Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012

Παιχνιδο-βραβειάκια

Πριν από αρκετές μέρες η αγαπημένη Νέλλη, από το Αρώματα και γεύσεις, μου έδωσε ένα πανέμορφο βραβειάκι που συνοδευόταν από κάποιες ερωτησούλες...
Την ευχαριστώ πάρα πολύ...αν και καθυστέρησα να πάρω την σκυτάλη....Θα περάσω στις ερωτήσεις... με την γεύση του παπρικάσι της στο στόμα...που μόλις τώρα το διάβασα αλλά σίγουρα θα το τιμήσουμε...αν και θα μου επιτρέψει αντί για πατάτες να βάλω ρύζι...
Λοιπόν...πάμε:
1)Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου?
Ως γνωστόν φοβάμαι τα σκυλιά...παιδικό απωθημένο λένε...ένα τσοπανόσκυλο είχε δαγκώσει την μητέρα μου, όταν εγώ ήμουν 4χρόνων...αλλά οι μικρές μου τρελαίνονται οπότε σκέφτομαι να πάρουμε ένα κανίς...ώστε να ξεπεράσω κι εγώ τον φόβο μου
2)Σε ποιο ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία?
Στα άλογα...Λατρεύω την περηφάνια τους...την αντοχή τους...το αγέρωχο ύφος τους
3)Έχεις κατοικίδια και αν ναι τι ζωάκια είναι?
Προσωπικά δεν έχω δικά μου...αλλά μαζεύονται όλα τα γατιά της γειτονιάς...μιας και τα ταΐζουμε!!!
4)Εσύ πως περνάς τα απογεύματά σου με τις καλύτερες σου φίλες?
Τα γνωστά... όταν έχουμε χρόνο....καφεδάκι, βόλτες, παιδική χαρά με τα μικρά...Προσπαθώ να τους κολλήσω και το μικρόβιο των κατασκευών αλλά αντιστέκονται!!!.
Σε ευχαριστώ και πάλι   γλυκιά μου....Με την σειρά μου πρέπει να το δώσω σε πέντε άτομα...


Ένα ακόμη βραβειάκι...από μια καινούργια φίλη...την Marcela.... και το fashionadictas.blogspot.gr ...που μου έγραφε ότι ελπίζει να μου αρέσει...Όχι απλά μου άρεσε αλλά θεωρώ τιμή μου να το λάβω...Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου...Ρίξτε μια ματιά...θα γοητευτείτε με τις παρουσιάσεις της...μόδα και τέχνη μπλέκονται τόσο όμορφα!!!


Από ότι κατάλαβα πρέπει να το δώσω σε 9 άτομα...γιατί άραγε τα βραβειάκια έχουν μονούς αριθμούς???

Σας εύχομαι ένα πανέμορφο Σ/Κ και μια γλυκιά καληνύχτα!!!!




21 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσπα μου κι εγώ θαυμάζω τα άλογα! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, το παίρνω με πολλή χαρά και θα κάνω αναρτησούλα σύντομα. Πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!! Χάζευα με τις ώρες τα πράγματα που έχεις κάνει. Είναι πολύ όμορφα μπράβο!!! Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή!!!
    καλή συνέχεια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσπα μου συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!...τ`αξίζεις γλυκειά μου....
    Σ`ευχαριστώ πολύ που μου χαρίζεις αυτό το βραβείο!....με χαρά μου θα το πάρω....θα ετοιμάσω ανάρτηση....
    Καλό Σββατοκύριακο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ BLOG!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα ,να τα χαρεις τα βραβειάκια σου ,το παπρικάσι και απο μόνο του το τρως ,οπότε βάλε ένα ωραίο ρυζάκι μιας και σας αρέσει,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ για το βραβείο, το έχω ήδη αλλά με μεγάλη χαρά θα το παραλάβω και από σένα.
    Εγώ το βράδυ θα φτιάξω το παπρικάσι της φίλης μας Νέλλη για μεζεδάκι στους καλεσμένους μας.
    Όσο για τα άλογα στεναχωρήθηκα πολύ μια φορά που πήγα σε τσίρκο. Για όλα τα ζώα στεναχωρήθηκα αλλά ειδικά για αυτά τα περήφανα ζώα ένιωσα πολύ άσχημα για την ταπείνωση που έπαιρναν. Ήταν μια και μοναδική φορά που πάτησα το πόδι μου σε τσίρκο.Και τα παιδιά μου το κατάλαβαν και δεν ξαναζήτησαν ποτέ τέτοιο θέαμα. Νιώθω άσχημα και για το σκυλί που έχω στο σπίτι μου. Το λατρεύω αφάνταστα και ώρες ώρες του λέω "τι φταις εσύ που σε εγκλώβησα εδώ μέσα.Η φύση σου είναι τα χιόνια και το τρέξιμο".
    Πω πω ανάρτηση έκανα πάλι, η πολυλογού!!
    Καλό Σ/Κ.Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασπα μου, σ'ευχαριστώ πολύ για το όμορφο βραβείο σου! Να'σαι καλά! Καλό Σ/Κ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλο σκ Ασπα!!!!
    συγχαρητηρια για τα βραβειακια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο, αφού τα αγαπάς τα βραβειάκια σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις και να τα χιλιάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγχαρητήρια για τα βραβεία σου εύχομαι να τα χιλιάσεις!!!!! κ σε ευχαριστώ πολύ πολύ που το έδωσες κ σ'εμένα!!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπραβο για τα ομορφα βραβεια σου.Σ' ευχαριστω πολυ για το βραβειο που μου χαρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια, να τα χαίρεσαι τα βραβεία σου!
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!Σου εύχομαι να τα χιλιάσεις!!Σου αξίζει!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εμενα Ασπα μου μου άρέσουν τα ζώα αλλα τα θέλω πιο πολύ στην φύση..οσο για τις γατούλες.... τις λατρεύω ειναι όμως ζώα ανεξάρτητα... ..για τα βραβεία σου να τα χιλιασεις και να χαίρεσαι όσους αγαπάς... να εισαι παντα καλά.. φιλακια και καλη εβδομαδα...να έχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα καλή εβδομάδα
    σ ευχαριστώ για την σκέψη να δώσεις και στο μπλογκάκι μου βραβείο
    το έχω ήδη αλλά θ προσθέσω το όνομα σου δίπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εύγε για τα βραβειάκια σου....σου εύχομαι πάντα τέτοια-))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστούμε για την πρόσκληση! Θα απαντήσουμε στις ερωτήσεις σου το συντομότερο! Φιλάκια!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ασπα μου να τα χιλιασεις τα βραβειακια σου!!Σε ευχαριστω πολύ που μου χαριζεις κι εμενα το βραβειο του δημιουργικού blogger, με κανεις ιδιαιτερα χαρούμενη!Φιλια πολλά και να εχεις ενα όμορφο Σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Ασπασάκι μου!!! Με γεια τα βραβειάκια και πάντα τέτοια να έχεις!!!! Να περνάς καλά, καλό Σαββατοκύριακοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή