αλλά και τα μπουκάλια το "συναγωνίζονται" επάξια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΙΑ!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο γίνεται, Ασπα!Καλή συνέχεια και μην στεναχωριέσαι!Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το κουκλόσπιτό σου είναι πολύ όμορφο και θέλω να το δω τελειωμένο!!! Με την ησυχία σου εννοείται...Με πολλή αγάπη θα σου πω κάτι που μου βγήκε απλώς καθώς διάβαζα το κειμενάκι σου. Τίποτα δεν γίνεται τυχαία και όλα γίνονται για κάποιο λόγο, που ενώ είναι καλό για μας δεν το καταλαβαίνουμε και απορούμε...Βλέπεις σ΄ αυτήν τη ζωή βλέπουμε την ανάποδη του κεντήματος ...την καλή θα τη δούμε όταν ανέβουμε στον ουρανό...Καλή συνέχεια στη δημιουργία και στην υπομονή ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το κουκλόσπιτο 'Ασπα μου, καλή δύναμη να το τελειώσεις !
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανεμορφα Ασπα μου και το κουκλοσπιτο και τα μπουκαλια σου!!! Μπραβο σου! Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και τα μπουκαλια και το σπιτάκι ,τα αγόρια μια χαρα ε? και για σένα όλα θάναι καλά,υπομονη,φιλιά και να΄σαι καλα και να φτιάχνεις ωραία πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν το πιστεύω!!!! Το σπιτάκι γίνεται τέλειο!
    Και τα μπουκάλια σου, θαύμα Άσπα μου....
    Καλά κάνεις και δεν αγχώνεσαι... μόνο φθορά είναι! Όλα αυτά αναμενόμενα, στην Ελλάδα ζούμε!!!!!! Εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν εχω λογια για το κουκλοσπιτο!
    ειναι πραγματικα πανεμορφο! μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο βρε Άσπα!...το σπιτάκι σου προχωράει μια χαρά!...εμένα μου αρέσουν τα ξύλινα μπαλκονάκια με τιε κόντρες που βάζουν απο κάτω...πιστεύω πως θα του πήγαινε....και τα μπουκάλια σου πολύ όμορφα!
    Για όσα αναφέρεις σχετικά με τη δουλειά σου... υπομονή σου εύχομαι...μιας και δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Thank you so much for your visit!!!
    I like your work!!!
    Have a nice day! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια αδυναμια στα σπιτακια να μου την επιτρεψεις Ασπα μου....το φιαχνεις πολυ ωραιο σιγουρα οταν τελειώσει θα ειναι πολυ όμορφο..σιγα σιγα ..δεν χρειάζεται να βιαζεζεσαι..το αποτελεσμα μετραει... αααααα.. και τα μαλκονακια θα ηταν όμορφα ξύλινα.....αν σου αρέσουν.... φιλακια..πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα μπουκαλια σου με αφρικανικο αερα πολυ ομορφα αλλα και το κουκλοσπιτο το προχωρας μια χαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. You have an award for you in my blog!!!
    Hope you like...
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ξύλινο ξύλινο το μπαλκόνι υπερψήφιζω σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή